Nee eerst alles regelen.. hoop dat dat snel gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We proberen het in April te doen, maar niets is nog zeker.
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee eerst alles regelen.. hoop dat dat snel gaat.
Leuk voor jullie.
Zo snel! Spannend!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
We proberen het in April te doen, maar niets is nog zeker.
Ook niet verkeerd!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Als administratief medewerker bij een platenlabel
Nee toch? Wie weet!quote:
Haha precies, maar zij wel!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo snel! Spannend!
Eerst zei je nog geen haast te hebben
De vlinders fladderen. Dan wil je elkaar gewoon zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo snel! Spannend!
Eerst zei je nog geen haast te hebben
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de bruiloft
Nou echt he!quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is zo'n fijn gevoel ja. Dat je elkaar gewoon elk weekend wil zien. En tussendoor ei-gen-lijk ook wel even heen en weer wil crossen (in mijn geval 50 min heen/terug) om gewoon even te knuffelen en wat te drinkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De vlinders fladderen. Dan wil je elkaar gewoon zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Babyshowerquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Trouwerij meet combi klinkt goed. Jij trakteert neem ik aan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef ToT het volgende:
Misschien gelijk maar in Tilburg doen, als we er toch allemaal zijn?
@Harriequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef ToT het volgende:
Misschien gelijk maar in Tilburg doen, als we er toch allemaal zijn?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zo'n fijn gevoel ja. Dat je elkaar gewoon elk weekend wil zien. En tussendoor ei-gen-lijk ook wel even heen en weer wil crossen (in mijn geval 50 min heen/terug) om gewoon even te knuffelen en wat te drinkenStom zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dr zoveel mogelijk zien:')
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Trouwerij meet combi klinkt goed. Jij trakteert neem ik aan?
Ja same. Dat is toch top?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stom zeg
Ik wil dr zoveel mogelijk zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |