Ja dan kan de ander zelf bepalen of die daar iets mee wil of niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen probleem er mee als mensen er voor de neuk zitten, zo lang ze er maar eerlijk over zijn
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest vanochtend sneeuw van mn auto vegen
Als ze daar open over zijn wel ja.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja dan kan de ander zelf bepalen of die daar iets mee wil of niet.
Gewoon even voorverwarmen, dan heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest vanochtend sneeuw van mn auto vegen
Ja, maar doen alsof je er voor iets serieus zit terwijl je alleen een neukertje zoekt, daar vind ik wel wat van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:20 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja dan kan de ander zelf bepalen of die daar iets mee wil of niet.
Jij bent van de "sex is vies en bier komt in houten kratten" generatie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ze daar open over zijn wel ja.
maar beetje viezig idee wel
Mee eens daar vind ik ook wat vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar doen alsof je er voor iets serieus zit terwijl je alleen een neukertje zoekt, daar vind ik wel wat van.
Geloof dat je in bumble ook moet aangeven waar je naar op zoek bent, even kijken
Je gaat voor de bruine?quote:
Daar had ik natuurlijk geen tijd voor. En het veegde best makkelijk, hoefde niet te krabbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon even voorverwarmen, dan heb je daar geen last van.
Dat scheelt al een beetje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar had ik natuurlijk geen tijd voor. En het veegde best makkelijk, hoefde niet te krabben
nee sex is zeker niet vies, helemaal niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent van de "sex is vies en bier komt in houten kratten" generatie?
Maar met iemand met een supersexy lijf zou je wel het nest induiken of hoe moet ik dat lezen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee sex is zeker niet vies, helemaal niet.
Maar zou nooit met een afgelikte boterham het nest in duiken.. te veel eigenwaarde daarvoor.
Sex met iemand waar je connectie mee voelt vind ik veel fijner.. dan random met vreemde mannen seks.
hoeft van mij ook niet.
Witquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |