Deze was gratis maar ze zijn nu verboten.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hamsters zowat gratis, vijf voor een tientje of zo?
Groenland kopen, Canada inlijven en van Gaza een vakantieoord maken: als de president het wil, is het automatisch de wens van de Verenigde Staten. In het buitenland heeft de Amerikaanse president relatief vrij spel.quote:
je maakt een garp toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik moet een week met ¤10 proberen te overleven
Dacht dat Zwitserland elke dobberneger en haatjurk een chalet cadeau gaf?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Hier heb je ook speciale regels voor niet-zwitsers m.b.t. het kopen van een woning.
Paar flinke potten bruine bonen kopen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik moet een week met ¤10 proberen te overleven
mag toch aannemen dat hij wel wat in zijn voorraadkast heeft om een weekje van te eten zodat dat 10tje gebruikt kan worden voor zn bezinedrupjequote:Op zondag 16 februari 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar flinke potten bruine bonen kopen.
spaghetti met ketchup en smacquote:Op zondag 16 februari 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt hij weer centjes tekort voor voldoende pleepapier.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En heb je nog een spaarrekening?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half. Er staat momenteel echt nog ¤10 op mijn rekening.
Moeten we een voedselpakket sturen?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half. Er staat momenteel echt nog ¤10 op mijn rekening.
die van de Jumbo, met kikkererwten er inquote:
neequote:Op zondag 16 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Dachten jullie gisteren ook dat het afgelopen was met fok?
Ik zou geen week eten in mijn voorraadkast hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch aannemen dat hij wel wat in zijn voorraadkast heeft om een weekje van te eten zodat dat 10tje gebruikt kan worden voor zn bezinedrupje
Je moet elke dag rekening houden met een evacuatie naar bokt.nlquote:Op zondag 16 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Dachten jullie gisteren ook dat het afgelopen was met fok?
ik wel gelukkigquote:Op zondag 16 februari 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou geen week eten in mijn voorraadkast hebben
Gewoon bij De Lachende Vis op de pof gaan eten, opgelostquote:Op zondag 16 februari 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou geen week eten in mijn voorraadkast hebben
@Nattekatquote:Op zondag 16 februari 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel gelukkig
spag, spag saus, soep, noodles, broodbeleg (brood in de vriezer)
mac smac en mac saus
bami in blik
en dan heb ik de vriezer dus ook nog
mijn noodvoorraad. hij pakt zn spaarrekening maarquote:
Weet niet of verontrustend vieze Frank dat een goed idee vindtquote:Op zondag 16 februari 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon bij De Lachende Vis op de pof gaan eten, opgelost
Ja, details.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En heb je nog een spaarrekening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |