Er zit daar een pakketpunt waar ik een keer mijn pakketje niet uit kreeg omdat er geen bereik wasquote:Op zondag 16 februari 2025 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me niet eens de laatste keer herinneren dat ik uberhaupt in een winkelcentrum ben geweest
Ik heb alweer 7 boekjes volquote:Op zondag 16 februari 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zorgen dat ik nog wat bij de AH heb qua spaarzegels.
nu alweerquote:Op zondag 16 februari 2025 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh geen idee, per ongeluk aangeklikt denk ik
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaren geleden overleden flubbervarken.
koopzegels? of efteling?quote:
ik doe het via revolut. Maak geld over naar Revolut van de Abn, dan wissel ik ze in de revolut app om naar baht. Krijg nu iets van 35 baht per euro en dan transfer ik het weer naar mijn thaise bankrekeningquote:Op zondag 16 februari 2025 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Volgens mij is een Wise account één van de goedkoopste manieren.
Ah ja ik had eerst ook Revolut maar die werd te duur en toen ben ik overgestapt naar Wise.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik doe het via revolut. Maak geld over naar Revolut van de Abn, dan wissel ik ze in de revolut app om naar baht. Krijg nu iets van 35 baht per euro en dan transfer ik het weer naar mijn thaise bankrekening
Daarom altijd eerst je mail met de code opengooien voordat je naar het pakketpunt gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit daar een pakketpunt waar ik een keer mijn pakketje niet uit kreeg omdat er geen bereik was
hmm kan nog kijken naar wise ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ja ik had eerst ook Revolut maar die werd te duur en toen ben ik overgestapt naar Wise.
Koopzegels natuurlijkquote:
Heb gister een pasta gehaald.quote:
Gewoon even de fees vergelijken. Account openen is gratis.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm kan nog kijken naar wise ja.
die heb ik alleen bij de jumbo aan staan.quote:
Zou niet nodig moeten zijn. Kutvodafone.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst je mail met de code opengooien voordat je naar het pakketpunt gaat
hmm klinkt niet slecht. Een kant en klare?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister een pasta gehaald.
Zo'n gevulde met spinazie. Daar een citroen room saus met pancetta overheen. Ben benieuwd.
klaag klaag klaagquote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet nodig moeten zijn. Kutvodafone.
Klinkt erg lekker.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister een pasta gehaald.
Zo'n gevulde met spinazie. Daar een citroen room saus met pancetta overheen. Ben benieuwd.
Ik kom nooit bij de Jumboquote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik alleen bij de jumbo aan staan.
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaag klaag klaag
je krijgt een oplossing aangeboden
doorklaag doorklaag doorklaag
Iets bestellen waardoor je naar een pakketpunt moet en in een existentiële crisis raakt over het bereik van je telefoon zou ook niet nodig moeten zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet nodig moeten zijn. Kutvodafone.
ja dan heeft het geen zin om die aan te zettenquote:
Dat was het pakketje dat ik thuis liet bezorgen maar waar de deurbel nooit is afgegaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets bestellen waardoor je naar een pakketpunt moet en in een existentiële crisis raakt over het bereik van je telefoon zou ook niet nodig moeten zijn
Ik heb gewoon de verdubbelaar aan staan bij de AH, dan gaat het vrij vlot, ongeveer een boekje per maandquote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan heeft het geen zin om die aan te zetten![]()
ik kom amper bij de ah
Zat er in dat pakketje een nieuwe deurbel?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het pakketje dat ik thuis liet bezorgen maar waar de deurbel nooit is afgegaan.
Het Droste effect.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat er in dat pakketje een nieuwe deurbel?
Helaasquote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, enige klare is de pasta die al gevuld is.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm klinkt niet slecht. Een kant en klare?
zo stond er wel een gozer van de woningbouw destijds voor ex dr nieuwe woning... die kwam de deurbel fixen... maar hij belde omdat hij pissig was dat ze niet open deed....quote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |