Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uurquote:
omdat het niet doordeweeks was?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uur
Ik haal 9:00 al niet eens onder normale omstandigheden, en ik duik gewoon de hele week door pas vlak voor middernacht m'n bed in.
of gewoon normaal je auto wassenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:43 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer mijn regenpak maar aandoen als ik met de auto naar een wasbox ga.
alleen in de zomer je auto zelf wassenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:43 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer mijn regenpak maar aandoen als ik met de auto naar een wasbox ga.
Jij hebt het voordeel van fietsafstand van je werk!quote:Op zondag 16 februari 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uur
Ik haal 9:00 al niet eens onder normale omstandigheden, en ik duik gewoon de hele week door pas vlak voor middernacht m'n bed in.
Koenquote:
Als ik elke ochtend om 6:00 al m'n nest uit zou moeten zou ik druk bezig zijn met het zoeken van een nieuwe baan - dat ter zijde - maar zou ik echt nooit van m'n leven ook maar in de buurt van 9:00 komen op zondag met uitslapen.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt het voordeel van fietsafstand van je werk!
Heldere luchtquote:
Zo gek deed ik niet hoor. Het spetterde alleen een beetje... waardoor mijn sokken doorweekt waren. Schoenen zijn dus ook niet meer waterdicht, weet ik nuquote:
In de zomer ga ik gewoon in de tuin in een opblaasbadje zitten om schoon te wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen in de zomer je auto zelf wassen
ach ziel. 1 troost, dat zou ook met een regenpak niet beter geworden zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gek deed ik niet hoor. Het spetterde alleen een beetje... waardoor mijn sokken doorweekt waren. Schoenen zijn dus ook niet meer waterdicht, weet ik nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |