Hier spreekt de man die niets weet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als we bang moeten zijn voor Fles denk ik dat het wel goed komt![]()
Is het al voorgekomen dat iemand naar de rechter ging met zo'n reden?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb me wel in mijn vinger gesneden. Dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]Echt, ben jij zo lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Die moet even haar zuster-pakje aan voor EHBO.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cali lekker een dagje voor je laten zorgen nu
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij torent gewoon boven Crack uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ga weg hier vriendje. Zou iedereen moeten doen, ik als eerstequote:
Heb je inmiddels twee kids?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik deel een huis met 3 mensen.
Dit gaan we dus even nivelleren!
Daar gaat het om in het levenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wc en douche helemaal voor mezelf
De wokies in Murricah om zo met miljoeneneisen alsnog 1 te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het al voorgekomen dat iemand naar de rechter ging met zo'n reden?vast wel, denk ik?
Ja, woon op -1,5 NAP dus moest een beetje extra groeienquote:
Dat moet je niet over jezelf zeggen joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier spreekt de man die niets weet.
En daar mag je geen eens kortdurend verlof voor opnemen?!!?!?!?!? Wat is dit voor derdewereldlandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cali lekker een dagje voor je laten zorgen nu
Nu even normaal doenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij torent gewoon boven Crack uit!
Dat zijn toch wel de godsgeschenken van de vrijgezellenleef ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wc en douche helemaal voor mezelf
het is met vrouwen net als met eten op een schoolkamp. Nobody gets seconds until everybody gets first.quote:
Ik telde mezelf mee. Maar de zin kwam er niet denderend uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je inmiddels twee kids?
Moest gewoon weer in de keuken staan vanavondquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daar mag je geen eens kortdurend verlof voor opnemen?!!?!?!?!? Wat is dit voor derdewereldland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |