Ik sta dagelijks op een laadplek en meestal zonder te laden. Maar da’s dan ook mijn eigen laadplekquote:Op zondag 9 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook diverse keren meegemaakt dat een elektrische auto op een laadplaats stond zonder überhaupt aangesloten te zijn, of dat een benzine-auto daar geparkeerd stond. Diverse keren zelfs op dezelfde plek, waar ik mijn auto echt moest opladen omdat ik anders ergens op de terugweg een snellader moest vinden en daar een half uur moest staan laden.
En uiteraard vind je niets wat beschikbaar is zo aan het eind van de middag, dus sta je eerst een tijd in de rij, waarna je weer een tijd moet wachten tijdens het opladen.
quote:
Ik had hem er bewust ff in gesneaked!quote:Op zondag 9 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook diverse keren meegemaakt dat een elektrische auto op een laadplaats stond zonder überhaupt aangesloten te zijn, of dat een benzine-auto daar geparkeerd stond. Diverse keren zelfs op dezelfde plek, waar ik mijn auto echt moest opladen omdat ik anders ergens op de terugweg een snellader moest vinden en daar een half uur moest staan laden.
En uiteraard vind je niets wat beschikbaar is zo aan het eind van de middag, dus sta je eerst een tijd in de rij, waarna je weer een tijd moet wachten tijdens het opladen.
Niet in een fastfood hoop ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
op tijd beginnen is het idee
misschien eerst ergens ff de kop vol proppen ook
of tussendoor
er zijn nog 110 dagen te gaan om die invulling vorm te geven
Met de zachte tartheid van zwarte thee.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:42 schreef Lovely het volgende:
https://www.waterdrop.nl/(...)riant=46709434286408
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Met de zachte tartheid van zwarte thee.
Wtf
Het lastige is dat je het nooit voor iedereen goed kunt doen want of het is te duur of te vet of te vroeg of te laat of te zout of te veganistisch maar persoonlijk ben ik er wel voor te vinden om eerst lekker ergens wat te gaan etenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:40 schreef Harrie het volgende:
Tussendoor even een kleine Update
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
⬛ @:Dr.Mikey
🟨 @:Rob
🟨 @:sp3c
🟨 @:mascara-klodder
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:maily
🟨 @:SwJ
🟨 @:Fogel
🟨 @:Homijn
🟨 @:Roos94
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 @:ToT
🟨 @:Kissingbird
🟨 @:Sally
🟨 @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
FAQ Ja leuk die Meeting maar hier heb je de meest gestelde vragen:Kan ik niet,dan moet mijn cavia in bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier voor degenen die wel gaan![]()
En complimenten voor Harrie die deze tijd en moeite erin steekt.
Zeker niet voor iedereen weggelegd?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
een Meet en Greet met @:Harrie kan wel geregeld worden
Oehh ik wil n handtekeningquote:Op zondag 9 februari 2025 17:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
een Meet en Greet met @:Harrie kan wel geregeld worden
Maakt hij er een spelletje van of zo?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker niet voor iedereen weggelegd?
dat ligt dan zeker niet aan mijquote:Op zondag 9 februari 2025 17:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker niet voor iedereen weggelegd?
🟪 @mascara-klodderquote:Op zondag 9 februari 2025 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik niet,dan moet mijn cavia in bad.
Veel plezier voor degenen die wel gaan![]()
En complimenten voor Harrie die deze tijd en moeite erin steekt.
Ahja, dat is beterquote:Op zondag 9 februari 2025 17:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier moet ik ff ingrijpen
Ben nooit normaal geweest dus nog steeds net zo gestoord
En gaan we echt de hele nacht doorhalen want ik word oudquote:Op zondag 9 februari 2025 17:30 schreef kree het volgende:
nou meet moet maar doorgaan denk ik he? het lijkt mij wel leuk.
Hoe laat ongeveer is het plan dan? voor die nacht club. want denk wil beetje ervoor weg. maar vertel. kroegen tocht daar?
Staat allemaal in de faqquote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En gaan we echt de hele nacht doorhalen want ik word oud
lol het klinkt als waar ik dan wee rtonwijs mee mee ga wel.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel een dingetjequote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uhuquote:
Ja doe maarquote:
Haiquote:
mss tot redelijke tijd enzo en wie verder willen?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klaasiequote:
Zal wel goed komen. Gewoon doen wat haalbaar is.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
mss tot redelijke tijd enzo en wie verder willen?
Heyquote:
Als je met de trein gaat, dan moet je op een gegeven moment wel door tot het eindequote:Op zondag 9 februari 2025 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
mss tot redelijke tijd enzo en wie verder willen?
Goed,alleen kak ik een beetje inquote:Op zondag 9 februari 2025 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zal wel goed komen. Gewoon doen wat haalbaar is.
[..]
Heyhoe is t
heb geen andere optie als ov hiervoor.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat, dan moet je op een gegeven moment wel door tot het einde
Wil je op een bepaald moment weg, dan ga je weg....quote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan op tijd naar huis, of tot het gaatje gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef kree het volgende:
ik
[..]
heb geen andere optie als ov hiervoor.
Kun je dat electrische busje niet pakken?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef kree het volgende:
ik
[..]
heb geen andere optie als ov hiervoor.
dat hangt ervan af hoe gezellig wel voor mij. hahaha.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan op tijd naar huis, of tot het gaatje gaan
Nee hoor je kunt gewoon ergens een hotelkamer boeken en gaan slapenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat, dan moet je op een gegeven moment wel door tot het einde
neeee van werk, is verbode enzo. gps tracker erin.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je dat electrische busje niet pakken?
Oeh, moet ik bang worden?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als wij ergens gegeten hebben na afloop zeker wel
Oh echt? Houden ze bij waar dat ding is? Wow.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
neeee van werk, is verbode enzo. gps tracker erin.
ja.....quote:Op zondag 9 februari 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh echt? Houden ze bij waar dat ding is? Wow.
doet tegenwoordig elk bedrijfquote:Op zondag 9 februari 2025 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh echt? Houden ze bij waar dat ding is? Wow.
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.quote:
Ja genoten van klodder. Nu vooral moe, moe, moe.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed,alleen kak ik een beetje in
Hoe is t met jou? Leuk gehad bij Klodder?
Vroeg naar bedje dan maar..quote:Op zondag 9 februari 2025 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja genoten van klodder. Nu vooral moe, moe, moe.
Ah mooi om te wetenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.
Het is maar een half uurtje met de trein natuurlijk
Of ik zorg voor oppas en dan ga ik in de middag eerst musea bezoeken want museumkaart![]()
En daarna een drankje met jullie en richting huis.
Zie wel hoe jullie planning loopt tegen die tijd
@:sinterklaaskapoentje heeft natuurlijk slaapplek hier![]()
zou leuk zijn welquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.
Of ik zorg voor oppas en dan ga ik in de middag eerst musea bezoeken want museumkaart![]()
Dan ga je ook gewoon op groenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker je bed in duiken Klaasjequote:Op zondag 9 februari 2025 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja genoten van klodder. Nu vooral moe, moe, moe.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:09 schreef Harrie het volgende:
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
taxi?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Na 21.30 uur rijden er geen bussen meer hier dus zal je moeten lopen vanaf het station
Ja is prima hoor. 25 min toch.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Na 21.30 uur rijden er geen bussen meer hier dus zal je moeten lopen vanaf het station
Lekker op tijd er in d uiken danquote:Op zondag 9 februari 2025 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet nu al hoor
Heb nu after dinner koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |