Je kan toch niet in iemands hoofd kijken waarom die weg swiped?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Maar dat is sowieso een ding ook ja. Omdat Tinder zo'n vleeskeuring is. Ze zien een onderkin en ze swipen weg lijkt 't welTerwijl ik gewoon wel een goede gast ben. Maar he.
Ja.. gaat helaas niet zo he.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zo vervelend idd, was soms je hoofd maar een stil!!
Knuffel terug
Nee. Maar over het algemeen is overgewicht niet aantrekkelijk heb ik 't idee. En kan mij heel goed voorstellen dat iemand dat ziet en daarom weg swiped.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Je kan toch niet in iemands hoofd kijken waarom die weg swiped?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Nee helaas niet inderdaad. Haha als jij t knopje hebt uitgevonden kom ik ff bij je langsquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. gaat helaas niet zo he.
Knopje om het soms uit te zetten, gepieker, is er niet
Dat vind jijquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Maar dat is sowieso een ding ook ja. Omdat Tinder zo'n vleeskeuring is. Ze zien een onderkin en ze swipen weg lijkt 't welTerwijl ik gewoon wel een goede gast ben. Maar he.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee. Maar over het algemeen is overgewicht niet aantrekkelijk heb ik 't idee. En kan mij heel goed voorstellen dat iemand dat ziet en daarom weg swiped.Dat is denk ik je eigen mening die je nu hebt. Sommige vallen daar juist op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wat zijn, dat je daar ook nog eens een verklaring voor af zou moeten leggen voordat je swipe erdoor komtquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:06 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Je kan toch niet in iemands hoofd kijken waarom die weg swiped?
jaaaaaaa je weet : jij bent altijd welkomquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:07 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nee helaas niet inderdaad. Haha als jij t knopje hebt uitgevonden kom ik ff bij je langs![]()
Ja maar je moet er ook mee over straat kunnenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo heel papier werk waarom je weg geswiped hebtquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn, dat je daar ook nog eens een verklaring voor af zou moeten leggen voordat je swipe erdoor komt
Kom graag n keer langsquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaaaa je weet : jij bent altijd welkom![]()
![]()
In drievoud, met stempels!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:09 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zo heel papier werk waarom je weg geswiped hebt
Komt wel heel dichtbij nuquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn ex had ook een telefoon @:harrie
Tsja.. En iemand op het internet vind van niet, is goed vogel.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou wat zijn, dat je daar ook nog eens een verklaring voor af zou moeten leggen voordat je swipe erdoor komt
Daarom altijd op DNS naar doen, voor een 10tje per jaar ofzo heb je toch al een domeintje met DNS hosting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
![]()
mijn ISP heeft mijn IP veranderd, nu kan ik weer al mijn vpns aanpassen
Kutverdorie zeg
Heb 't ook niet zo met die apps vreselijk zeg. Ga gewoon irl opzoek als je wat wil qua datenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zie het voor me
keuze munu waarom je weg swiped
zou er zelf nooit opgaan, geen enkele van die apps.
En ik wilde nog speciaal voor jou een Fogelapp maken...quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zie het voor me
keuze munu waarom je weg swiped
zou er zelf nooit opgaan, geen enkele van die apps.
Ja dat is ook wel zo. Je moet er wel naast wakker worden en denken "ja, dit is leuk" en niet "hue"quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar je moet er ook mee over straat kunnen
Vond ik altijd wel leuk van paiq, dat de foto's na even kletsen pas zichtbaar werden. Al betalen daar volgens mij alsnog veel mensen om gelijk de foto's te zien
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Social Media is de reden dat mijn relatie klaar is.Mijn ex heeft ook FacebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Social Media kan echt leuke dingen doen. Zoals @:Sinterklaaskapoentje zegt. Memes! Maar het kan ook een doodsteek zijn voor veel andere zaken.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik wilde nog speciaal voor jou een Fogelapp maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |