Het Droste effect.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat er in dat pakketje een nieuwe deurbel?
Helaasquote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, enige klare is de pasta die al gevuld is.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm klinkt niet slecht. Een kant en klare?
zo stond er wel een gozer van de woningbouw destijds voor ex dr nieuwe woning... die kwam de deurbel fixen... maar hij belde omdat hij pissig was dat ze niet open deed....quote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ohh van die ravioli's?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, enige klare is de pasta die al gevuld is.
Pastaquote:Op zondag 16 februari 2025 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil niet zeggen dat ik niet van pizza hou, maar een pasta voelt altijd gezonder.
Ik betwijfel ten zeerste dat er iets uit komt. En als er al iets uit komt, dat Europa en Oekraïne ermee akkoord gaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Mooi wel eigenlijk, Trump en Poetin zorgen voor wapenstilstand en de niet uitgenodigde Europese landen mogen de troepen leveren om de vrede te bewaren.
We zijn de nieuwe Afrikanen van de wereld, Hendrik-Jan poept en Oemfoefoe mag zijn gat afvegen.
In te ruilen voor,quote:
Zalm.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In te ruilen voor,
Hagelslag.
Sushi.
Poffertjes.
Varkie de parkie in alle verschijningsvormen.
Croissants.
Wij hebben echt totaal niets te zeggen, zowel Poetin als Trump wantrouwen en kotsen op links Europa.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat er iets uit komt. En als er al iets uit komt, dat Europa en Oekraïne ermee akkoord gaan.
beetje aangebakken in een pan en dan met wat mosterd op een broodje is het nog best weg te werken, maar ik koop het spul nooitquote:Op zondag 16 februari 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit smac gegeten, het ziet er zo onsmakelijk uit
Ja. Moest even kijken wat de naam was. Ken al die pastavormen nooit.quote:
Mijnenveldquote:
Gerrit?quote:
Dat ook ja.quote:
Wat is daily chef? Een restaurant?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:48 schreef Grotetijd het volgende:
Haal af en toe van die Pasta van Daily Chef waar spinazie in zit, goed te eten
ja okequote:Op zondag 16 februari 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In te ruilen voor,
Hagelslag.
Sushi.
Poffertjes.
Varkie de parkie in alle verschijningsvormen.
Croissants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |