Heb jij geen Porsche?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn baas heeft een Porsche en ik niet![]()
Oneerlijk
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe mijn werk graag, maar er zitten grenzen aan.
Gewoon ziekmelden en gaan joyriden met dat ding. Hij verdient genoeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oneerlijk
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij geen Porsche?![]()
![]()
![]()
hahahahahaha
Bal heeft drie huizen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oneerlijk
Dat is cutquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb me wel in mijn vinger gesneden. Dat dan weer wel.
Is die aardig?quote:
Ja hoor prima. Mijn trouwste vriendquote:
Beter dan een vinger in je snee!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
gewoon dubbelzinnigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik niet meer hoe ik alles op moet vatten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vind je?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan een vinger in je snee!
Cali lekker een dagje voor je laten zorgen nuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh ja een Porsche zou ik ook nog wel willen. Verder geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oneerlijk
Land loopt vast zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
laat de extra huizen ook nog eens leegstaan. De-ca-dent.
@UitStraling is het hiermee eensch.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als we bang moeten zijn voor Fles denk ik dat het wel goed komt![]()
En ik deel een huis met 3 mensen.quote:
Fijn dat je zo'n trouwe vriend hebquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Mijn trouwste vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |