Nee joh, eerst kijken wat voor vlees ik in de kuip heb!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef sp3c het volgende:
Want gelijk voor eeuwig ga ik me zorgen make
Hij is gewoon de Muskjügend aan het opstarten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.
Komt helemaal goed manquote:
Hij heeft de macht..quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is gewoon de Muskjügend aan het opstarten.
Goede graadmeterquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Aight!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Komt helemaal goed man![]()
Ik kom wel naar de bruiloft
En blijkbaar al 12 deelnemers gemaaktquote:
Alsof die gast iets met zijn kinderen doet ookquote:
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Alsof die gast iets met zijn kinderen doet ook
Jezelf vergelijken met die kneus is nou niet echt topquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik zou op zich wel willen dat ik zijn geld had hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jezelf vergelijken met die kneus is nou niet echt top
Dat is wel triest ja..quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.
Hij gebruikt zijn kind als levend schild.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met name eentje is daar behoorlijk verbitterd over. En terecht natuurlijk.
Zelfs voor dat geld zou ik niet zoals hem willen zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik zou op zich wel willen dat ik zijn geld had hoor!
Robert Deniroquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Maar er zijn nog wel meer mannen die ouder zijn dan ik die nog steeds een kind krijgen.
Mannen krijgen geen kind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Maar er zijn nog wel meer mannen die ouder zijn dan ik die nog steeds een kind krijgen.
Mick Jaggerquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
Dat is niet de bedoeling idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga haar ook niet volblaffen en vervolgens weer dumpen.
Dacht even dat dit Arabisch was...quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dacht even dat dit Arabisch was...
Hey Mutskequote:
Wat leuk ToTttieeeeeeeequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.
Daarna gaan we een ticket boeken!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat leuk ToTttieeeeeeee![]()
![]()
![]()
En goedemiddag allemaal hier
Echt wel!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spannenden leuk om naar uit te kijken!
Heujjjjjquote:
We proberen het in April te doen, maar niets is nog zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Enig idee wanneer ze ongeveer hierheen gaat komen?
Als presentator bij Top Gear?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:00 schreef Grotetijd het volgende:
Net een sollicitatie er uit gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |