Ik ben te noob daarvoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daarom altijd op DNS naar doen, voor een 10tje per jaar ofzo heb je toch al een domeintje met DNS hosting.
2x gekeken op tinder bij een vriendin en een andere app die ze gebruikt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:10 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Heb 't ook niet zo met die apps vreselijk zeg. Ga gewoon irl opzoek als je wat wil qua daten
Mijne ook. Zou het dezelfde zijn?quote:
Dan heeft ze heel wat uit te leggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijne ook. Zou het dezelfde zijn?
Ja denk ook dat 99% er voor de neuk zit, nou succes ermeequote:Op donderdag 13 februari 2025 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2x gekeken op tinder bij een vriendin en een andere app die ze gebruikt.
Zou dat zelf echt niet doendenk dat 99% er voor de neuk zit. Wat mensen zelf moeten weten.
Ze zegt dat je vaak dezelfde mensen terug ziet her en der.
Die van mij ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan heeft ze heel wat uit te leggen
Uitleg? Vast welquote:
Nee er ligt helemaal niksquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sneeuw!!![]()
![]()
![]()
ligt er veel bij jou?
We zeiden ook 99%quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zat er niet voor neuk maar voor serieus daten. Als iedereen nu zo zou denken. ..
Ja echt.. Dan was het een stuk makkelijker geweestquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zat er niet voor neuk maar voor serieus daten. Als iedereen nu zo zou denken. ..
Er zitten een hoop golddiggers en dames met rammelende eierstokken opquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er is zelfs niet iets gevallen, wel de hele nacht geregend toenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]OH
Wat jammer!!!
Stuk noorderlijker waar het gevallen is deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |