O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zocht bewust iemand die al een kind had, zodat haar toekomstige kinderen al gelijk een oudere broer of zus zullen hebben!
quote:
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?
Ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oeps, en jij wil op je 50ste nog wel een kind?
O oke, jou keus.quote:
Nee, ik ook niet, vind het persoonlijk te oud om nog een kind te nemen.quote:
Voor een maand?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.
Daarna gaan we een ticket boeken!
spannend zeg!!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik heb net de nodige papieren gescand en opgestuurd, en zij gaat daar aan de slag om haar pasporot te vernieuwen en een visum te regelen.
Daarna gaan we een ticket boeken!
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:35 schreef Grotetijd het volgende:
50 Vind ik ook wel wat te oud voor een kind hoor...
Heb altijd gezegd, als ik niet voor m'n 40e een kind heb dan hoeft 't voor mij niet meer. Vind mezelf dan "te oud"
Ik wordt meteen misselijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Elon Musk was 49 toen hij zijn 12e kind kreeg.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef Fogel het volgende:
Goede herinnering dat ik een keer een knipsessie moet bestellen
Met zo een lieve vader komt dat vast goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]Die koters gaan een geweldig leven krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |