Dat is ook mijn laatste dierentuin. Ergens in het najaar vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef mschol het volgende:
laatste dierenpark waar ik ben geweest was zooparc overloon
daarvoor was ik al 10+ jaar niet naar een dierentuin geweest volgens mij
zomer vorig jaar hierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ook mijn laatste dierentuin. Ergens in het najaar vorig jaar.
quote:
waaaaaaaat!!quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef mschol het volgende:
laatste dierenpark waar ik ben geweest was zooparc overloon
daarvoor was ik al 10+ jaar niet naar een dierentuin geweest volgens mij
ik voel je hoor lievelingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Blijf het dubbel vinden, dierenparken. Super leuk maarja, hoort niet he.
Ik kom best vaak in Veldhoven voor mijn werk, dus zou best wel een keer willen. Misschien een keer in mijn vakantie gaan. Qua afstand is het best te fietsen voor mij. Ik heb aangegeven best in Veldhoven te willen wonen. Dus wacht ik even af waar ik in September/oktober woon..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar jij bent de redder?
[..]
waaaaaaaat!!
Schijnt best leuk te zijnIk ben er ooit geweest maar op een leeftijd dat ik er niks meer van weet
[..]vind je het niks of kwam er gewoon niet zo van?
de betaalde redder jaquote:
ik ben niet zo van de dierenparken en het kwam er ook niet van.quote:[..]
waaaaaaaat!!
Schijnt best leuk te zijnIk ben er ooit geweest maar op een leeftijd dat ik er niks meer van weet
[..]vind je het niks of kwam er gewoon niet zo van?
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
18.548er was nog nooit een dag in de 18 ge eindigd
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Hamstertje is hemelen@:ama @:bitterbal
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
End of an era
Mallorca.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is @:liesje1979 ?Ik ben wel benieuwd hoe het in Malaga was
Oh.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
Ohhh, betaald. Dat maakt het iets leukerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
de betaalde redder ja
[..]
ik ben niet zo van de dierenparken en het kwam er ook niet van.
zelf zal ik niet in mn uppie naar een dierenpark gaan, dus dan moet ik toevallig mensen hebben met wie ik kan gaan, genoeg obstakels dus
Er is in ieder geval genoeg te zien in je eentjequote:Op zondag 16 februari 2025 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het heerlijk om alleen naar de dierentuin te gaan. Ik kijk nu op de site van Veldhoven Zoo en mij te veel vogels t.o.v andere dieren..
In April denk ik toch echt aan Rhenen. Koala's kieken..
netjesquote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
18.548er was nog nooit een dag in de 18 ge eindigd
Ahwwwwquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mallorca.Malaga ben ik ook een keer een dagje geweest omdat ik tapas wilde eten en er kerstlampjes waren. Mallorca was lekker, wel twee dagen regen maar de andere dagen mooi. Vooral de laatste dag was fijn want toen heb ik een enorm stuk langs de kust ge-ebiked. Als wij weer eens ergens heengaan gaan we ook een dagje een ebike huren, dan weet je dat alvast. En verder vooral veel geingressed natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |