SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
20 maar ik stap door, althans: ik word door een Teckel meegesleurdquote:Op zondag 9 februari 2025 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Ja is prima hoor. 25 min toch.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 18:15:22 ]![]()
met andere worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon rolschaatsen aandoen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
20 maar ik stap door, althans: ik word door een Teckel meegesleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je heel lomp doet in de trein kan de spoorpolitie je daar ontmoetenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef kree het volgende:
met anderfe worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Durf je niet alleen met de trein?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef kree het volgende:
met anderfe worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?![]()
![]()
Zou tof zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.
Het is maar een half uurtje met de trein natuurlijk
Of ik zorg voor oppas en dan ga ik in de middag eerst musea bezoeken want museumkaart![]()
En daarna een drankje met jullie en richting huis.
How can I make this topic about me?![]()
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Durf je niet alleen met de trein?
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je toch met de autoquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.![]()
Moet lukkenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.Trust nobody![]()
Ahzoquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.![]()
heb alleen geen auto he? bedrijfswagen wel. maar mag neit ermee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kan je die niet van iemand lenen?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
heb alleen geen auto he? bedrijfswagen wel. maar mag neit ermee.![]()
Wel eens een blind date gedaan?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.
Zoiets zal dit ook zijn. Reuze spannend en eng in het begin, maar na 2 minuten neemt de spanning al af en gaat over in een 'oh dit zijn hele gewone mensen'.
Ja zag 'tquote:Op zondag 9 februari 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
Leuke serie wel @:Maily had je nog gementioned
Het ligt er allemaal veel te dik op dat is jammer.
Dat was bij Liebes Kind beter.![]()
na of huren. maar is ov mss handiger. ik wil wel. maar jullie Meets zijn altijd best ver weg welquote:
Do what you love, love what you do!![]()
@JustinKquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens een blind date gedaan?
Zoiets zal dit ook zijn. Reuze spannend en eng in het begin, maar na 2 minuten neemt de spanning al af en gaat over in een 'oh dit zijn hele gewone mensen'.![]()
Liebes kind was ik ook aan begonnen, leek me wel goede seriequote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zag 't
Dat was bij Liebes Kind beter.![]()
Ik ga ook niet naar Tilburg hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
na of huren. maar is ov mss handiger. ik wil wel. maar jullie Meets zijn altijd best ver weg welis voor mij bijna 2 uur rijden
![]()
Als je een luchtbed meeneemt dan heb ik voor jou hier ook nog wel slaapplekquote:Dekbedden etc heb ik hier genoeg.
![]()
Tussendoor even een kleine Update
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟩 @kree
🟩 @Shii
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @Pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
⬛ @Dr.Mikey
🟨 @Rob
🟨 @sp3c
🟨 @_username_
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @Homijn
🟨 @DerRabbit
🟨 @KillemWieft
🟨 @Kissingbird
🟨 @Sally
🟨 @koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 18:23:47 ]![]()
zelfde voor mij ongeveer. maar ok ik waardeer die organisatie wel en wil best keertje doen. alleen ik ben verlegen en alleen erin gaan 0ook weer zo watquote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar Tilburg hooris voor mij bijna 2 uur rijden
Die was sowieso wel goed iddquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zag 't
Dat was bij Liebes Kind beter.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Tenzij er totaal geen klik is.. en die is er tussen mij en fokkers altijd wel geweestquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens een blind date gedaan?
Zoiets zal dit ook zijn. Reuze spannend en eng in het begin, maar na 2 minuten neemt de spanning al af en gaat over in een 'oh dit zijn hele gewone mensen'.:')![]()
Liebes Kind was geweldigquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Liebes kind was ik ook aan begonnen, leek me wel goede serie![]()
![]()
Dat geeft toch helemaal niet, ben ook niet echt een heldquote:Op zondag 9 februari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
zelfde voor mij ongeveer. maar ok ik waardeer die organisatie wel en wil best keertje doen. alleen ik ben verlegen en alleen erin gaan 0ook weer zo wat![]()
![]()
is er. niemand hier uit de buurt dan die vanaf leiden CS wil samen met mij en daar afspreken?Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent mijn heldquote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat geeft toch helemaal niet, ben ook niet echt een held![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:40 schreef Harrie het volgende:
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
⬛ @:Dr.Mikey
🟨 @:Rob
🟨 @:sp3c
🟨 @:mascara-klodder
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:maily
🟨 @:SwJ
🟨 @:Fogel
🟨 @:Homijn
🟨 @:Roos94
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 @:ToT
🟨 @:Kissingbird
🟨 @:Sally
🟨 @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
FAQ Ja leuk die Meeting maar hier heb je de meest gestelde vragen:Ik heb m in mn agenda staan, ben vooral nieuwsgierig naar de nacht, maar dat was pas vanaf 3 uur 's nachts? Kijken of ik dan aan kan sluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je bent weer smoesjes aan het zoeken volgens mijquote:Op zondag 9 februari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
zelfde voor mij ongeveer. maar ok ik waardeer die organisatie wel en wil best keertje doen. alleen ik ben verlegen en alleen erin gaan 0ook weer zo wat![]()
![]()
ga mee dan?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent weer smoesjes aan het zoeken volgens mijDo what you love, love what you do!![]()
vraag alleen. mss is er iemand beetje bij mij uit de buurt die mee wil reizen daarheen?
zou helpen beetje en gaan we vanaf Leiden CS ofzo. of samen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kom niet, iets te ver weg!quote:Op zondag 9 februari 2025 18:29 schreef Harrie het volgende:
ik had heel de FAQ verneukt dus kom zo terug met ff nieuw updateje![]()
![]()
Fijnquote:Op zondag 9 februari 2025 18:29 schreef Harrie het volgende:
ik had heel de FAQ verneukt dus kom zo terug met ff nieuw updateje
Nog n mention
Trust nobody![]()
Nog 3,5 maand om dat te regelenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:29 schreef kree het volgende:
vraag alleen. mss is er iemand beetje bij mij uit de buurt die mee wil reizen daarheen?
zou helpen beetje en gaan we vanaf Leiden CS ofzo. of samen.![]()
![]()
België naar Tilburg is mss sneller als vanaf hier?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus ik moet vanuit zo'n beetje België naar Leiden en dan naar Tilburg?
Mkay.
Nee.Do what you love, love what you do!![]()
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟩 @kree
🟩 @Shii
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @Pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
⬛ @Dr.Mikey
🟨 @Rob
🟨 @sp3c
🟨 @_username_
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @Homijn
🟨 @DerRabbit
🟨 @KillemWieft
🟨 @Kissingbird
🟨 @Sally
🟨 @Koekiemonster
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 18:31:21 ]![]()
nou vast hier in randstad ook, maar hou het ff open dan. zou wel graag ff samen willen enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zou je denkenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
België naar Tilburg is mss sneller als vanaf hier?![]()
![]()
Gast, waar heb je het over met je 2 uurquote:
In die lange gele zuipkeet is die paar uur voorbij voor je het weet![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb m in mn agenda staan, ben vooral nieuwsgierig naar de nacht, maar dat was pas vanaf 3 uur 's nachts? Kijken of ik dan aan kan sluiten
Neeee @Harrie nou heb ik weer een geel blokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij bent kleurenblindquote:Op zondag 9 februari 2025 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
Neeee @:Harrie nou heb ik weer een geel blokje![]()
deed dit. maar heb ff meer gewoon verplichtingen enzo, love dit trouwens. hahaha. geen verantwoording en ga maar los etc, maar moet met wat meer dingen rekening houden nuquote:Op zondag 9 februari 2025 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over met je 2 uur
In die lange gele zuipkeet is die paar uur voorbij voor je het weetDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:31 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Nou klopt 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent er maar druk mee![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
2 uur reizen is niks joh. Vandaag nog gedaan. Gewoon jezelf vermaken in de trein.:')![]()
je hebt nog 110 dagen om alles rondom dit te regelen dus geen stress.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
deed dit. maar heb ff meer gewoon verplichtingen enzo, love dit trouwens. hahaha. geen verantwoording en ga maar los etc, maar moet met wat meer dingen rekening houden nu
Kijk gewoon even van de andere kant. Afgelopen nacht werd door een aantal mensen een datum bedacht en nu nog geen 24 uur later begint het al vorm te krijgen en we hebben nog 110 dagen dat zijn fucking bijna 4 maanden.
regel je shit, blijf ademen en kom gezellig mee drinken *zucht van verlichting*![]()
meet op HS dan want die kom ik ook tegen?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
1 uur en 20 minuten zegt de app.
Op HS overstappen en dan met een uurtje in Tilburg.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zit nu in de trein, bijna in Helmond! @HarrieIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2 uur reizen is niks joh. Vandaag nog gedaan. Gewoon jezelf vermaken in de trein.
Beetje zitten, beetje staan.![]()
Mini meet?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zit nu in de trein, bijna in Helmond! @:Harrie![]()
![]()
ik gisteren nog van 9.00 uur tot 17.36 uurquote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2 uur reizen is niks joh. Vandaag nog gedaan. Gewoon jezelf vermaken in de trein.![]()
![]()
![]()
Het is dus nieteens 2 uur en dan ook nog een zeer relaxte verbinding.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2 uur reizen is niks joh. Vandaag nog gedaan. Gewoon jezelf vermaken in de trein.![]()
Manmanmanquote:Op zondag 9 februari 2025 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is dus nieteens 2 uur en dan ook nog een zeer relaxte verbinding.![]()
HS = Helmond Stationquote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
meet op HS dan want die kom ik ook tegen?want daar komen meer mensen voorbij heb ik begrepen
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zit nu in de trein, bijna in Helmond! @:HarrieKomt wel heel dicht bij nuquote:Op zondag 9 februari 2025 18:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
HS = Helmond Stationwant daar komen meer mensen voorbij heb ik begrepen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 18:40:44 ]![]()
Dat gaat hier morgenochtend NOG overquote:Op zondag 9 februari 2025 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is dus nieteens 2 uur en dan ook nog een zeer relaxte verbinding.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat staan was wel Kut. Maar dan kun je alsnog muziek luisterenquote::')![]()
Heel dicht!quote:
Maar ik blijf zitten, schobbeler en sneeuwwitjes hele middag hebben er in gehakt. Al heb ik goede hoop dat ik morgen geen kater heb, dankzij de sneeuwwitje ipv puur pils
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
holland spoorquote:Op zondag 9 februari 2025 18:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
HS = Helmond Stationwant daar komen meer mensen voorbij heb ik begrepen
Omg feestneus 🥳quote:Op zondag 9 februari 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel dicht!
Maar ik blijf zitten, schobbeler en sneeuwwitjes hele middag hebben er in gehakt. Al heb ik goede hoop dat ik morgen geen kater heb, dankzij de sneeuwwitje ipv puur pils![]()
Lylt!quote:![]()
![]()
Hoe is het daar? Alles onder controle?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kijk @Grrrrrrrr die is al aan het indrinken geweestquote:Op zondag 9 februari 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel dicht!
Maar ik blijf zitten, schobbeler en sneeuwwitjes hele middag hebben er in gehakt. Al heb ik goede hoop dat ik morgen geen kater heb, dankzij de sneeuwwitje ipv puur pils![]()
![]()
![]()
![]()
Niet gekeken, klikte een of andere B film aan op prime over een huurmoordenaar die bijna dood zou gaan. In slaap gevallen en wakker geworden en naar bed gegaanquote:Op zondag 9 februari 2025 18:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Deze held he
hoe was Silo?
Lach met een schone bips![]()
Beetje boel druk... Probeer weer even wat meer tijd voor mezelf te maken.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lylt!![]()
![]()
Hoe is het daar? Alles onder controle?Lach met een schone bips![]()
man3quote:Op zondag 9 februari 2025 18:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet gekeken, klikte een of andere B film aan op prime over een huurmoordenaar die bijna dood zou gaan. In slaap gevallen en wakker geworden en naar bed gegaan![]()
Ik heb cola zero!![]()
Was maar 3 euro voor een halve liter
Drankjes vandaag 4 euro voor een bekertje
dik genaaid wel. hahahaquote:Op zondag 9 februari 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Drankjes vandaag 4 euro voor een bekertjeDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
da's toch best duurquote:Op zondag 9 februari 2025 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb cola zero!![]()
Was maar 3 euro voor een halve liter![]()
Of is dat goedkoop tegenwoordigs
Dat is niks, ik heb vandaag mijn tickets voor vakantie geboekt... Free drinks daarbij dat dan weer wel in de lounge en in vliegtuig.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Drankjes vandaag 4 euro voor een bekertjeLach met een schone bips![]()
Beetje duur, maar vergeleken bij de prijs op het feestje een stuk goedkoperquote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
da's toch best duur![]()
dat heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dus ja
zal straks ff opzoeken![]()
☑️ Kan er op deze Meet ook Schrobbeler gedronken worden?
Jazeker en MizzezAmy is in Februari al gaan oefenen
Het zal niemand verbazen dat er geen enkele drank verboden gaat zijn op deze meeting dus wil je lekker meedoen dan is het verstandig op tijd te gaan trainen met deze heerlijke kruidenbitter![]()
duurquote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
da's toch best duur![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was ook wel geschokt, vliegticket voor Tenerife was ook al 700 euro inmiddelsquote:Op zondag 9 februari 2025 18:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is niks, ik heb vandaag mijn tickets voor vakantie geboekt... Free drinks daarbij dat dan weer wel in de lounge en in vliegtuig.
En dat is gewoon met Transavia vanaf EindhovenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
2144 Euro....quote:Op zondag 9 februari 2025 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik was ook wel geschokt, vliegticket voor Tenerife was ook al 700 euro inmiddelsLach met een schone bips![]()
Naar Bali 2800 eurootjesquote:Op zondag 9 februari 2025 18:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is niks, ik heb vandaag mijn tickets voor vakantie geboekt... Free drinks daarbij dat dan weer wel in de lounge en in vliegtuig.![]()
![]()
Wow!quote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dus ja![]()
Maily had dat ook een keer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, maar jij vliegt ook wel iets verder! En met free drinks, ik heb 0 drankjes included!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook Business Class neem ik aan?![]()
![]()
Ja met Etihad Business Class, die hebben echt goeie deals nu. KLM, EVA, Emirates allemaal rond de 3000 euro.quote:Lach met een schone bips![]()
Op de heenweg ook nog 1 minuut voor overstap, gewoon gehaald (wel op zelfde perron). En niet eens helemaal buiten adem na mn sprintje
Ik ga met Turkish, KLM sla ik sowieso over, de rest was een stuk duurderquote:Op zondag 9 februari 2025 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja met Etihad Business Class, die hebben echt goeie deals nu. KLM, EVA, Emirates allemaal rond de 3000 euro.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ahh heerlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Op de heenweg ook nog 1 minuut voor overstap, gewoon gehaald (wel op zelfde perron). En niet eens helemaal buiten adem na mn sprintje
Ja, maar ik zit in hoogseizoen, kon niet andersquote:Op zondag 9 februari 2025 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Naar Lanzerote was ik 700 kwijt inclusief een week resort + autohuur
Biertje kopen op Schiphol was laatste keer 8,75 per glas. Toen vloog ik premium economy dus geen lounge toegang. Maar de prijzen dalen langzaam weer van de vluchten.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij vliegt ook wel iets verder! En met free drinks, ik heb 0 drankjes included!Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Wtf man. Laat maar danquote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Biertje kopen op Schiphol was laatste keer 8,75 per glas. Toen vloog ik premium economy dus geen lounge toegang. Maar de prijzen dalen langzaam weer van de vluchten.:')![]()
Zag vandaag wel de nieuwe BC van KLM op de vluchten naar Azië, hele verbetering. Maar ik vlieg er ook niet graag mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga met Turkish, KLM sla ik sowieso over, de rest was een stuk duurderLach met een schone bips![]()
Binnen Europa heb je geen echte BC.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alleen de vlucht naar Istanbul is wel een pauperbusiness-class, maar ja, dat is maar 3 uur ofzoLach met een schone bips![]()
Als je naar Bali vliegt met KLM noemen ze dat een directe vlucht. Alleen wordt je op Singapore 3 uur in de gate gedrukt, met 50 stoeltjes voor 250 man en geen WC's en geen water/etenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag vandaag wel de nieuwe BC van KLM op de vluchten naar Azië, hele verbetering. Maar ik vlieg er ook niet graag mee.![]()
![]()
Een plaats vrij naast je en een gordijntjequote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Binnen Europa heb je geen echte BC.![]()
![]()
Maar je mag toch wel eventjes in de stewardess knijpen?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Binnen Europa heb je geen echte BC.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je naar Bali vliegt met KLM noemen ze dat een directe vlucht. Alleen wordt je op Singapore 3 uur in de gate gedrukt, met 50 stoeltjes voor 250 man en geen WC's en geen water/etenSerieus ja? Wat een gekut.
Alsof je dat anders niet doetquote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel eventjes in de stewardess knijpen?![]()
De 787 business vind ik een dikke prima. Heerlijk liggen pitten onderweg naar huis.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag vandaag wel de nieuwe BC van KLM op de vluchten naar Azië, hele verbetering. Maar ik vlieg er ook niet graag mee.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dan krijg je er weinig van meequote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
De 787 business vind ik een dikke prima. Heerlijk liggen pitten onderweg naar huis.![]()
![]()
ze hebben dan geen slipjes aan onder de rokjes in EU BC... Dat is zelfs bij ticketprijs inbegrepen dat je je handen daar kan warmen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel eventjes in de stewardess knijpen?Lach met een schone bips![]()
Dat kan goed of slecht zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 19:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ze hebben dan geen slipjes aan onder de rokjes in EU BC... Dat is zelfs bij ticketprijs inbegrepen dat je je handen daar kan warmen.![]()
Ik ben een positief mens.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat kan goed of slecht zijnLach met een schone bips![]()
Niet de hele vlucht liggen slapen, was ruim 13 uur.quote:
Lekker film kijken, goed eten en drinken en slapen, gewoon alles
Ja, zonde om te slapen, de reis is de helft van de belevingquote:Op zondag 9 februari 2025 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet de hele vlucht liggen slapen, was ruim 13 uur.
Lekker film kijken, goed eten en drinken en slapen, gewoon alles
Heerlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet de hele vlucht liggen slapen, was ruim 13 uur.
Lekker film kijken, goed eten en drinken en slapen, gewoon alles![]()
![]()
Ziet er goed uit inderdaad. Zei ik net ook al. Maar ik vind KLM gezien het prijsverschil met andere maatschappijen niet echt een meerwaarde hebben op lange vluchten. Ja ze vliegen direct op Bangkok, maar ik vind even het vliegtuig uit op midden van de vlucht in de zandbak ook wel prettig.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
De 787 business vind ik een dikke prima. Heerlijk liggen pitten onderweg naar huis.Lach met een schone bips![]()
Lekker kunnen slapen ipv rechtop in een stoel knikkebollen vind ik een goede beleving.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zonde om te slapen, de reis is de helft van de belevingI'm surrounded by morons!
Het schijnt dat als je via Afrika vliegt het een heel stuk scheelt, maar ik heb dat nog niet echt uitgezochtquote:Op zondag 9 februari 2025 19:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad. Zei ik net ook al. Maar ik vind KLM gezien het prijsverschil met andere maatschappijen niet echt een meerwaarde hebben op lange vluchten. Ja ze vliegen direct op Bangkok, maar ik vind even het vliegtuig uit op midden van de vlucht in de zandbak ook wel prettig.![]()
Je krijgt een tof huisje bij KLMquote:Op zondag 9 februari 2025 19:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad. Zei ik net ook al. Maar ik vind KLM gezien het prijsverschil met andere maatschappijen niet echt een meerwaarde hebben op lange vluchten. Ja ze vliegen direct op Bangkok, maar ik vind even het vliegtuig uit op midden van de vlucht in de zandbak ook wel prettig.
Ja, maar rechtop in een stoel om je heen kijken en alles in je opnemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker kunnen slapen ipv rechtop in een stoel knikkebollen vind ik een goede beleving.Huilende kinderen enzo
Je wil wel met een onbekende user naar Bali, maar niet naar een meet?quote:
Zou kunnen, geen idee. En maakt me ook niet heel veel uit. Rond de 2000 euro vind ik acceptabel voor retour Bangkok in BC. Anders vlieg ik wel premium economy wat ook nog net gaat. Maar de afgelopen 2 jaar lag BC rond de 3500 euro. Dat is zelfs mij te gek voor 11u in vliegtuig zitten.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je via Afrika vliegt het een heel stuk scheelt, maar ik heb dat nog niet echt uitgezochtLach met een schone bips![]()
Ik wilde deze opnemen in de FAQ maar ik heb besloten dat het beter is hier niet op in te gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zonde om te slapen, de reis is de helft van de belevingDenk dat ik DTS schrobbeler huisjes ga laten makenquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wilde deze opnemen in de FAQ maar ik heb besloten dat het beter is hier niet op in te gaan
[..]
Denk dat ik DTS schrobbeler huisjes ga laten maken
Ah, mn stoptrein stopt, ik ga er maar uit
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar rechtop in een stoel om je heen kijken en alles in je opnemen.Huilende kinderen enzo
Ja met Bols erin, is ook al niet te zuipenquote:Heb er 3 staan hier, hoop er niet nog meer aan toe te moeten voegen
Doen!quote:Op zondag 9 februari 2025 19:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wilde deze opnemen in de FAQ maar ik heb besloten dat het beter is hier niet op in te gaan
[..]
Denk dat ik DTS schrobbeler huisjes ga laten makenI'm surrounded by morons!
ik ook maar miss als we elkaar beetje beter kennen denk ?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wil wel met een onbekende user naar Bali, maar niet naar een meet?Do what you love, love what you do!![]()
Geen kedeng kedeng meer nee?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, mn stoptrein stopt, ik ga er maar uitI'm surrounded by morons!
Ik heb de inhoud nog niet getest. Heb er 12.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja met Bols erin, is ook al niet te zuipenHeb er 3 staan hier, hoop er niet nog meer aan toe te moeten voegen
Wie wil er nu al maanden een meetquote:Op zondag 9 februari 2025 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
deed dit. maar heb ff meer gewoon verplichtingen enzo, love dit trouwens. hahaha. geen verantwoording en ga maar los etc, maar moet met wat meer dingen rekening houden nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou misschien dat iemand van de meet wel met jou naar Bali wil na verloop van tijdquote:Op zondag 9 februari 2025 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar miss als we elkaar beetje beter kennen denk ?
Nou, daar kun je iig een dry January mee doorkomen zonder iemand iets te zeggenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb de inhoud nog niet getest. Heb er 12.
Hoe hoog schat je die kans in?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien dat iemand van de meet wel met jou naar Bali wil na verloop van tijd![]()
ja of naar Ballyquote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien dat iemand van de meet wel met jou naar Bali wil na verloop van tijd![]()
40%quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je die kans in?
Schatje, we zijn al los van de grondquote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
meerdere. het komt niet van de grond dat wel?![]()
![]()
![]()
Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
meerdere. het komt niet van de grond dat wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zie positief in wel ;pquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.Do what you love, love what you do!![]()
als we op jou moeten wachtenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je een luchtbed meeneemt dan heb ik voor jou hier ook nog wel slaapplekDekbedden etc heb ik hier genoeg.
Ik betwijfel het :quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
![]()
jaja elfje uit lord of the rings. hahahaquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit komt er een dag dat ik jullie ontmoet.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je lang wachten inderdaad. Ben niet van het meetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja anders moet ie een topic open of via groepsreizen kijken hoe en watquote:
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lang wachten inderdaad. Ben niet van het meeten![]()
juist ik kom mist mogelijk enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengen
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja anders moet ie een topic open of via groepsreizen kijken hoe en wat
Maat het is hem gegund hoor![]()
![]()
Ok maatquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.
Maat het is hem gegund hoor![]()
komt nóg wel. ernaquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.
Maat het is hem gegund hoor
Heel goed luisteren kreequote:
Jij staat op groen en om daar af te komen betaald iedereen een prijsDie is afhankelijk van de persoon, het moment en de reden dus in jou geval zou ik hem gewoon lekker groen laten want ik heb net heel kort overleg gehad maar het is beter zo
![]()
![]()
Na jaren niet meer gemeet te hebben had ik er afgelopen december gewoon 2quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Na jaren niet meer gemeet te hebben had ik er afgelopen december gewoon 2![]()
![]()
![]()
lol wat? betaald prijs? hahahaha.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel goed luisteren kree
Jij staat op groen en om daar af te komen betaald iedereen een prijsDie is afhankelijk van de persoon, het moment en de reden dus in jou geval zou ik hem gewoon lekker groen laten want ik heb net heel kort overleg gehad maar het is beter zo
heb ik hier met maffia te maken ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
En al volgepland ookquote:Op zondag 9 februari 2025 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zijn de beste vakanties
Dat mocht je willenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
lol wat? betaald prijs? hahahaha.
heb ik hier met maffia te maken ofzo?![]()
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
lol wat? betaald prijs? hahahaha.
heb ik hier met maffia te maken ofzo?![]()
lol. gehehe ik ga uit van gezellig meet enzo en rondje doen. afgezien wat het kost om er te komen en terug.....Do what you love, love what you do!![]()
er is nog tijdquote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojaa, ff snel nog een summerbody kweken![]()
Heb je toch alquote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojaa, ff snel nog een summerbody kweken![]()
![]()
de heen en terugreis zijn te verwaarlozenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
lol. gehehe ik ga uit van gezellig meet enzo en rondje doen. afgezien wat het kost om er te komen en terug.....![]()
I;m gonna keep dancing at the pink mouse clubTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
lol. gehehe ik ga uit van gezellig meet enzo en rondje doen. afgezien wat het kost om er te komen en terug.....![]()
![]()
Dag na aankomst eten met ex schoonfamilie, dag erop door naar Nakhon Phanom naar mijn vriendin. Die kan momenteel niet lang van huis omdat ze om de 4 dagen ofzo haar moeder naar ziekenhuis moet rijden. Nieren werken nog maar voor 6% maar verder daar de tijd weer vrij tot ik weer naar Bangkok ga en even later weer naar huis.quote:Lach met een schone bips![]()
Je nu druk maken over een meet eind mei die niet gaat komen
Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Je nu druk maken over een meet eind mei die niet gaat komen![]()
![]()
wat voor detailsquote:ik hoop eigenlijk dat mensen gewoon een beetje meedenken en aangeven wat ze leuk vinden
Zoals GG die wil graag een hapje eten, ik ook maar ik ga dan niet nu bepalen waar we gaan vreten want wie ben ik om dat te bepalendoe gewoon zeggen wat je wel en niet wil dan maken we er een compleet feest van
want:
![]()
Het is pas feest als Kree is geweest
![]()
![]()
![]()
Jij weet wanneer ik met JustinK naar curaçao ga?quote:![]()
toch lastig lijkt me mij? wel respect want moet je maar weer mee om kunnen gaan he?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dag na aankomst eten met ex schoonfamilie, dag erop door naar Nakhon Phanom naar mijn vriendin. Die kan momenteel niet lang van huis omdat ze om de 4 dagen ofzo haar moeder naar ziekenhuis moet rijden. Nieren werken nog maar voor 6% maar verder daar de tijd weer vrij tot ik weer naar Bangkok ga en even later weer naar huis.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk eerlijk gezegd en als we nog wat van vrouwen hier. bij willen hebben nachtclub skippen. hoewel mss is dat grappig enzoi. maar wordt er zelf niet zo warm of koud van. heel grappig dat worden wss wel ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat voor detailsik hoop eigenlijk dat mensen gewoon een beetje meedenken en aangeven wat ze leuk vinden
Zoals GG die wil graag een hapje eten, ik ook maar ik ga dan niet nu bepalen waar we gaan vreten want wie ben ik om dat te bepalendoe gewoon zeggen wat je wel en niet wil dan maken we er een compleet feest van
want:
![]()
Het is pas feest als Kree is geweest
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Moet je ff via Leiden gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel bier drinken met @:kree![]()
dat kanquote:Op zondag 9 februari 2025 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel bier drinken met @:kree
diepgaande gesprekken ook keertje. ben fan van van.
Zolang jullie maar niet gaan parkerenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hahahahahahahahahaha ja man, we doen een meeting in de nacht maar dan skippen we de nacht.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd en als we nog wat van vrouwen hier. bij willen hebben nachtclub skippen. hoewel mss is dat grappig enzoi. maar wordt er zelf niet zo warm of koud van. heel grappig dat worden wss wel ja.![]()
Ik ook welquote:Op zondag 9 februari 2025 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja komt goed man.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan
diepgaande gesprekken ook keertje. ben fan van van.Kan ik niet eensquote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet gaan parkeren
Ik zeg misschienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Goed, gaan jullie hier nu 3 maanden over keuvelen?Trotste mama van Ambar
Niet eens wellicht misschien als het eventueel goed uit komtquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Yepquote:Op zondag 9 februari 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed, gaan jullie hier nu 3 maanden over keuvelen?![]()
![]()
bijna 4 zelfsquote:Op zondag 9 februari 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed, gaan jullie hier nu 3 maanden over keuvelen?![]()
Onder voorbehoudquote:Op zondag 9 februari 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet eens wellicht misschien als het eventueel goed uit komt![]()
Echt hequote:Op zondag 9 februari 2025 19:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha ja man, we doen een meeting in de nacht maar dan skippen we de nacht.
Kree gaat er weer zijn eigen feestje van maken![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:31 schreef Harrie het volgende:
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
Planning:
Wat een leuk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U hoort van mijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben beetje ok ermee met deze meet wel toch. Zeg nog geen ja. maar ben wel beetje overtuigd.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed, gaan jullie hier nu 3 maanden over keuvelen?:')![]()
greysiequote:Op zondag 9 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een leuk idee
U hoort van mij![]()
![]()
Lijkt me welquote:Op zondag 9 februari 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed, gaan jullie hier nu 3 maanden over keuvelen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Over kei en snoeihard bolken natuurlijk!quote:Op zondag 9 februari 2025 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar moeten we het anders over hebben?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ijshockey?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar moeten we het anders over hebben?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet tilburgOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: