ZIN INquote:
minimaal 2 meter sneeuwquote:
Het heeft afgelopen week in het noorden gesneeuwd en gisteren in het zuiden, dat is alles wat je kan krijgen.quote:
ja hier ligt nog wat sneeuw maar er moet 2 meter hoog voor we naar de zomer terug gaanquote:Op zondag 16 februari 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen week in het noorden gesneeuwd en gisteren in het zuiden, dat is alles wat je kan krijgen.
In een wereld met klimaatverandering en idioten als Trump die stemmen trekken kan je dat uit je hoofd zetten.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier ligt nog wat sneeuw maar er moet 2 meter hoog voor we naar de zomer terug gaan
Lekker hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon 10 tot 12 uur slapen in een nacht en dus laat je bed uit komen.
Als ik meer dan 8.5 uur slaap word ik al-tijd wakker met óf hoofdpijn óf moequote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeer de Alpen?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo krijg ik hier natuurlijk nooit sneeuw.
als ik nadat ik wakker word (op een normale wakker word tijd) een 2de keer in slaapval krijg ik nachtmerriesquote:Op zondag 16 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik meer dan 8.5 uur slaap word ik al-tijd wakker met óf hoofdpijn óf moe
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:14 schreef Koen66 het volgende:
Nu 3 graden en harde wind. Meer dan genoeg winter
Je bedoelt de speeltuin bij Snowworld? Als het daar lag, had ik het in mijn achtertuin ook welquote:
Boeit me niet, er zijn sowieso te weinig insectenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en dan in de zomer klagen dat er zoveel muggen, wespen en ander gespuis rondvliegt
Oh dat lijkt me vrij vervelendquote:Op zondag 16 februari 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik nadat ik wakker word (op een normale wakker word tijd) een 2de keer in slaapval krijg ik nachtmerries
Alphen aan de Rijnquote:
Nee hoor, die mist niet.quote:
quote:
Als ik snooze loop ik ook een groot risico op hoofdpijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me vrij vervelend
Ik snooze tegenwoordig praktisch niet meer omdat de kans dat er hoofdpijn komt of ik niet meer vrolijk ben groot is.
7-8 uur slaap is echt ruim voldoende.
Ik functioneer bijna niet op minder dan 8 uur slaap en tik vaker wel dan niet de 9 aan als ik vrij ben. Waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen hebben meer slaap nodig
En als je bepaalde hersenstructuren hebt en iets met prikkels dan heb je ook meer slaap nodig![]()
Kunnen jullie mannen wel stoer doen met je ik vind het zonde van mijn tijd etc. maar soms heb je het gewoon nodig.
Raar hoe dat in elkaar zit he?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik snooze loop ik ook een groot risico op hoofdpijn
Godverquote:Op zondag 16 februari 2025 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of zoals een conducteur het eens omriep: "Station Afval aan de Rijn".
Er wordt hier gedist om mensen die uitslapen dan wel later wakker worden dan 9 uur.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik functioneer bijna niet op minder dan 8 uur slaap en tik vaker wel dan niet de 9 aan als ik vrij ben. Waar heb jij het nou weer over
Maar die maand met strenge vorst en sneeuw hebben we nog niet gehad hierquote:Op zondag 16 februari 2025 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Van mij mag het een maand per jaar bitter koud zijn met strenge vorst. Maar daarna terug naar een graad of 15, geen gekwakkel met 8 graden en regen wat in NL de gemiddelde winter altijd maandenlang is
Ja, ik ben er zelf één, gegroet.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er wordt hier gedist om mensen die uitslapen dan wel later wakker worden dan 9 uur.
Ook wel eens gehoord van avondmensen?
Voor middernacht naar bed gaan is geen avondmens zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zelf één, gegroet.
Je ziet zoals gebruikelijk weer eens spoken.
jawel, dan is het pas prachtig weer..quote:Op zondag 16 februari 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor, die mist niet.
ik ben een ontiegelijke nachtuil. Maar mijn wekker gaat gewoon weer na 7 uur slaap hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er wordt hier gedist om mensen die uitslapen dan wel later wakker worden dan 9 uur.
Ook wel eens gehoord van avondmensen?
Het tijdstip dat je dagelijks naar bed gaat heeft helemaal niets te maken met ochtend- of avondmens zijn. Iedereen kan zichzelf een bepaald ritme aantrainen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor middernacht naar bed gaan is geen avondmens zijn
Chill eensquote:Op zondag 16 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tijdstip dat je dagelijks naar bed gaat heeft helemaal niets te maken met ochtend- of avondmens zijn. Iedereen kan zichzelf een bepaald ritme aantrainen.
Je hele ophef gaat echt nergens over, ga lekker in DTS ruzie zoeken, daar werkt het vast beter.
Ik snap niet hoe je de hele week van 21 tot 6 kan slapen en dan in het weekend plots tot 11 kan uitslapen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit heel bijzonder. Iemand zegt gewoon dat ie van tijdstip X tot Y geslapen heeft en Nattekat zit zich erover op te naaien als een gestoorde.
En die gaat ook niet komen aangezien het in NL van oktober tot april veelal kwakkelen isquote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die maand met strenge vorst en sneeuw hebben we nog niet gehad hier.
Kalm aan broquote:Op zondag 16 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tijdstip dat je dagelijks naar bed gaat heeft helemaal niets te maken met ochtend- of avondmens zijn. Iedereen kan zichzelf een bepaald ritme aantrainen.
Je hele ophef gaat echt nergens over, ga lekker in DTS ruzie zoeken, daar werkt het vast beter.
Ik kan mij dat prima voorstellenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je de hele week van 21 tot 6 kan slapen en dan in het weekend plots tot 11 kan uitslapen.
Nou, excuses hoor dat ik je totaal gebroken ritme niet voor me kan zien.
Tijd om de vulpenvoorwaarden eens te herzienquote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ben er al lang niet meer voor komen schoonmaken
Nou dan snap je iets niet. Boeiend.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je de hele week van 21 tot 6 kan slapen en dan in het weekend plots tot 11 kan uitslapen.
Nou, excuses hoor dat ik je totaal gebroken ritme niet voor me kan zien.
Ik ben niet de persoon die anderen gaat lopen beschuldigen van dissen omdat ik een kwaadaardig beeld heb van die anderen.quote:
Ja, daar heb je groot gelijk in, boeiend. Maar ik maak hier geen drama van verder, dat doet je vriendin.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan snap je iets niet. Boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |