Met van die jaguarvlekken, dat zou wel vet zijn, of een felblauwe met gele oogjes.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn vast ook dure designhamsters.
Je kunt ze overspuiten.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die jaguarvlekken, dat zou wel vet zijn, of een felblauwe met gele oogjes.
dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op zondag 16 februari 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
de eerste was van de dag draait al hier
Eventjes jouw aller ajax aanmoedigen?quote:
Kampioen van de armoede straks.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eventjes jouw aller ajax aanmoedigen?
Ze krijgen het wel lekker in de schoot geworpen laatste tijd
Zeg dat.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede straks.
ja dit had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eventjes jouw aller ajax aanmoedigen?
Ze krijgen het wel lekker in de schoot geworpen laatste tijd
Had me wel leuk geleken als Utrecht eens tweede zou eindigen. Krijgen ze ineens 50 miljoen binnenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dit had ik ook niet verwacht![]()
maar er zijn nog 12 wedstrijden te spelen, en tegen heracles heeft ajax het vaak lastig, dus niet te vroeg juichen
plek 2 is wel zeker nu
ja dat zou een stunt van jewelste zijn, ze kunnen nog 3e wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Had me wel leuk geleken als Utrecht eens tweede zou eindigen. Krijgen ze ineens 50 miljoen binnen
hebben!quote:Op zondag 16 februari 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die jaguarvlekken, dat zou wel vet zijn, of een felblauwe met gele oogjes.
oei, dat retecoolquote:Op zondag 16 februari 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Jongens! ik ga morgen weer kitesurfen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |