quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Hamstertje is hemelen@:ama @:bitterbal
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
End of an era
Mallorca.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is @:liesje1979 ?Ik ben wel benieuwd hoe het in Malaga was
Oh.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
Ohhh, betaald. Dat maakt het iets leukerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
de betaalde redder ja
[..]
ik ben niet zo van de dierenparken en het kwam er ook niet van.
zelf zal ik niet in mn uppie naar een dierenpark gaan, dus dan moet ik toevallig mensen hebben met wie ik kan gaan, genoeg obstakels dus
Er is in ieder geval genoeg te zien in je eentjequote:Op zondag 16 februari 2025 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het heerlijk om alleen naar de dierentuin te gaan. Ik kijk nu op de site van Veldhoven Zoo en mij te veel vogels t.o.v andere dieren..
In April denk ik toch echt aan Rhenen. Koala's kieken..
netjesquote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
18.548er was nog nooit een dag in de 18 ge eindigd
Ahwwwwquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mallorca.Malaga ben ik ook een keer een dagje geweest omdat ik tapas wilde eten en er kerstlampjes waren. Mallorca was lekker, wel twee dagen regen maar de andere dagen mooi. Vooral de laatste dag was fijn want toen heb ik een enorm stuk langs de kust ge-ebiked. Als wij weer eens ergens heengaan gaan we ook een dagje een ebike huren, dan weet je dat alvast. En verder vooral veel geingressed natuurlijk.
Ja en ik ben gewoon over de 100 posts gegaan. Dat overkomt me op normale dagen al nauwelijksquote:Op zondag 16 februari 2025 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Fok was toch weer sneller terug dan verwacht
zo dan voor zo korte tijd best veulquote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik ben gewoon over de 100 posts gegaan. Dat overkomt me op normale dagen al nauwelijks![]()
R49 heeft er wel aan bijgedragenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan voor zo korte tijd best veul
ik zat op een verjaardag, pas net weer terugquote:Op zondag 16 februari 2025 00:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
R49 heeft er wel aan bijgedragen
volgens mij iets in de databasequote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
was er al uitsluitsel wat er nu stuk was?
zo'n lange downtime heb ik eigenlijk nooit meegemaaktquote:
End of an era
jaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 01:48 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze reclame uit ikea oostenrijk![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
grappig toch wel dat tijdsverschil, ik zit nog in de zaterdagavond vibequote:Op zondag 16 februari 2025 01:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben opgestaan om te gaan zwemmen maar mijn energie ligt nog in bed denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |