neeee van werk, is verbode enzo. gps tracker erin.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je dat electrische busje niet pakken?
Oeh, moet ik bang worden?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als wij ergens gegeten hebben na afloop zeker wel
Oh echt? Houden ze bij waar dat ding is? Wow.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
neeee van werk, is verbode enzo. gps tracker erin.
ja.....quote:Op zondag 9 februari 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh echt? Houden ze bij waar dat ding is? Wow.
doet tegenwoordig elk bedrijfquote:Op zondag 9 februari 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh echt? Houden ze bij waar dat ding is? Wow.
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.quote:
Ja genoten van klodder. Nu vooral moe, moe, moe.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed,alleen kak ik een beetje in
Hoe is t met jou? Leuk gehad bij Klodder?
Vroeg naar bedje dan maar..quote:Op zondag 9 februari 2025 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja genoten van klodder. Nu vooral moe, moe, moe.
Ah mooi om te wetenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.
Het is maar een half uurtje met de trein natuurlijk
Of ik zorg voor oppas en dan ga ik in de middag eerst musea bezoeken want museumkaart![]()
En daarna een drankje met jullie en richting huis.
Zie wel hoe jullie planning loopt tegen die tijd
@:sinterklaaskapoentje heeft natuurlijk slaapplek hier![]()
zou leuk zijn welquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.
Of ik zorg voor oppas en dan ga ik in de middag eerst musea bezoeken want museumkaart![]()
Dan ga je ook gewoon op groenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker je bed in duiken Klaasjequote:Op zondag 9 februari 2025 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja genoten van klodder. Nu vooral moe, moe, moe.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:09 schreef Harrie het volgende:
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
taxi?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Na 21.30 uur rijden er geen bussen meer hier dus zal je moeten lopen vanaf het station
Ja is prima hoor. 25 min toch.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Na 21.30 uur rijden er geen bussen meer hier dus zal je moeten lopen vanaf het station
Lekker op tijd er in d uiken danquote:Op zondag 9 februari 2025 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet nu al hoor
Heb nu after dinner koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |