Nou, als we bang moeten zijn voor Fles denk ik dat het wel goed komtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dit gaat om de hypothetische situatie dat Fles er bommen op gooit.
De prachtige heuvels van…waar jij woontquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, want waar ik nu woon staat bekend om zijn heuvels
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als we bang moeten zijn voor Fles denk ik dat het wel goed komt![]()
Is makkelijk lullen als het niet jouw zaak is natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed boel kapitalistische moraalridders hier dus
Je hebt hier wel dijken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De prachtige heuvels van…waar jij woont
Handig tegen overstromingenquote:
Ik vind het lastig als mensen doen alsof ze recht hebben op zelfverzonnen dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is makkelijk lullen als het niet jouw zaak is natuurlijk.
Ja, ik hou het wel gewoon bij essnhillsquote:
Mijn baas heeft een Porsche en ik nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
En 'maar Pietje of bedrijf xx heeft zoveel meer geld DUS ik heb recht op meer geld' slaat echt nergens op. En die doen mensen zooooo vaak.
quote:
Ik ben een dijk van een vrouwquote:
Ja het hoge noordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja, want waar ik nu woon staat bekend om zijn heuvels
Heb jij geen Porsche?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn baas heeft een Porsche en ik niet![]()
Oneerlijk
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe mijn werk graag, maar er zitten grenzen aan.
Gewoon ziekmelden en gaan joyriden met dat ding. Hij verdient genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oneerlijk
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij geen Porsche?![]()
![]()
![]()
hahahahahaha
Bal heeft drie huizen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oneerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |