Ik ben blijkbaar niet algemeenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
is algemeen bekend hier hoor![]()
Algemeen is ook maar zo doorsneequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet algemeen
OHNO, mn websitequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, het is allemaal vergunningshouders.
Ohja, dat zal vastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat nog wel gedaan ja, zal voor scholen ook wel wat voordeliger zijn denk ik.
Laatste paar keer was ik er met bedrijfsuitjes waarbij ik niet eens bij het bedrijf zelf werkte maar met iemand meeging die er werkte
Haar ouders wonen ook nog steeds in Braboland. Ook nog gewoon in 040-landquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ohja, dat kan ook nog welquote:
Halfjequote:
Such specialquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haar ouders wonen ook nog steeds in Braboland. Ook nog gewoon in 040-land
Ik toen ik 22 was voor werk. Maar ik woon op de grens eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dat kan ook nog wel
[..]
Halfjeben weggegaan op mn 18e voor studie
[..]
Such special
Ik was er afgelopen jaar nogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik was er laatste keer met corona. Eind november en je moest een mondkapje dragen, was ook wel een belevenis
Dan maar hopen dat ze daar geen grenscontroles gaan invoerenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik toen ik 22 was voor werk. Maar ik woon op de grens eigenlijk.
Alleen om carnaval buiten de deur te houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze daar geen grenscontroles gaan invoeren
Ja kreeg vandaag ook weer de carnavalskrantquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen om carnaval buiten de deur te houden.
Beste van twee werelden?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik toen ik 22 was voor werk. Maar ik woon op de grens eigenlijk.
Die tussenperiode dat men shit maar liet hangen want 'is het nu eindelijk klaar of komt lockdown nummer zoveel?!?!!?!?'quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen jaar nogDe keer daarvoor was in zo'n corona 'tussenperiode' volgens mij, hingen nog wel overal de 1,5 meter dingen en lijnen overal maar mocht je wel weer vrij bewegen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen om carnaval buiten de deur te houden.
Hehehequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kreeg vandaag ook weer de carnavalskrant
Lekker tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb altijd in Brabant gewoond. Heb mijn MBO-opleiding wel in Limburg gevolgd, maar ik hoefde daarvoor niet te verhuizen. Was maar een kwartiertje treinen van Geldrop naar Weert..
Waarom zou je het wel willen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou aan de ene kant best ergens anders in NL willen wonen, maar dat lijkt me gezien mijn werk en psychische en somatische hulpvraag ook weer niet praktisch
Tegenwoordig zit dat richting Nuenen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hehehe
[..]
Lekker tochIk heb nog op het stercollege in Eindhoven gezeten, dat was richting acht. Gezellie in de bus 's ochtends met de junkies
Gewoon min of meer mijn leven herstarten met een schone lei...quote:
Beekse Bergen vond ik wel leuk, maar daar ben ik alleen als kind regelmatig geweest. Daarna eigenlijk nooit meer, alleen nog een keer met een bedrijfsuitje, maar dat is geloof ik ook alweer 8 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Echt origineel volk, gezellie naar de Efteling. Beekse Bergen ben ik nog vaker geweest, dat we bijna gingen huilen bij mn ouders 'alsjeblieft, niet wééér'
Dat gebouw waar ik zat was toen al oud, zal wel afgebroken zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit dat richting Nuenen.
In Acht moet ik tegenwoordig op maandag meestal bezorgen. Dan moet ik ook nog bij de Grote Beek de post afgeven om vervolgens in dat Kerkdorp te gaan bezorgen. Daar staan echt kasten van huizen op bepaalde stukken.. Wonen ook een aantal oud-PSV spelers/ technische staf
Hmm, klinkt soms wel aantrekkelijk maar vraag me tegelijkertijd af of het zo werkt of dat het vooral aantrekkelijk klinkt. Nieuw leven opstarten vraagt ook veelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon min of meer mijn leven herstarten met een schone lei...
Stel het eens voor bij voor het volgende bedrijfsuitjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beekse Bergen vond ik wel leuk, maar daar ben ik alleen als kind regelmatig geweest. Daarna eigenlijk nooit meer, alleen nog een keer met een bedrijfsuitje, maar dat is geloof ik ook alweer 8 jaar geleden ofzo
Dat is ook mijn laatste dierentuin. Ergens in het najaar vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef mschol het volgende:
laatste dierenpark waar ik ben geweest was zooparc overloon
daarvoor was ik al 10+ jaar niet naar een dierentuin geweest volgens mij
zomer vorig jaar hierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ook mijn laatste dierentuin. Ergens in het najaar vorig jaar.
quote:
waaaaaaaat!!quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef mschol het volgende:
laatste dierenpark waar ik ben geweest was zooparc overloon
daarvoor was ik al 10+ jaar niet naar een dierentuin geweest volgens mij
ik voel je hoor lievelingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Blijf het dubbel vinden, dierenparken. Super leuk maarja, hoort niet he.
Ik kom best vaak in Veldhoven voor mijn werk, dus zou best wel een keer willen. Misschien een keer in mijn vakantie gaan. Qua afstand is het best te fietsen voor mij. Ik heb aangegeven best in Veldhoven te willen wonen. Dus wacht ik even af waar ik in September/oktober woon..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar jij bent de redder?
[..]
waaaaaaaat!!
Schijnt best leuk te zijnIk ben er ooit geweest maar op een leeftijd dat ik er niks meer van weet
[..]vind je het niks of kwam er gewoon niet zo van?
de betaalde redder jaquote:
ik ben niet zo van de dierenparken en het kwam er ook niet van.quote:[..]
waaaaaaaat!!
Schijnt best leuk te zijnIk ben er ooit geweest maar op een leeftijd dat ik er niks meer van weet
[..]vind je het niks of kwam er gewoon niet zo van?
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
18.548er was nog nooit een dag in de 18 ge eindigd
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Hamstertje is hemelen@:ama @:bitterbal
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
End of an era
Mallorca.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is @:liesje1979 ?Ik ben wel benieuwd hoe het in Malaga was
Oh.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
Ohhh, betaald. Dat maakt het iets leukerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
de betaalde redder ja
[..]
ik ben niet zo van de dierenparken en het kwam er ook niet van.
zelf zal ik niet in mn uppie naar een dierenpark gaan, dus dan moet ik toevallig mensen hebben met wie ik kan gaan, genoeg obstakels dus
Er is in ieder geval genoeg te zien in je eentjequote:Op zondag 16 februari 2025 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het heerlijk om alleen naar de dierentuin te gaan. Ik kijk nu op de site van Veldhoven Zoo en mij te veel vogels t.o.v andere dieren..
In April denk ik toch echt aan Rhenen. Koala's kieken..
netjesquote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
18.548er was nog nooit een dag in de 18 ge eindigd
Ahwwwwquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mallorca.Malaga ben ik ook een keer een dagje geweest omdat ik tapas wilde eten en er kerstlampjes waren. Mallorca was lekker, wel twee dagen regen maar de andere dagen mooi. Vooral de laatste dag was fijn want toen heb ik een enorm stuk langs de kust ge-ebiked. Als wij weer eens ergens heengaan gaan we ook een dagje een ebike huren, dan weet je dat alvast. En verder vooral veel geingressed natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |