quote:Op zondag 16 februari 2025 10:59 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uid-afrika~a34c38d5/
Hij heeft het nog best lang volgehouden
ohhhquote:Op zondag 16 februari 2025 10:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zijn simpele kant en klaar maaltijden
quote:In een tijd als deze is de behoefte aan betrouwbare informatie minstens zo groot als aan ontspanning. Het AD, het grootste multimedia nieuwsmerk van Nederland, biedt deze unieke combinatie als geen ander.
Geen het nieuws feitenvrij brengen.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het AD is misschien wel de slechtste grote nieuwsbron die we hebben in Nederland. En dat zegt wat als je bedenkt dat de Telegraaf er ook nog is.
dit is geen goedlopende zinquote:Op zondag 16 februari 2025 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen het nieuws feitenvrij brengen.
telegraaf spant nog steeds de kroonquote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het AD is misschien wel de slechtste grote nieuwsbron die we hebben in Nederland. En dat zegt wat als je bedenkt dat de Telegraaf er ook nog is.
Ik reageerde op jouw interactie met een post die ik eerder deze ochtend heb geplaatstquote:
door de week vaak wel jaquote:Op zondag 16 februari 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij duikt toch altijd om 21:00 je bed al in?
Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uurquote:
omdat het niet doordeweeks was?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uur
Ik haal 9:00 al niet eens onder normale omstandigheden, en ik duik gewoon de hele week door pas vlak voor middernacht m'n bed in.
of gewoon normaal je auto wassenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:43 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer mijn regenpak maar aandoen als ik met de auto naar een wasbox ga.
alleen in de zomer je auto zelf wassenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:43 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer mijn regenpak maar aandoen als ik met de auto naar een wasbox ga.
Jij hebt het voordeel van fietsafstand van je werk!quote:Op zondag 16 februari 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uur
Ik haal 9:00 al niet eens onder normale omstandigheden, en ik duik gewoon de hele week door pas vlak voor middernacht m'n bed in.
Koenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |