Beter zoek je het niet opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik gezien toen die uit kwam, maar ben alweer vergeten waar die over ging
Toch niet hier naar toe mag ik hopen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de allerbeste panterrrr eerst evacueren?
@:grrrrrrrr
Oefquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met je UTP-kabeltje zwengelen
quote:
Dat geldt voor jou, niet voor iedereen. En dat was ook niet de vraagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 2x zo efficiënt werk dan mijn collega's en dat het mij dus geen ene reet boeit. En als het werk af is in minder tijd, snap ik niet waarom het boeit.
Is ook echt zo'n wc dingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik had dit al aan mijn mama gegeven. Want het is zo lelijk en ik dacht dat zij dat ook wel kon waarderen. Dat kon ze, staat nu in de wc![]()
[ afbeelding ]
Er was hier sneeuw beloofd, maar ik woon niet op zeequote:
Ik heb me echt gigantisch op zitten vreten in de eerste helft van die film. Dat is precies het doel geweest, maar godverdommequote:
Ik had vroeger ook zo'n baan. Ik had 3x meer werk dan iemand anders in dezelfde functieschaal. Ben er op gegeven moment gewoon mee opgehouden. Letterlijk ook gezegd: ik word betaald om aanwezig te zijn, niet om mij kapot te werken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n baan heeft karzai niet, die moet gewoon aanwezig zijn om z'n werk te doen.
Vind je me niet meer aardig?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch niet hier naar toe mag ik hopen?
Oh dacht dat ik niet omhoog mocht kijken?quote:
Immer toch!quote:
Zo lelijk dat het weer mooi wordtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook echt zo'n wc dingAl mijn schoonouders hadden ook altijd zulke tegeltjes en dingen in de wc ophangen
Ieder zo zijn dingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik moet het waarschijnlijk tot moes slaan
DTS for life tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoezo wil je dan niet hiernaartoe
Anders zou je essnsea heten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was hier sneeuw beloofd, maar ik woon niet op zee
Ik vond hem tofquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me echt gigantisch op zitten vreten in de eerste helft van die film. Dat is precies het doel geweest, maar godverdomme
En dat was voor de clownshow in de VS die we nu zien.
Spoiler:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik niet omhoog mocht kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, dont look it upquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik niet omhoog mocht kijken?
Heb je die gesnoven?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:44 schreef isax het volgende:
En mijn neus B R A N D door de hot sauce marinade.
Goed, uiteindelijkquote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n baan. Ik had 3x meer werk dan iemand anders in dezelfde functieschaal. Ben er op gegeven moment gewoon mee opgehouden. Letterlijk ook gezegd: ik word betaald om aanwezig te zijn, niet om mij kapot te werken.
Ahja, want waar ik nu woon staat bekend om zijn heuvelsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders zou je essnsea heten.
Maar dit gaat om de hypothetische situatie dat Fles er bommen op gooit.quote:
het was een vraag vanuit mijn kant of je het ook oké vind om één dag inkomen in te leveren, daar hing ging oordeel aanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed boel kapitalistische moraalridders hier dus
Nou, als we bang moeten zijn voor Fles denk ik dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dit gaat om de hypothetische situatie dat Fles er bommen op gooit.
De prachtige heuvels van…waar jij woontquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, want waar ik nu woon staat bekend om zijn heuvels
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als we bang moeten zijn voor Fles denk ik dat het wel goed komt![]()
Is makkelijk lullen als het niet jouw zaak is natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed boel kapitalistische moraalridders hier dus
Je hebt hier wel dijken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De prachtige heuvels van…waar jij woont
Handig tegen overstromingenquote:
Ik vind het lastig als mensen doen alsof ze recht hebben op zelfverzonnen dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is makkelijk lullen als het niet jouw zaak is natuurlijk.
Ja, ik hou het wel gewoon bij essnhillsquote:
Mijn baas heeft een Porsche en ik nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
En 'maar Pietje of bedrijf xx heeft zoveel meer geld DUS ik heb recht op meer geld' slaat echt nergens op. En die doen mensen zooooo vaak.
quote:
Ik ben een dijk van een vrouwquote:
Ja het hoge noordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, want waar ik nu woon staat bekend om zijn heuvels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |