En dan moet ik de hele dag doorbrengen met mensen die alleen maar bolk tegen elkaar zeggenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker toch man. @:hemarookworst en zo gaan ook!
Er zijn best wel wat parkeergaragesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De wijk die ernaast ligt op 10 minuten loopafstand
We gaan ook gewoon eten en drinken en naar de nachtclub hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan moet ik de hele dag doorbrengen met mensen die alleen maar bolk tegen elkaar zeggen
Wij zaten in Loon, bij de Kiosk!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ging ooit eens keihard zuipen twee keer per week met de crew van de Efteling in TilburgTribunaal Korte Heuvel
![]()
Maar ja toen moesten jullie allemaal nog geboren worden.
Kies je zelf voorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan moet ik de hele dag doorbrengen met mensen die alleen maar bolk tegen elkaar zeggen
Met genoeg pauzes wel te doen, en opties voor als je er geen zin meer in hebt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon een stuk minder koud en geen gladheid
[..]
Ja dat op zich. Of misschien met de trein naar een ander station en dan lopen terug naar huis. Zutphen is 22.000 stapjes of zo dus dat wordt wel een uitdaging voor dit jaar. Maar dan niet half februari
True maar vraag me soms af wat je dan aantrekt? En aanwaaien en contact onderhouden zijn ook weer twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik er nu wel goed in ben, maar toch. Minder slecht dan wat het was.
Sommigen komt dat echt aanwaaien. Enorm charisma.
hoe kom je nou weer bij de crew van de eftelingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ging ooit eens keihard zuipen twee keer per week met de crew van de Efteling in TilburgTribunaal Korte Heuvel
![]()
Maar ja toen moesten jullie allemaal nog geboren worden.
Ja wanneer? Ik heb het over 1997.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zaten in Loon, bij de Kiosk!
Oke maar waarom zou ik betaald parkeren in een parkeergaraga als je gratis kan parkeren in de wijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn best wel wat parkeergarages
Ja ik was dat. Crew van de Efteling.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
hoe kom je nou weer bij de crew van de efteling
Kan altijd nogquote:En jammer, anders hadden we elkaar misschien gemeet in de Efteling
Alsof jij dat nooit had gezegdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 1998 tot 2008.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wanneer? Ik heb het over 1997.
Ik ging naar Suzan en Freekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien binnenkort eens kijken of ik dit jaar nog een concertje in 013 kan gaan bezoeken. Is weer even geleden...
Bolk roepen in de nachtclub als er een dame te dichtbij komt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan ook gewoon eten en drinken en naar de nachtclub hoor.![]()
Also: Nolk.
Ouwe grolker dat het is!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit had gezegd
Oh moet je ook zelf weten, ik zeg alleen dat het steeds lastiger wordt omdat er meer betaald parkeren komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar waarom zou ik betaald parkeren in een parkeergaraga als je gratis kan parkeren in de wijk?
Efteling meet is wel leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was dat. Crew van de Efteling.
[..]
Kan altijd nog
Efteling is wel leuk jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ineens wil iedereen met mij naar de Efteling
Dat zie ik tegen die tijd toch wel?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh moet je ook zelf weten, ik zeg alleen dat het steeds lastiger wordt omdat er meer betaald parkeren komt.
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen die tijd toch wel?ik leef niet morgen
Ik denk dat tegen de tijd dat we in de Nacht zitten er soberso weinig zinnigs meer uit komt. Nog minder dan normaal bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bolk roepen in de nachtclub als er een dame te dichtbij komt?
Grolk.
Ik heb al een kaartje voor suzan & freek in de ziggo domequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging naar Suzan en Freek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de zaal echt niks trouwens
Zijn trouwens ook genoeg mensen die geen problemen hebben met betaald parkeren en wel met 10 minuten lopen, kwam ik achterquote:
Moet er wel gevreten kunnen worden, anders komt niemand.quote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat tegen de tijd dat we in de Nacht zitten er soberso weinig zinnigs meer uit komt. Nog minder dan normaal bedoel ik dus.
Maar gaat vast gezellig worden![]()
Eerst even een crowdfunding starten voor de entreekaarten.quote:
Dat is wel echt heeel ver weg vanuit jou, blijf je slapen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje voor suzan & freek in de ziggo dome
Wel ver weg dat Amsterdam
Dank je. Nu hoef ik me niet meer aan te melden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet er wel gevreten kunnen worden, anders komt niemand.
En zelfs als er wel gevreten kan worden, haakt iedereen waarschijnlijk af.
Dit volgt uit mijn observaties van eerdere meets.
@lospredosa betaaldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst even een crowdfunding starten voor de entreekaarten.
Ik kan het declarerenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn trouwens ook genoeg mensen die geen problemen hebben met betaald parkeren en wel met 10 minuten lopen, kwam ik achter![]()
. Dat lijkt me ook wel chill eerlijk gezegd
Die doet toch alsof ie heel rijk is?quote:
Het leven is oneerlijk!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het declareren
Ja, denk wel dat ik een hotel pak. Volgens mij kom ik anders sowieso niet thuis met ovquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt heeel ver weg vanuit jou, blijf je slapen?
Daar zou ik echt nooit heen gaan..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging naar Suzan en Freek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de zaal echt niks trouwens
Die ene keer dat ik naar de Efteling ging (godverdomme al 7 jaar geleden, tijd vliegtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn trouwens ook genoeg mensen die geen problemen hebben met betaald parkeren en wel met 10 minuten lopen, kwam ik achter![]()
. Dat lijkt me ook wel chill eerlijk gezegd
Werk slimmer, niet harderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk!!!!!!!!!!!!!!
Dat doen we allemaal toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die doet toch alsof ie heel rijk is?
Ohquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die doet toch alsof ie heel rijk is?
Dat wordt nu wel beter gecontroleerd. Meen ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik naar de Efteling ging (godverdomme al 7 jaar geleden, tijd vliegt) vroeg ik me echt af hoe ze in Kaatsheuvel geen overlast ervaren van mensen die hun auto gewoon net buiten betaald parkeren zetten. Zo ver was het helemaal niet.
Eensquote:
Denk ik ook niet, dat wordt al best snel lastigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat ik een hotel pak. Volgens mij kom ik anders sowieso niet thuis met ov
Ook niet als iemand je meevraagt ter ondersteuning?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zou ik echt nooit heen gaan..
Ik heb volgende week wel mijn volgende concert. Op zondagmiddag![]()
Hoef ik me ook niet druk te maken over de laatste trein terug en ook niet moeilijk doen om hier binnen te komen
Oh, heb het daar nooit gecheckt maar ging ook zelden met de auto of alleen in de auto. Dan boeit het al snel niet zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik naar de Efteling ging (godverdomme al 7 jaar geleden, tijd vliegt) vroeg ik me echt af hoe ze in Kaatsheuvel geen overlast ervaren van mensen die hun auto gewoon net buiten betaald parkeren zetten. Zo ver was het helemaal niet.
Ohja, hier gaat het misquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werk slimmer, niet harder
Ik zie nu ook op Streetview dat het hele gebied rond de Efteling tegenwoordig vergunningshoudersparkeren is geworden vlak na mijn bezoek. Dat verandert de zaak wel een beetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wordt nu wel beter gecontroleerd. Meen ik.
En wie zn schuld zou dat nou zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu ook op Streetview dat het hele gebied rond de Efteling tegenwoordig vergunningshoudersparkeren is geworden vlak na mijn bezoek. Dat verandert de zaak wel een beetje.
jij moet gewoon zwijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet er wel gevreten kunnen worden, anders komt niemand.
En zelfs als er wel gevreten kan worden, haakt iedereen waarschijnlijk af.
Dit volgt uit mijn observaties van eerdere meets.
Volgens mij hebben we wel vrij slechte plaatsen, aangezien we redelijk laat waren met kaarten kopen, maar boeiend.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, dat wordt al best snel lastigmaar leuk gianni
[..]
Ook niet als iemand je meevraagt ter ondersteuning?![]()
Ik heb zelf niet zoveel met die muziek maar vind het ook echt geen probleem om er naar toe te gaan. En dan kan ik er ook wel van genieten, is best gangbare muziek.
Chillllwat voor concert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |