Als ik elke ochtend om 6:00 al m'n nest uit zou moeten zou ik druk bezig zijn met het zoeken van een nieuwe baan - dat ter zijde - maar zou ik echt nooit van m'n leven ook maar in de buurt van 9:00 komen op zondag met uitslapen.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt het voordeel van fietsafstand van je werk!
Heldere luchtquote:
Zo gek deed ik niet hoor. Het spetterde alleen een beetje... waardoor mijn sokken doorweekt waren. Schoenen zijn dus ook niet meer waterdicht, weet ik nuquote:
In de zomer ga ik gewoon in de tuin in een opblaasbadje zitten om schoon te wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen in de zomer je auto zelf wassen
ach ziel. 1 troost, dat zou ook met een regenpak niet beter geworden zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gek deed ik niet hoor. Het spetterde alleen een beetje... waardoor mijn sokken doorweekt waren. Schoenen zijn dus ook niet meer waterdicht, weet ik nu.
Eindelijk weer lekker tshirt en slippers aan!quote:
ZIN INquote:
minimaal 2 meter sneeuwquote:
Het heeft afgelopen week in het noorden gesneeuwd en gisteren in het zuiden, dat is alles wat je kan krijgen.quote:
ja hier ligt nog wat sneeuw maar er moet 2 meter hoog voor we naar de zomer terug gaanquote:Op zondag 16 februari 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen week in het noorden gesneeuwd en gisteren in het zuiden, dat is alles wat je kan krijgen.
In een wereld met klimaatverandering en idioten als Trump die stemmen trekken kan je dat uit je hoofd zetten.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier ligt nog wat sneeuw maar er moet 2 meter hoog voor we naar de zomer terug gaan
Lekker hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon 10 tot 12 uur slapen in een nacht en dus laat je bed uit komen.
Als ik meer dan 8.5 uur slaap word ik al-tijd wakker met óf hoofdpijn óf moequote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeer de Alpen?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo krijg ik hier natuurlijk nooit sneeuw.
als ik nadat ik wakker word (op een normale wakker word tijd) een 2de keer in slaapval krijg ik nachtmerriesquote:Op zondag 16 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik meer dan 8.5 uur slaap word ik al-tijd wakker met óf hoofdpijn óf moe
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:14 schreef Koen66 het volgende:
Nu 3 graden en harde wind. Meer dan genoeg winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |