SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
HihoDon't follow me. I am lost too
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze ook kinderen of een kinderwens?![]()
![]()
Yup, maar wel wat minder erg dan gisteren en vanmorgen toen ik nog mijn mobiele data gebruikte!quote:![]()
![]()
Trage shit...Don't follow me. I am lost too
Door een trechterquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ha mini als grote broer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Komt nog steeds?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Minibroerquote:Well, life can be a riot
Nee niet teruggelezenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
OepsDon't follow me. I am lost too
quote:Don't follow me. I am lost too
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.quote:
Daarna gaan we een ticket boeken!![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?Jazeker!
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?![]()
![]()
NonoDon't follow me. I am lost too
50 Vind ik ook wel wat te oud voor een kind hoor...
Heb altijd gezegd, als ik niet voor m'n 40e een kind heb dan hoeft 't voor mij niet meer. Vind mezelf dan "te oud"Well, life can be a riot
O oke, jou keus.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik ook niet, vind het persoonlijk te oud om nog een kind te nemen.quote:
Maar goed dat is voor iedereen anders natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor een maand?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.
Daarna gaan we een ticket boeken!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
spannend zeg!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.
![]()
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:35 schreef Grotetijd het volgende:
50 Vind ik ook wel wat te oud voor een kind hoor...
Heb altijd gezegd, als ik niet voor m'n 40e een kind heb dan hoeft 't voor mij niet meer. Vind mezelf dan "te oud"![]()
![]()
Old an wiseDon't follow me. I am lost too
Goede herinnering dat ik een keer een knipsessie moet bestellen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Want gelijk voor eeuwig ga ik me zorgen makeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik wordt meteen misselijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef Fogel het volgende:
Goede herinnering dat ik een keer een knipsessie moet bestellen![]()
![]()
![]()
Met zo een lieve vader komt dat vast goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]Die koters gaan een geweldig leven krijgen!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Musk 🤢Don't follow me. I am lost too
Nee joh, eerst kijken wat voor vlees ik in de kuip heb!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef sp3c het volgende:
Want gelijk voor eeuwig ga ik me zorgen make![]()
![]()
Hij is gewoon de Muskjügend aan het opstarten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Komt helemaal goed manquote:![]()
Ik kom wel naar de bruiloftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij heeft de macht..quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is gewoon de Muskjügend aan het opstarten.Don't follow me. I am lost too
Goede graadmeterquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.
Well, life can be a riot
Aight!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Komt helemaal goed man![]()
Ik kom wel naar de bruiloft![]()
![]()
En blijkbaar al 12 deelnemers gemaaktquote:
Alsof die gast iets met zijn kinderen doet ookquote:
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Alsof die gast iets met zijn kinderen doet ook![]()
Jezelf vergelijken met die kneus is nou niet echt topquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.![]()
![]()
Ach, ik zou op zich wel willen dat ik zijn geld had hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jezelf vergelijken met die kneus is nou niet echt top![]()
![]()
Dat is wel triest ja..quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.Don't follow me. I am lost too
Hij gebruikt zijn kind als levend schild.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.![]()
![]()
Zelfs voor dat geld zou ik niet zoals hem willen zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik zou op zich wel willen dat ik zijn geld had hoor!![]()
400 miljard..Don't follow me. I am lost too
![]()
Robert Deniroquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Maar er zijn nog wel meer mannen die ouder zijn dan ik die nog steeds een kind krijgen.![]()
Mannen krijgen geen kind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Maar er zijn nog wel meer mannen die ouder zijn dan ik die nog steeds een kind krijgen.Don't follow me. I am lost too
Mick Jaggerquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Maar er zijn nog wel meer mannen die ouder zijn dan ik die nog steeds een kind krijgen.Well, life can be a riot
Dat is niet de bedoeling idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga haar ook niet volblaffen en vervolgens weer dumpen.Don't follow me. I am lost too
Dacht even dat dit Arabisch was...quote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dacht even dat dit Arabisch was...![]()
![]()
![]()
oepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
In een zee van blauw..Don't follow me. I am lost too
Hey Mutskequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat leuk ToTttieeeeeeeequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
En goedemiddag allemaal hier
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat leuk ToTttieeeeeeee![]()
![]()
![]()
En goedemiddag allemaal hierWoeiiiiii!
En hee!![]()
![]()
Echt wel!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spannenden leuk om naar uit te kijken!
![]()
![]()
Heujjjjjquote:Well, life can be a riot
Net een sollicitatie er uit gegooid
Well, life can be a riot
We proberen het in April te doen, maar niets is nog zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Enig idee wanneer ze ongeveer hierheen gaat komen?![]()
![]()
Als presentator bij Top Gear?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:00 schreef Grotetijd het volgende:
Net een sollicitatie er uit gegooid![]()
![]()
![]()
Nee eerst alles regelen.. hoop dat dat snel gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We proberen het in April te doen, maar niets is nog zeker.
Leuk voor jullie.Smile, it's free therapy.![]()
Tijd voor lenteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Als administratief medewerker bij een platenlabel
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee eerst alles regelen.. hoop dat dat snel gaat.
Leuk voor jullie.![]()
![]()
![]()
Zo snel! Spannend!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We proberen het in April te doen, maar niets is nog zeker.
Eerst zei je nog geen haast te hebben
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ook niet verkeerd!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Als administratief medewerker bij een platenlabel
![]()
![]()
Nee toch? Wie weet!quote:Well, life can be a riot
Haha precies, maar zij wel!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo snel! Spannend!
Okee ze vroeg me wel of het me niet te snel voor me ging en of ik niet tot volgend jaar wilde wachten, maar het is duidelijk dat ze echt snel wil komen!
En anders wordt het waarschijnlijk in de herfst en dat is ook niet zo fijn voor een eerste bezoek hier.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
De vlinders fladderen. Dan wil je elkaar gewoon zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo snel! Spannend!
:')![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de bruiloft![]()
![]()
![]()
Nou echt he!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de bruiloftWell, life can be a riot
Dat is zo'n fijn gevoel ja. Dat je elkaar gewoon elk weekend wil zien. En tussendoor ei-gen-lijk ook wel even heen en weer wil crossen (in mijn geval 50 min heen/terug) om gewoon even te knuffelen en wat te drinkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De vlinders fladderen. Dan wil je elkaar gewoon zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Babyshowerquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de bruiloft![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Trouwerij meet combi klinkt goed. Jij trakteert neem ik aan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef ToT het volgende:
Misschien gelijk maar in Tilburg doen, als we er toch allemaal zijn?:')![]()
@Harriequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef ToT het volgende:
Misschien gelijk maar in Tilburg doen, als we er toch allemaal zijn?sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zo'n fijn gevoel ja. Dat je elkaar gewoon elk weekend wil zien. En tussendoor ei-gen-lijk ook wel even heen en weer wil crossen (in mijn geval 50 min heen/terug) om gewoon even te knuffelen en wat te drinkenStom zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dr zoveel mogelijk zien:')![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Trouwerij meet combi klinkt goed. Jij trakteert neem ik aan?Oh jee!
![]()
Ja same. Dat is toch top?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stom zeg
Ik wil dr zoveel mogelijk zien
Meid die ik date na haar hoefde ik maar te appen of A: Ik kon langskomen of B: Zij stond hier op de stoep. En we waren regelmatig de weekenden samen. Dat is zó fijn
Sterker nog, ben in Augustus elke dag heen/weer naar Zwolle gecrosstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik heb een tijd een vriendin bij Vlissingen in de buurt gehad toen ik in Deventer woonde.
Dat heen-en-weer geklep was ook niet echt ideaal.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja same. Dat is toch top?
Meid die ik date na haar hoefde ik maar te appen of A: Ik kon langskomen of B: Zij stond hier op de stoep. En we waren regelmatig de weekenden samen. Dat is zó fijn
Sterker nog, ben in Augustus elke dag heen/weer naar Zwolle gecrosstAh nog een potentiële chick. Nu bellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zo'n fijn gevoel ja. Dat je elkaar gewoon elk weekend wil zien. En tussendoor ei-gen-lijk ook wel even heen en weer wil crossen (in mijn geval 50 min heen/terug) om gewoon even te knuffelen en wat te drinkenHmm ja, maar als de ander niet van zulke spontane acties houdt, en jij dat weet, dan is het ook wel een grens overgaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ziek ben, ben ik bv ook liever alleen, dan vind ik het ook wel dat dat gerespecteerd mag worden en niet dat de ander toch komt "omdat hij er voor mij wil zijn", hoe goed bedoeld dat ook is.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
We zijn aan't appen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah nog een potentiële chick. Nu bellen!
Bellen, doe niet zo eng
Well, life can be a riot
Lekker doordeweeks gewoon je eigen dingen doen en in het weekend samen, ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb een tijd een vriendin bij Vlissingen in de buurt gehad toen ik in Deventer woonde.
Dat heen-en-weer geklep was ook niet echt ideaal.
Maar goed, toen ik dat afgelopen weekend zei, werd er ook op gereageerd dat ik het gewoon verdien om vrijgezel te blijven
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker doordeweeks gewoon je eigen dingen doen en in het weekend samen, ik zie het probleem niet
Maar goed, toen ik dat afgelopen weekend zei, werd er ook op gereageerd dat ik het gewoon verdien om vrijgezel te blijven?
sinterklaaskapoentje
![]()
Vind je dat eng? Is toch fijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We zijn aan't appen.
Bellen, doe niet zo eng
Ja zo. Tuurlijk, maar ik moest zelf wel voor haar buigen als ze opeens iets wilde doen. Als ik nee zij bleef ze net zo lang doorzeuren tot 't een halve ja werd. Maar als ik dan naar haar toe wilde gaan bij 't overlijden van haar oma, omdat ze letterlijk niemand had behalve d'r ma/stiefpa was 't een grens die ik overging.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, maar als de ander niet van zulke spontane acties houdt, en jij dat weet, dan is het ook wel een grens overgaan?
Als ik ziek ben, ben ik bv ook liever alleen, dan vind ik het ook wel dat dat gerespecteerd mag worden en niet dat de ander toch komt "omdat hij er voor mij wil zijn", hoe goed bedoeld dat ook is.
Maar goed.. Toen ik daar aankwam rende ze naar me toe, gaf me een knuffel en begon te huilen en toen was 't wel fijn dat ik er wasDus dan denk ik.. Waarom die discussie op voorhand?
Well, life can be a riot
Ben geen beller.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind je dat eng? Is toch fijn
Ben vooral van de appjes/spraakmemo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Is al wel jarenlang een dingetje, bel-angst.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind je dat eng? Is toch fijn![]()
Je kan beter mailen.Don't follow me. I am lost too
Faxenquote:Well, life can be a riot
Niet gewoon videobellen en gelijk helikopterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We zijn aan't appen.
Bellen, doe niet zo eng![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet gewoon videobellen en gelijk helikopteren
"haay schat" *trekt broek uit*Well, life can be a riot
Ja, 10 jaar geleden ben ik toch maar met Facebook begonnen toen ik te horen kreeg dat mailen echt iets voor bedrijven was, het was ouderwets en geen enkele buitenlandse meid zou zo met je willen communiceren!quote:![]()
![]()
Social Media is een blessing and a curse man.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, 10 jaar geleden ben ik toch maar met Facebook begonnen toen ik te horen kreeg dat mailen echt iets voor bedrijven was, het was ouderwets en geen enkele buitenlandse meid zou zo met je willen communiceren!
Facebook en Instagram zijn voor mij dé manieren om contact te hebben met mensen uit het muziekwereldje waar ik in zit en om mensen te volgen die ik interessant vind. Maar verder
Well, life can be a riot
Wat een kut die Caroline van de Plas
Andersom werkt beterquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"haay schat" *trekt broek uit*![]()
![]()
Ja ik was ook geschokt, verhuizen voor de liefde is blijkbaar niet mogelijkquote:
Of LATten 🤷🏻♀️It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Al helikopterend de kamer binnenkomenquote:
Well, life can be a riot
Tinder ed. hebben de datingmarkt iig goed verziektquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Social Media is een blessing and a curse man.
Facebook en Instagram zijn voor mij dé manieren om contact te hebben met mensen uit het muziekwereldje waar ik in zit en om mensen te volgen die ik interessant vind. Maar verder![]()
Ik heb geen angst voor bellen, maar mailen is gewoon handiger. Ook om terug te lezen en bewijs..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, 10 jaar geleden ben ik toch maar met Facebook begonnen toen ik te horen kreeg dat mailen echt iets voor bedrijven was, het was ouderwets en geen enkele buitenlandse meid zou zo met je willen communiceren!Don't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik gebruikte insta alleen voor professionele doeleinden. Maar nu niet meer sinds ik dat werk niet meer doe. Facebook alleen heel soms voor memes. Vrienden posten zo goed als nooit dingen over zichzelfquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Facebook en Instagram zijn voor mij dé manieren om contact te hebben met mensen uit het muziekwereldje waar ik in zit en om mensen te volgen die ik interessant vind. Maar verder:')sinterklaaskapoentje
![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tinder ed. hebben de datingmarkt iig goed verziekt:')![]()
Social media is 1 van de redenen waarom mijn huwelijk gestrand is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Facebook en Instagram zijn voor mij dé manieren om contact te hebben met mensen uit het muziekwereldje waar ik in zit en om mensen te volgen die ik interessant vind. Maar verder![]()
Mee eens. Door Tinder is 't veel te veel een vleeskeuring geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tinder ed. hebben de datingmarkt iig goed verziekt
En door Social Media krijgen mensen veel te snel (voor mijn gevoel) een onrealistisch beeld van relaties. En als daar niet aan voldaan word dan kan je wieberen.Well, life can be a riot
"Op 16 juni 2022 om 10:21:43 zei je dat je van me houdt en voor eeuwig bij mij wilde zijn!"quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb geen angst voor bellen, maar mailen is gewoon handiger. Ook om terug te lezen en bewijs..![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het net alles weggedaan. Facebook, instagram en bijna twitter..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik gebruikte insta alleen voor professionele doeleinden. Maar nu niet meer sinds ik dat werk niet meer doe. Facebook alleen heel soms voor memes. Vrienden posten zo goed als nooit dingen over zichzelfDon't follow me. I am lost too
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"Op 16 juni 2022 om 10:21:43 zei je dat je van me houdt en voor eeuwig bij mij wilde zijn!"![]()
![]()
Het is nu een complete vleeskeuring geworden. Als je als man net buiten het perfecte plaatje valt, dan ben je de lulquote:![]()
Social Media is de reden dat mijn relatie klaar is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Social media is 1 van de redenen waarom mijn huwelijk gestrand is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Social Media kan echt leuke dingen doen. Zoals @sinterklaaskapoentje zegt. Memes! Maar het kan ook een doodsteek zijn voor veel andere zaken.Well, life can be a riot
Ja, soms bel ik en zet dan samenvatting op de mail (natuurlijk niet voor gezelligheidstelefoontjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb geen angst voor bellen, maar mailen is gewoon handiger. Ook om terug te lezen en bewijs..)
Dit dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is nu een complete vleeskeuring geworden. Als je als man net buiten het perfecte plaatje valt, dan ben je de lul
Je kan op basis van foto's en een korte bio niet een goed beeld van iemand vormen.
Ik doe het ondanks m'n omvang toch echt veel beter IRL dan op TinderIets met uitstraling.
Well, life can be a riot
Ondanks, of dankzij?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit dus.
Je kan op basis van foto's en een korte bio niet een goed beeld van iemand vormen.
Ik doe het ondanks m'n omvang toch echt veel beter IRL dan op TinderIets met uitstraling.
Wel vermakelijk zo'n kamerdebat
Je ex is de reden dat het is gestrandquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Social media is 1 van de redenen waarom mijn huwelijk gestrand is.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb wel dates gehad via Tinder maar ook veel ergernissen. Vooral de vrouwen die je wel liken maar vervolgens totaal geen interesse tonenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is nu een complete vleeskeuring geworden. Als je als man net buiten het perfecte plaatje valt, dan ben je de lul
En iedereen probeert zich perfect voor te doen idd:')![]()
Dit ja. Als ik de telefoon neerleg ben ik de helft alweer kwijtquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms bel ik en zet dan samenvatting op de mail (natuurlijk niet voor gezelligheidstelefoontjes)
![]()
nou dat moet dan dus blijken uit gesprekken die volgen uit een matchquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit dus.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Social Media is de reden dat mijn relatie klaar is.Ah fijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Social Media kan echt leuke dingen doen. Zoals @:Sinterklaaskapoentje zegt. Memes! Maar het kan ook een doodsteek zijn voor veel andere zaken.![]()
Ondanks.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Yep, wel dates gehad via Tinder maar ik merk nu een compleet passieve houding van veruit de meeste dames op Tinderquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel dates gehad via Tinder maar ook veel ergernissen. Vooral de vrouwen die je wel liken maar vervolgens totaal geen interesse tonen
En iedereen probeert zich perfect voor te doen idd![]()
niet in drievoud ondertekende formulier gebruiken als contact
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ja bloedirritant. Like me dan ook niet als je verder geen interesse hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, wel dates gehad via Tinder maar ik merk nu een compleet passieve houding van veruit de meeste dames op Tinder:')![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit dus.
Als mijn vriendin bepaalde foto's die ze me later stuurde juist op die datingsite gebruikt had, had ik gedacht: "Te hoog gegrepen voor mij, next!"
Ben zo blij dat ze bescheiden foto's gebruikt heeft!
![]()
![]()
Had laatst een gesprek met iemand via Bumble. Hartstikke gezellig gesprek, toen opeens radiostilte. Paar dagen later weer een gesprek, toen weer radiostilte.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel dates gehad via Tinder maar ook veel ergernissen. Vooral de vrouwen die je wel liken maar vervolgens totaal geen interesse tonen
En iedereen probeert zich perfect voor te doen idd
Gooide ze er uit "ik zit hier vooral voor vriendschap en weet niet of ik uberhaupt ooit met iemand wil afspreken. Denk zelfs dat ik Bumble er binnenkort afgooi" echt doe NORMAAL. Ga dan niet matchen.
Of van die mensen waar je mee matcht. Die 3 woorden zeggen en dan unmatchen
Well, life can be a riot
Truth.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je ex is de reden dat het is gestrand![]()
![]()
En tegenwoordig moet je vooral een enorm originele openingszin gebruikenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja bloedirritant. Like me dan ook niet als je verder geen interesse hebt.![]()
Bitch please![]()
![]()
Ja maar mensen krijgen zo'n vertekent beeld. Die zien de foto's en bio en moeten daar uit al opmaken of 't in eerste oogopslag hun type isquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou dat moet dan dus blijken uit gesprekken die volgen uit een matchZo krom.
Ik ben een hééééél ander persoon als je mij IRL ziet dan wat je zou denken van m'n Tinderbio en foto's. Uitstraling en echte gesprekken doen zoveel meer voor iemand dan wat statisch gelul.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wat me ook opviel is dat Tinder 95% normies zijn.:')![]()
bijna een sollicitatie manquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En tegenwoordig moet je vooral een enorm originele openingszin gebruiken![]()
Bitch please
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ja ga dan op vrienden zoek apps. Zucht. Zonde van jouw tijd dit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had laatst een gesprek met iemand via Bumble. Hartstikke gezellig gesprek, toen opeens radiostilte. Paar dagen later weer een gesprek, toen weer radiostilte.
Gooide ze er uit "ik zit hier vooral voor vriendschap en weet niet of ik uberhaupt ooit met iemand wil afspreken. Denk zelfs dat ik Bumble er binnenkort afgooi" echt doe NORMAAL. Ga dan niet matchen.
Of van die mensen waar je mee matcht. Die 3 woorden zeggen en dan unmatchen:')![]()
Had het er gister met een vriend van mij over.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Als mijn vriendin bepaalde foto's die ze me later stuurde juist op die datingsite gebruikt had, had ik gedacht: "Te hoog gegrepen voor mij, next!"
Ben zo blij dat ze bescheiden foto's gebruikt heeft!
Als ik m'n ex was tegengekomen inclusief foto's die ik van d'r had + bio met haar interesses, dan had ik haar naar links geswiped. Ten eerste omdat ik dacht "oh 24... Wel erg jong" en ten tweede "oh dit is wel een knappe meid.. Word'm niet, links"
Maar omdat je dan iemand toch op een andere manier leert kennen kan daar toch een bepaalde vonk uit ontstaan.
Leuk dat je zo blij bent man
Well, life can be a riot
![]()
I ik startte meestal gewoon met hallo hoe gaat hetquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bitch please
Als ze interesse heeft komt het wel op gang. En zo niet gewoon lekker laten.:')![]()
Nou echt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bitch please
Mijn laatste date reageerde ik op iets uit d'r bio. Dat vond ze vrij origineel want de meeste reageerde daar niet op maar stuurde een gifje en "hi" of zo
Well, life can be a riot
Ja dat. Het is echt zonde van de tijd die je er in investeert. Als ik vriendschappen wil opbouwen ga ik wel naar vriendschaptinder.be of zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ga dan op vrienden zoek apps. Zucht. Zonde van jouw tijd dit.Well, life can be a riot
![]()
Mijn serieuze lange relaties zijn altijd gewoon uit IRL gekomen. Eentje via vrienden. Andere ontmoet in de kroeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had het er gister met een vriend van mij over.
Als ik m'n ex was tegengekomen inclusief foto's die ik van d'r had + bio met haar interesses, dan had ik haar naar links geswiped. Ten eerste omdat ik dacht "oh 24... Wel erg jong" en ten tweede "oh dit is wel een knappe meid.. Word'm niet, links"
Maar omdat je dan iemand toch op een andere manier leert kennen kan daar toch een bepaalde vonk uit ontstaan.
Leuk dat je zo blij bent man:')![]()
Dat werkt soms ook wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
I ik startte meestal gewoon met hallo hoe gaat het
Als ze interesse heeft komt het wel op gang. En zo niet gewoon lekker laten.
Ik reageer altijd op wat iemand in d'r bio heeft staan, komen soms ook leuke dingen uit.Well, life can be a riot
Is ook gewoon het beste. 99% is niet serieus of ziet het als tijdverdrijf op datingappsquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn serieuze lange relaties zijn altijd gewoon uit IRL gekomen. Eentje via vrienden. Andere ontmoet in de kroeg.Well, life can be a riot
![]()
Dat je dan moeite doet om vragen te stellen met de info (fotos, bio) die je hebt. Een dat ze dan alleen zo kort mogelijk antwoord geven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou echt.
Mijn laatste date reageerde ik op iets uit d'r bio. Dat vond ze vrij origineel want de meeste reageerde daar niet op maar stuurde een gifje en "hi" of zo:')![]()
![]()
![]()
Gebeurde mij ook zelden dat zij het gesprek begon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat werkt soms ook wel.
Ik reageer altijd op wat iemand in d'r bio heeft staan, komen soms ook leuke dingen uit.
Maar ook al jaren niet meer op die apps gezeten:')![]()
Ugh. Trekken aan een dood paard.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat je dan moeite doet om vragen te stellen met de info (fotos, bio) die je hebt. Een dat ze dan alleen zo kort mogelijk antwoord geven.
Meestal bij zulke gesprekken ontmatch ik na 10 minuten of zo. Geen zin inWell, life can be a riot
![]()
Aaaarghquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is ook gewoon het beste. 99% is niet serieus of ziet het als tijdverdrijf op datingapps
Vrouwen die er alleen maar zitten voor aandacht en niet serieus willen daten.:')![]()
Heb tot nu toe 1x gehad dat een vrouw zelf begon over een date plannenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gebeurde mij ook zelden dat zij het gesprek begon.
Maar ook al jaren niet meer op die apps gezeten
Dat was dusdanig bijzonder voor mij dat ik echt even moest schakelen, van eh.. Huh, hoezo wil JIJ een date met MIJ plannen? Dit moet andersom
Well, life can be a riot
Ja echt. Gooi jezelf wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aaaargh
Vrouwen die er alleen maar zitten voor aandacht en niet serieus willen daten.
Well, life can be a riot
![]()
Awwquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb tot nu toe 1x gehad dat een vrouw zelf begon over een date plannen
Dat was dusdanig bijzonder voor mij dat ik echt even moest schakelen, van eh.. Huh, hoezo wil JIJ een date met MIJ plannen? Dit moet andersom
Ja was cute welquote:
Ze vond 't ook hilarisch dat ik zo in de autismemodus schoot
Well, life can be a riot
Faber krijgt het voor de kiezen
Je zal er maar zittenquote:
![]()
![]()
Ja waar blijft m'n sprinterik heb het koud gvd!
Oh daar issie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kedeng kedeng..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef DJMO het volgende:
Ja waar blijft m'n sprinterik heb het koud gvd!
Oh daar issieDon't follow me. I am lost too
SToephooeeerrrrrrrrrquote:Well, life can be a riot
Zo is dat
Zo die begint uit te delen hoorquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goede genadeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heftig hequote:Well, life can be a riot
Stevige taal..Don't follow me. I am lost too
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ondanks.Ah ja, ik las het andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hier ook afwisselend.. dan rust in mn hoofd dan veel piekeren..quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:04 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Afwisselend. Vandaag een klotendag, veel gepieker ook.
Met jou dan ?
Dikke knuff lief aapje
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik las het andersOh. Maar dat is sowieso een ding ook ja. Omdat Tinder zo'n vleeskeuring is. Ze zien een onderkin en ze swipen weg lijkt 't welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik gewoon wel een goede gast ben. Maar he.
Well, life can be a riot
Zo vervelend idd, was soms je hoofd maar een stil!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook afwisselend.. dan rust in mn hoofd dan veel piekeren..
Dikke knuff lief aapje
Knuffel terug![]()
![]()
Je kan toch niet in iemands hoofd kijken waarom die weg swiped?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Maar dat is sowieso een ding ook ja. Omdat Tinder zo'n vleeskeuring is. Ze zien een onderkin en ze swipen weg lijkt 't welTerwijl ik gewoon wel een goede gast ben. Maar he.
![]()
Ja.. gaat helaas niet zo he.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zo vervelend idd, was soms je hoofd maar een stil!!
Knuffel terug
Knopje om het soms uit te zetten, gepieker, is er niet
Nee. Maar over het algemeen is overgewicht niet aantrekkelijk heb ik 't idee. En kan mij heel goed voorstellen dat iemand dat ziet en daarom weg swiped.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Je kan toch niet in iemands hoofd kijken waarom die weg swiped?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Nee helaas niet inderdaad. Haha als jij t knopje hebt uitgevonden kom ik ff bij je langsquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. gaat helaas niet zo he.
Knopje om het soms uit te zetten, gepieker, is er niet![]()
![]()
![]()
Dat vind jijquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Maar dat is sowieso een ding ook ja. Omdat Tinder zo'n vleeskeuring is. Ze zien een onderkin en ze swipen weg lijkt 't welTerwijl ik gewoon wel een goede gast ben. Maar he.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee. Maar over het algemeen is overgewicht niet aantrekkelijk heb ik 't idee. En kan mij heel goed voorstellen dat iemand dat ziet en daarom weg swiped.Dat is denk ik je eigen mening die je nu hebt. Sommige vallen daar juist op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wat zijn, dat je daar ook nog eens een verklaring voor af zou moeten leggen voordat je swipe erdoor komtquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Je kan toch niet in iemands hoofd kijken waarom die weg swiped?
jaaaaaaa je weet : jij bent altijd welkomquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:07 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee helaas niet inderdaad. Haha als jij t knopje hebt uitgevonden kom ik ff bij je langs![]()
![]()
![]()
Ja maar je moet er ook mee over straat kunnenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond ik altijd wel leuk van paiq, dat de foto's na even kletsen pas zichtbaar werden. Al betalen daar volgens mij alsnog veel mensen om gelijk de foto's te zienIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zo heel papier werk waarom je weg geswiped hebtquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn, dat je daar ook nog eens een verklaring voor af zou moeten leggen voordat je swipe erdoor komt![]()
![]()
Kom graag n keer langsquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaaaa je weet : jij bent altijd welkom![]()
![]()
![]()
![]()
In drievoud, met stempels!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:09 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zo heel papier werk waarom je weg geswiped hebtI'm surrounded by morons!
Komt wel heel dichtbij nuquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ex had ook een telefoon @:harrie![]()
Tsja.. En iemand op het internet vind van niet, is goed vogel.quote:
Mensen in mijn omgeving vinden mij allemaal een goede gast, anders zouden ze mij niet graag overal bij willen hebben.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn, dat je daar ook nog eens een verklaring voor af zou moeten leggen voordat je swipe erdoor komtzie het voor me
keuze menu waarom je weg swiped
zou er zelf nooit opgaan, geen enkele van die apps.Smile, it's free therapy.![]()
Daarom altijd op DNS naar doen, voor een 10tje per jaar ofzo heb je toch al een domeintje met DNS hosting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
![]()
mijn ISP heeft mijn IP veranderd, nu kan ik weer al mijn vpns aanpassen
Kutverdorie zeg![]()
Heb 't ook niet zo met die apps vreselijk zeg. Ga gewoon irl opzoek als je wat wil qua datenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zie het voor me
keuze munu waarom je weg swiped
zou er zelf nooit opgaan, geen enkele van die apps.![]()
En ik wilde nog speciaal voor jou een Fogelapp maken...quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zie het voor me
keuze munu waarom je weg swiped
zou er zelf nooit opgaan, geen enkele van die apps.
Ja dat is ook wel zo. Je moet er wel naast wakker worden en denken "ja, dit is leuk" en niet "hue"quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar je moet er ook mee over straat kunnen
Vond ik altijd wel leuk van paiq, dat de foto's na even kletsen pas zichtbaar werden. Al betalen daar volgens mij alsnog veel mensen om gelijk de foto's te zien![]()
Snap het ergens ook wel. Maar het is wel typisch. Toen ik 50 Kilo lichter was had ik veel meer matches, terwijl ik in essentie dezelfde vent ben. If anything weet ik nu béter wat ik wil en heb ik meer zelfvertrouwen
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Social Media is de reden dat mijn relatie klaar is.Mijn ex heeft ook FacebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Social Media kan echt leuke dingen doen. Zoals @:Sinterklaaskapoentje zegt. Memes! Maar het kan ook een doodsteek zijn voor veel andere zaken.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik wilde nog speciaal voor jou een Fogelapp maken...![]()
Komt heel dichtbij zoquote:
Well, life can be a riot
Ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben te noob daarvoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daarom altijd op DNS naar doen, voor een 10tje per jaar ofzo heb je toch al een domeintje met DNS hosting.![]()
2x gekeken op tinder bij een vriendin en een andere app die ze gebruikt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:10 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Heb 't ook niet zo met die apps vreselijk zeg. Ga gewoon irl opzoek als je wat wil qua daten
Zou dat zelf echt niet doendenk dat 99% er voor de neuk zit. Wat mensen zelf moeten weten.
Ze zegt dat je vaak dezelfde mensen terug ziet her en der.Smile, it's free therapy.![]()
Mijne ook. Zou het dezelfde zijn?quote:
Dan heeft ze heel wat uit te leggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijne ook. Zou het dezelfde zijn?![]()
![]()
Ja denk ook dat 99% er voor de neuk zit, nou succes ermeequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2x gekeken op tinder bij een vriendin en een andere app die ze gebruikt.
Zou dat zelf echt niet doendenk dat 99% er voor de neuk zit. Wat mensen zelf moeten weten.
Ze zegt dat je vaak dezelfde mensen terug ziet her en der.![]()
![]()
Die van mij ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan heeft ze heel wat uit te leggenI'm surrounded by morons!
Uitleg? Vast welquote:
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ik zat er niet voor neuk maar voor serieus daten. Als iedereen nu zo zou denken. ..:')![]()
Nee er ligt helemaal niksquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sneeuw!!![]()
![]()
![]()
ligt er veel bij jou?![]()
![]()
We zeiden ook 99%quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zat er niet voor neuk maar voor serieus daten. Als iedereen nu zo zou denken. ..![]()
Ja echt.. Dan was het een stuk makkelijker geweestquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zat er niet voor neuk maar voor serieus daten. Als iedereen nu zo zou denken. ..Maar helaas
Well, life can be a riot
Er zitten een hoop golddiggers en dames met rammelende eierstokken opquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zat er niet voor neuk maar voor serieus daten. Als iedereen nu zo zou denken. ..![]()
![]()
Er is zelfs niet iets gevallen, wel de hele nacht geregend toenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]OH
Wat jammer!!!
Stuk noorderlijker waar het gevallen is deze week![]()
![]()
Geen probleem er mee als mensen er voor de neuk zitten, zo lang ze er maar eerlijk over zijnIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
OleDon't follow me. I am lost too
Ja dan kan de ander zelf bepalen of die daar iets mee wil of niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen probleem er mee als mensen er voor de neuk zitten, zo lang ze er maar eerlijk over zijn![]()
Ik moest vanochtend sneeuw van mn auto vegen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest vanochtend sneeuw van mn auto vegen
Als ze daar open over zijn wel ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja dan kan de ander zelf bepalen of die daar iets mee wil of niet.
maar beetje viezig idee wel
🙂Don't follow me. I am lost too
Gewoon even voorverwarmen, dan heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest vanochtend sneeuw van mn auto vegenI'm surrounded by morons!
Ja, maar doen alsof je er voor iets serieus zit terwijl je alleen een neukertje zoekt, daar vind ik wel wat van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja dan kan de ander zelf bepalen of die daar iets mee wil of niet.
Geloof dat je in bumble ook moet aangeven waar je naar op zoek bent, even kijken
Jij bent van de "sex is vies en bier komt in houten kratten" generatie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ze daar open over zijn wel ja.
maar beetje viezig idee wel
Dont Eat the yellow snowDon't follow me. I am lost too
Mee eens daar vind ik ook wat vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar doen alsof je er voor iets serieus zit terwijl je alleen een neukertje zoekt, daar vind ik wel wat van.
Geloof dat je in bumble ook moet aangeven waar je naar op zoek bent, even kijken![]()
Je gaat voor de bruine?quote:I'm surrounded by morons!
Daar had ik natuurlijk geen tijd voor. En het veegde best makkelijk, hoefde niet te krabbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon even voorverwarmen, dan heb je daar geen last van.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat scheelt al een beetje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar had ik natuurlijk geen tijd voor. En het veegde best makkelijk, hoefde niet te krabbenI'm surrounded by morons!
nee sex is zeker niet vies, helemaal niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent van de "sex is vies en bier komt in houten kratten" generatie?
Maar zou nooit met een afgelikte boterham het nest in duiken.. te veel eigenwaarde daarvoor.
Sex met iemand waar je connectie mee voelt vind ik veel fijner.. dan random met vreemde mannen seks.
hoeft van mij ook niet.Smile, it's free therapy.![]()
Ik startte altijd m'n auto +- 10 Minuten van te voren. Dronk ik nog ff gauw een kopje koffie.
Stapte ik in een warme bijna ontdooide auto
Well, life can be a riot
Seks met iemand waar je een echte connectie mee heeft is wel echt next level jaOp elkaar ingespeeld zijn
Well, life can be a riot
Maar met iemand met een supersexy lijf zou je wel het nest induiken of hoe moet ik dat lezen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee sex is zeker niet vies, helemaal niet.
Maar zou nooit met een afgelikte boterham het nest in duiken.. te veel eigenwaarde daarvoor.
Sex met iemand waar je connectie mee voelt vind ik veel fijner.. dan random met vreemde mannen seks.
hoeft van mij ook niet.
Witquote:
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: