Je zal er maar zittenquote:
Kedeng kedeng..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef DJMO het volgende:
Ja waar blijft m'n sprinterik heb het koud gvd!
Oh daar issie
SToephooeeerrrrrrrrrquote:
Zo die begint uit te delen hoorquote:
Heftig hequote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ondanks.Ah ja, ik las het andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Hier ook afwisselend.. dan rust in mn hoofd dan veel piekeren..quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:04 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Afwisselend. Vandaag een klotendag, veel gepieker ook.
Met jou dan ?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik las het andersOh. Maar dat is sowieso een ding ook ja. Omdat Tinder zo'n vleeskeuring is. Ze zien een onderkin en ze swipen weg lijkt 't welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik gewoon wel een goede gast ben. Maar he.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Zo vervelend idd, was soms je hoofd maar een stil!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook afwisselend.. dan rust in mn hoofd dan veel piekeren..
Dikke knuff lief aapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |