quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een dag zonder FOK! verwacht ik wel een babyboom over 9 maanden.
de quote 500quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie is de rijke gemeenschap precies?
Wij hadden schoolkamp in de Ardennen. Gingen we op de fiets naartoequote:
Ze was er gisteren of eergisteren nogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is @:liesje1979 ?Ik ben wel benieuwd hoe het in Malaga was
Kat voor het eerst alleen thuis?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
Krijg filmpjes. Huis is nog heel. Boeken liggen nog in de kast. Ze kan zich wel gedragen als ze alleen is.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja.. Ging alleen op kamp met het sportvereniging.
ik dacht niet dat je in nl een 2e vrouw mag trouwen als je nog getrouwd bent met de ander, even naar saoedi vliegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel een tweede vrouw nemen om een tweede kind te krijgen.
Even moslim worden. Brb
Kunnen <> != willenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken toch?
O, dat is dan wel weer tofquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij hadden schoolkamp in de Ardennen. Gingen we op de fiets naartoe
En schoolkamp was op de basisschool of middelbare school?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gingen op kamp naar Vierhouten
Jaaa wij gingen ook altijd met de fiets naar België met sportkampquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig passen wij drieën wel een beetje op elkaar altijdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze was er gisteren of eergisteren nog
Ja ben sinds vanochtend weg en ben er morgenmiddag weer. Bovenbuurvrouw is net even gaan kijken (en haar belonen als ze goed is geweest) en einde van de ochtend morgen checkt ze weer even.quote:
Dat is fijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, uiteindelijk. Had nog reistijd dus kon even tot rust komen
En ze hadden mega kei hard gewonnen. Publieksprijs + prijs van vakjury dussss op naar finaleeeeeeee
lief dat je het vraagt
best slim welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mijn moeder appte mij dat ik een vrije dag kon opnemen want mn broertje gaat een partnerschap registreren en daar heb je dan recht op.
Niet dat we daar daadwerkelijk bij aanwezig zullen zijn, maar 'je hebt er recht op dus maak er gebruik van'. Dat vond ik dan ook weer beetje raaral klopt het wel, je hebt er recht op
Toen vond ik fietsen nog niet zo leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is dan wel weer tof
Wij gingen ook naar de Ardennen. Beetje survivallen daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Groep 8quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En schoolkamp was op de basisschool of middelbare school?
[..]
Jaaa wij gingen ook altijd met de fiets naar België met sportkamp
Als je daarmee niet jezelf op de lange termijn meer werk bezorgt...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mijn moeder appte mij dat ik een vrije dag kon opnemen want mn broertje gaat een partnerschap registreren en daar heb je dan recht op.
Niet dat we daar daadwerkelijk bij aanwezig zullen zijn, maar 'je hebt er recht op dus maak er gebruik van'. Dat vond ik dan ook weer beetje raaral klopt het wel, je hebt er recht op
Is dit een ding? Ik ga dat zeggen tegen mijn broer. Euj je krijgt een vrije dag van mij cadeau.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
je bent vromer dan de paus als je het niet zou doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Ahh, lief. En fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben sinds vanochtend weg en ben er morgenmiddag weer. Bovenbuurvrouw is net even gaan kijken (en haar belonen als ze goed is geweest) en einde van de ochtend morgen checkt ze weer even.
Ik vond een weekend meteen toch iets te lang, even opbouwen eerst.
Was ook een 'Hallo Crack doe niet zo debiel!11!!!!' daarna snel biertje naar binnen gegooidquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:05 schreef isax het volgende:
[..]
Dat is fijn!
Knap dat je jezelf die tijd gunde om nog even tot rust te komen.
Dat is mn moeder hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |