quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja same. Dat is toch top?
Meid die ik date na haar hoefde ik maar te appen of A: Ik kon langskomen of B: Zij stond hier op de stoep. En we waren regelmatig de weekenden samen. Dat is zó fijn
Sterker nog, ben in Augustus elke dag heen/weer naar Zwolle gecrosstAh nog een potentiële chick. Nu bellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zo'n fijn gevoel ja. Dat je elkaar gewoon elk weekend wil zien. En tussendoor ei-gen-lijk ook wel even heen en weer wil crossen (in mijn geval 50 min heen/terug) om gewoon even te knuffelen en wat te drinkenHmm ja, maar als de ander niet van zulke spontane acties houdt, en jij dat weet, dan is het ook wel een grens overgaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ziek ben, ben ik bv ook liever alleen, dan vind ik het ook wel dat dat gerespecteerd mag worden en niet dat de ander toch komt "omdat hij er voor mij wil zijn", hoe goed bedoeld dat ook is.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
We zijn aan't appen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah nog een potentiële chick. Nu bellen!
Lekker doordeweeks gewoon je eigen dingen doen en in het weekend samen, ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb een tijd een vriendin bij Vlissingen in de buurt gehad toen ik in Deventer woonde.
Dat heen-en-weer geklep was ook niet echt ideaal.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker doordeweeks gewoon je eigen dingen doen en in het weekend samen, ik zie het probleem niet
Maar goed, toen ik dat afgelopen weekend zei, werd er ook op gereageerd dat ik het gewoon verdien om vrijgezel te blijven
Vind je dat eng? Is toch fijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We zijn aan't appen.
Bellen, doe niet zo eng
Ja zo. Tuurlijk, maar ik moest zelf wel voor haar buigen als ze opeens iets wilde doen. Als ik nee zij bleef ze net zo lang doorzeuren tot 't een halve ja werd. Maar als ik dan naar haar toe wilde gaan bij 't overlijden van haar oma, omdat ze letterlijk niemand had behalve d'r ma/stiefpa was 't een grens die ik overging.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, maar als de ander niet van zulke spontane acties houdt, en jij dat weet, dan is het ook wel een grens overgaan?
Als ik ziek ben, ben ik bv ook liever alleen, dan vind ik het ook wel dat dat gerespecteerd mag worden en niet dat de ander toch komt "omdat hij er voor mij wil zijn", hoe goed bedoeld dat ook is.
Ben geen beller.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind je dat eng? Is toch fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Is al wel jarenlang een dingetje, bel-angst.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind je dat eng? Is toch fijn
Faxenquote:
Niet gewoon videobellen en gelijk helikopterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
We zijn aan't appen.
Bellen, doe niet zo eng
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet gewoon videobellen en gelijk helikopteren
Ja, 10 jaar geleden ben ik toch maar met Facebook begonnen toen ik te horen kreeg dat mailen echt iets voor bedrijven was, het was ouderwets en geen enkele buitenlandse meid zou zo met je willen communiceren!quote:
Social Media is een blessing and a curse man.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, 10 jaar geleden ben ik toch maar met Facebook begonnen toen ik te horen kreeg dat mailen echt iets voor bedrijven was, het was ouderwets en geen enkele buitenlandse meid zou zo met je willen communiceren!
Andersom werkt beterquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"haay schat" *trekt broek uit*
Ja ik was ook geschokt, verhuizen voor de liefde is blijkbaar niet mogelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |