SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit, het staat weer klaar op het dorpsplein![]()
[ afbeelding ]
Ja. En dinsdag was ie gewoon weer actief maar ik zag hem minder vaak. Normaal gesproken werd ie wakker zodra ik in de keuken bezig was. Heb hem donderdag of vrijdagochtend voor het laatst gezien, weer het niet precies meer. Hij had vrijdag nog wel z'n hele voerbak geplunderd.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]was dit het beestje dat je van de week een dag niet gezien had?
Ja flinke reis. Hoop dat er nog wat overblijftquote:Op zondag 16 februari 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
naar de boot en het vliegtuig?,jij was verhuisd?
Hier ligt wel een klein laagje, maar dat zal er ook niet lang blijven liggen gok ikquote:Op zondag 16 februari 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ik fietste vannacht terug naar huis door de (natte) sneeuw. Zoals verwacht ligt er weer eens helemaal niets.
Heb je de bloemetjes buiten gezet vannacht?quote:Op zondag 16 februari 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ik fietste vannacht terug naar huis door de (natte) sneeuw. Zoals verwacht ligt er weer eens helemaal niets.
beetje koud voor de bloemetjesquote:Op zondag 16 februari 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de bloemetjes buiten gezet vannacht?
Nog even flink gehamsterd voor de hemel.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. En dinsdag was ie gewoon weer actief maar ik zag hem minder vaak. Normaal gesproken werd ie wakker zodra ik in de keuken bezig was. Heb hem donderdag of vrijdagochtend voor het laatst gezien, weer het niet precies meer. Hij had vrijdag nog wel z'n hele voerbak geplunderd.
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Hamstertje is hemelen@:ama @:bitterbal
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
Gelukkig zijn hamsters zowat gratis, vijf voor een tientje of zo?quote:Op zondag 16 februari 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog even flink gehamsterd voor de hemel.
Het is nog -1 hier. Zal bij jou wel wat kouder zijn denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ligt wel een klein laagje, maar dat zal er ook niet lang blijven liggen gok ik
Avondje uit met de boysquote:Op zondag 16 februari 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de bloemetjes buiten gezet vannacht?
quote:Aan de gladheid, lichte sneeuw en kou komt waarschijnlijk volgende week een einde. Een vroege lentezon lijkt het winterweer te gaan verdringen. Vrijdag kan de temperatuur oplopen tot wel 17 graden.
Er zijn vast ook dure designhamsters.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hamsters zowat gratis, vijf voor een tientje of zo?
Mwa ongeveer hetzelfde, maar blijft ook alleen maar liggen op de 'koude' oppervlakten als daken en groen, de straat en stoep ligt niksquote:Op zondag 16 februari 2025 09:00 schreef Haags het volgende:
Het is nog -1 hier. Zal bij jou wel wat kouder zijn denk ik.
Met van die jaguarvlekken, dat zou wel vet zijn, of een felblauwe met gele oogjes.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn vast ook dure designhamsters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |