Tinder ed. hebben de datingmarkt iig goed verziektquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Social Media is een blessing and a curse man.
Facebook en Instagram zijn voor mij dé manieren om contact te hebben met mensen uit het muziekwereldje waar ik in zit en om mensen te volgen die ik interessant vind. Maar verder
Ik heb geen angst voor bellen, maar mailen is gewoon handiger. Ook om terug te lezen en bewijs..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, 10 jaar geleden ben ik toch maar met Facebook begonnen toen ik te horen kreeg dat mailen echt iets voor bedrijven was, het was ouderwets en geen enkele buitenlandse meid zou zo met je willen communiceren!
Ik gebruikte insta alleen voor professionele doeleinden. Maar nu niet meer sinds ik dat werk niet meer doe. Facebook alleen heel soms voor memes. Vrienden posten zo goed als nooit dingen over zichzelfquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Facebook en Instagram zijn voor mij dé manieren om contact te hebben met mensen uit het muziekwereldje waar ik in zit en om mensen te volgen die ik interessant vind. Maar verder
Hoezo dat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tinder ed. hebben de datingmarkt iig goed verziekt
Social media is 1 van de redenen waarom mijn huwelijk gestrand is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mee eens. Door Tinder is 't veel te veel een vleeskeuring geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tinder ed. hebben de datingmarkt iig goed verziekt
"Op 16 juni 2022 om 10:21:43 zei je dat je van me houdt en voor eeuwig bij mij wilde zijn!"quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb geen angst voor bellen, maar mailen is gewoon handiger. Ook om terug te lezen en bewijs..
Ik heb het net alles weggedaan. Facebook, instagram en bijna twitter..quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik gebruikte insta alleen voor professionele doeleinden. Maar nu niet meer sinds ik dat werk niet meer doe. Facebook alleen heel soms voor memes. Vrienden posten zo goed als nooit dingen over zichzelf
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"Op 16 juni 2022 om 10:21:43 zei je dat je van me houdt en voor eeuwig bij mij wilde zijn!"![]()
![]()
Het is nu een complete vleeskeuring geworden. Als je als man net buiten het perfecte plaatje valt, dan ben je de lulquote:
Social Media is de reden dat mijn relatie klaar is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Social media is 1 van de redenen waarom mijn huwelijk gestrand is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Social Media kan echt leuke dingen doen. Zoals @sinterklaaskapoentje zegt. Memes! Maar het kan ook een doodsteek zijn voor veel andere zaken.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ja, soms bel ik en zet dan samenvatting op de mail (natuurlijk niet voor gezelligheidstelefoontjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb geen angst voor bellen, maar mailen is gewoon handiger. Ook om terug te lezen en bewijs..
Dit dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is nu een complete vleeskeuring geworden. Als je als man net buiten het perfecte plaatje valt, dan ben je de lul
Ondanks, of dankzij?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit dus.
Je kan op basis van foto's en een korte bio niet een goed beeld van iemand vormen.
Ik doe het ondanks m'n omvang toch echt veel beter IRL dan op TinderIets met uitstraling.
Je ex is de reden dat het is gestrandquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Social media is 1 van de redenen waarom mijn huwelijk gestrand is.
Ik heb wel dates gehad via Tinder maar ook veel ergernissen. Vooral de vrouwen die je wel liken maar vervolgens totaal geen interesse tonenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is nu een complete vleeskeuring geworden. Als je als man net buiten het perfecte plaatje valt, dan ben je de lul
Dit ja. Als ik de telefoon neerleg ben ik de helft alweer kwijtquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms bel ik en zet dan samenvatting op de mail (natuurlijk niet voor gezelligheidstelefoontjes)
nou dat moet dan dus blijken uit gesprekken die volgen uit een matchquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit dus.
Je kan op basis van foto's en een korte bio niet een goed beeld van iemand vormen.
Ik doe het ondanks m'n omvang toch echt veel beter IRL dan op TinderIets met uitstraling.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Social Media is de reden dat mijn relatie klaar is.Ah fijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Social Media kan echt leuke dingen doen. Zoals @:Sinterklaaskapoentje zegt. Memes! Maar het kan ook een doodsteek zijn voor veel andere zaken.
Ondanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Yep, wel dates gehad via Tinder maar ik merk nu een compleet passieve houding van veruit de meeste dames op Tinderquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel dates gehad via Tinder maar ook veel ergernissen. Vooral de vrouwen die je wel liken maar vervolgens totaal geen interesse tonen
En iedereen probeert zich perfect voor te doen idd
Ja bloedirritant. Like me dan ook niet als je verder geen interesse hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, wel dates gehad via Tinder maar ik merk nu een compleet passieve houding van veruit de meeste dames op Tinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |