Je moet wat overhebben voor een collega-mod hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn noodvoorraad. hij pakt zn spaarrekening maar
Ik ga dit absoluut onthouden.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor een collega-mod hoor
nopequote:Op zondag 16 februari 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor een collega-mod hoor
De Whatsapp groep nam het gelukkig snel over.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Dachten jullie gisteren ook dat het afgelopen was met fok?
Moet ik maar alvast een tas inpakken denk ikquote:Op zondag 16 februari 2025 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet elke dag rekening houden met een evacuatie naar bokt.nl
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Whatsapp groep nam het gelukkig snel over.
* maakt alvast Horse_Lover69 aan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet elke dag rekening houden met een evacuatie naar bokt.nl
bitterbal zal vast nog wel vrij zijn daarquote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* maakt alvast Horse_Lover69 aan.
hahahaha de dag dat hij admin wordt is het gedaan met fokquote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit admin wordt komt er geen banaanvraag van Nizno meer doorheen?
Ledlampjes, crackers en hagelslag paraatquote:Op zondag 16 februari 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ik maar alvast een tas inpakken denk ik
Zit er geen paardenvlees in bitterballen?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bitterbal zal vast nog wel vrij zijn daar
Ik heb altijd wel 2-3 weken aan eten in de voorraadkast en vriezer eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou geen week eten in mijn voorraadkast hebben
yes , kan ik gelijk daarheen als het moetquote:Op zondag 16 februari 2025 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ledlampjes, crackers en hagelslag paraat
Nou zegquote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha de dag dat hij admin wordt is het gedaan met fok
Mooie binnenkomer, "Hoiiii ik ben bitterbal van Foqueville en ik ben gemaakt van paneermeel en paardenvlees"quote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bitterbal zal vast nog wel vrij zijn daar
das alleen in snacks van lage komafquote:Op zondag 16 februari 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er geen paardenvlees in bitterballen?
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer, "Hoiiii ik ben bitterbal van Foqueville en ik ben gemaakt van paneermeel en paardenvlees"
*noteertquote:Op zondag 16 februari 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2-3 weken aan eten in de voorraadkast en vriezer eigenlijk.
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer, "Hoiiii ik ben bitterbal van Foqueville en ik ben gemaakt van paneermeel en paardenvlees"
Nee, ik herstel gewoon haar oorspronkelijke username.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit admin wordt komt er geen banaanvraag van Nizno meer doorheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |