#levenswijsheidquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is met vrouwen net als met eten op een schoolkamp. Nobody gets seconds until everybody gets first.
Ik draag geen hakken?quote:
staan?! Moeten we tegenwoordig ook al staan?!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest gewoon weer in de keuken staan vanavond
wil jij wel?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik telde mezelf mee. Maar de zin kwam er niet denderend uit.
Nee, vrouw wil voorlopig geen tweede.
Ik had eens een collega die zorgverlof wilde opnemen voor haar man die de griep had. Was helemaal verontwaardigd dat het niet goedgekeurd werdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daar mag je geen eens kortdurend verlof voor opnemen?!!?!?!?!? Wat is dit voor derdewereldland
De enige regel op mijn schoolkamp was dat je de enorm gore gehaktbal op moest etenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is met vrouwen net als met eten op een schoolkamp. Nobody gets seconds until everybody gets first.
zitten is te ongezondquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
staan?! Moeten we tegenwoordig ook al staan?!![]()
Nee dat zou er nog eens bij moeten komenquote:
ik ook, en een woonkamer en een slaapkamer en een keuken;eigenlijk gewoon een heel huisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wc en douche helemaal voor mezelf
Vrouw of kind?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hoe dacht de baas wie dan de kruidenthee aan de grieppatiënt moest gevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die zorgverlof wilde opnemen voor haar man die de griep had. Was helemaal verontwaardigd dat het niet goedgekeurd werd
Tegenwoordig meldt je je ziek zonder opgaaf van redenen en mag men niet vragen wat er is.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had eens een collega die zorgverlof wilde opnemen voor haar man die de griep had. Was helemaal verontwaardigd dat het niet goedgekeurd werd
Alle ukkies verzamelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat zou er nog eens bij moeten komen
Maar kaneel is ook klein, groepje ukkies
Jeetje, wat een autobedrijf. Die man lag misschien te creperen met een echte mannengriepquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met alle plezier. Zou van harte welkom zijn en alle liefde ontvangen. Tussen het huilen van slaapgebrek door.quote:
Ik ben nooit op schoolkamp geweest, dat bestond bij ons nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige regel op mijn schoolkamp was dat je de enorm gore gehaktbal op moest eten
Ja. Iedereen moest dat. En niemand mocht een tweede voordat iedereen er eentje gehad had. Zo werkt datquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige regel op mijn schoolkamp was dat je de enorm gore gehaktbal op moest eten
Bij een dag zonder FOK! verwacht ik wel een babyboom over 9 maanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werknemers zijn geen peuters die geen verantwoordelijkheid kennen. Als je dit te vaak doet kan je een brief van de arbeidsdokter verwachtenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegenwoordig meldt je je ziek zonder opgaaf van redenen en mag men niet vragen wat er is.
Misschien moet ik wel een tweede vrouw nemen om een tweede kind te krijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouw of kind?
Voordat er misverstanden ontstaan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was dat in Limburg?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben nooit op schoolkamp geweest, dat bestond bij ons niet
Vrouwen kunnen multitasken toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een dag zonder FOK! verwacht ik wel een babyboom over 9 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |