Heb je de vriezer verstopt voor Gergel dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2-3 weken aan eten in de voorraadkast en vriezer eigenlijk.
ik heb het als kind gelukkig nooit hoeven eten.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond vroeger macaroni met smac wel lekker, toen ik nog een kleine buda was.
Nee, als het niet in het zicht staat eet ie het niet, en de 2e vriezer en koelkast staan in een kamer in de kelder waar hij niet vaak komtquote:Op zondag 16 februari 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de vriezer verstopt voor Gergel dan?
Heb nog nooit smac gegeten, het ziet er zo onsmakelijk uitquote:Op zondag 16 februari 2025 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het als kind gelukkig nooit hoeven eten.
Weet je meteen wat er gisteren gebeurd isquote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha de dag dat hij admin wordt is het gedaan met fok
Lekker door de macaroniquote:Op zondag 16 februari 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit smac gegeten, het ziet er zo onsmakelijk uit
waarom kijk je zo sip daarbijquote:Op zondag 16 februari 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb sowieso altijd maar een paar euro op de betaalrekening staan, gooi gewoon altijd alles op de spaarrekening en haal er regelmatig wat vanaf. Weinig nut om een berg geld op de betaalrekening te hebben als je het met je telefoon in een paar seconden zo kunt overmaken mocht het nodig zijn
Heb het geloof ik ook nog nooit op, zou niet weten waar het naar smaakt, een soort ham-achtige smaak gok ik?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot je in het winkelcentrum staat waar je geen bereik hebtquote:Op zondag 16 februari 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb sowieso altijd maar een paar euro op de betaalrekening staan, gooi gewoon altijd alles op de spaarrekening en haal er regelmatig wat vanaf. Weinig nut om een berg geld op de betaalrekening te hebben als je het met je telefoon in een paar seconden zo kunt overmaken mocht het nodig zijn
feiten zijn hardquote:
Oh geen idee, per ongeluk aangeklikt denk ikquote:
boeiequote:Op zondag 16 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik herstel gewoon haar oorspronkelijke username.
Jaren geleden overleden flubbervarken.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het geloof ik ook nog nooit op, zou niet weten waar het naar smaakt, een soort ham-achtige smaak gok ik?
Kan me niet eens de laatste keer herinneren dat ik uberhaupt in een winkelcentrum ben geweestquote:Op zondag 16 februari 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot je in het winkelcentrum staat waar je geen bereik hebt
Jaquote:
ik eigenlijk ook niet. Ik noem het wel smac maar ik heb achterham in blik... das niet de smac want das meer boterhamworstachtigquote:Op zondag 16 februari 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Volgens mij is een Wise account één van de goedkoopste manieren.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier elke keer euro's omwisselen naar baht. Weet niet of ik het op de meest efficient manier doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |