SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
HihoDon't follow me. I am lost too
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze ook kinderen of een kinderwens?![]()
![]()
Yup, maar wel wat minder erg dan gisteren en vanmorgen toen ik nog mijn mobiele data gebruikte!quote:![]()
![]()
Trage shit...Don't follow me. I am lost too
Door een trechterquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ha mini als grote broer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Komt nog steeds?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Minibroerquote:Well, life can be a riot
Nee niet teruggelezenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
OepsDon't follow me. I am lost too
quote:Don't follow me. I am lost too
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.quote:
Daarna gaan we een ticket boeken!![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?Jazeker!
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?![]()
![]()
NonoDon't follow me. I am lost too
50 Vind ik ook wel wat te oud voor een kind hoor...
Heb altijd gezegd, als ik niet voor m'n 40e een kind heb dan hoeft 't voor mij niet meer. Vind mezelf dan "te oud"Well, life can be a riot
O oke, jou keus.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik ook niet, vind het persoonlijk te oud om nog een kind te nemen.quote:
Maar goed dat is voor iedereen anders natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor een maand?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.
Daarna gaan we een ticket boeken!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
spannend zeg!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.
![]()
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:35 schreef Grotetijd het volgende:
50 Vind ik ook wel wat te oud voor een kind hoor...
Heb altijd gezegd, als ik niet voor m'n 40e een kind heb dan hoeft 't voor mij niet meer. Vind mezelf dan "te oud"![]()
![]()
Old an wiseDon't follow me. I am lost too
Goede herinnering dat ik een keer een knipsessie moet bestellen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Want gelijk voor eeuwig ga ik me zorgen makeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik wordt meteen misselijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef Fogel het volgende:
Goede herinnering dat ik een keer een knipsessie moet bestellen![]()
![]()
![]()
Met zo een lieve vader komt dat vast goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]Die koters gaan een geweldig leven krijgen!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Musk 🤢Don't follow me. I am lost too
Nee joh, eerst kijken wat voor vlees ik in de kuip heb!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef sp3c het volgende:
Want gelijk voor eeuwig ga ik me zorgen make![]()
![]()
Hij is gewoon de Muskjügend aan het opstarten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Komt helemaal goed manquote:![]()
Ik kom wel naar de bruiloftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij heeft de macht..quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is gewoon de Muskjügend aan het opstarten.Don't follow me. I am lost too
Goede graadmeterquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.
Well, life can be a riot
Aight!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Komt helemaal goed man![]()
Ik kom wel naar de bruiloft![]()
![]()
En blijkbaar al 12 deelnemers gemaaktquote:
I'm surrounded by morons!
Alsof die gast iets met zijn kinderen doet ookquote:
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Alsof die gast iets met zijn kinderen doet ook![]()
Jezelf vergelijken met die kneus is nou niet echt topquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.![]()
![]()
Ach, ik zou op zich wel willen dat ik zijn geld had hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jezelf vergelijken met die kneus is nou niet echt top![]()
![]()
Dat is wel triest ja..quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.Don't follow me. I am lost too
Hij gebruikt zijn kind als levend schild.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.![]()
![]()
Zelfs voor dat geld zou ik niet zoals hem willen zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik zou op zich wel willen dat ik zijn geld had hoor!![]()
400 miljard..Don't follow me. I am lost too
![]()
Robert Deniroquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Maar er zijn nog wel meer mannen die ouder zijn dan ik die nog steeds een kind krijgen.![]()
Mannen krijgen geen kind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Maar er zijn nog wel meer mannen die ouder zijn dan ik die nog steeds een kind krijgen.Don't follow me. I am lost too
Mick Jaggerquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Maar er zijn nog wel meer mannen die ouder zijn dan ik die nog steeds een kind krijgen.Well, life can be a riot
Dat is niet de bedoeling idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga haar ook niet volblaffen en vervolgens weer dumpen.Don't follow me. I am lost too
Dacht even dat dit Arabisch was...quote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dacht even dat dit Arabisch was...![]()
![]()
![]()
oepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
In een zee van blauw..Don't follow me. I am lost too
Hey Mutskequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat leuk ToTttieeeeeeeequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
En goedemiddag allemaal hier
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat leuk ToTttieeeeeeee![]()
![]()
![]()
En goedemiddag allemaal hierWoeiiiiii!
En hee!![]()
![]()
Echt wel!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spannenden leuk om naar uit te kijken!
![]()
![]()
Heujjjjjquote:Well, life can be a riot
Net een sollicitatie er uit gegooid
Well, life can be a riot
We proberen het in April te doen, maar niets is nog zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Enig idee wanneer ze ongeveer hierheen gaat komen?![]()
![]()
Als presentator bij Top Gear?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:00 schreef Grotetijd het volgende:
Net een sollicitatie er uit gegooid![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: