Ik zou een brief schrijven en die bij de laadpaal plakken.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat dus omdat bedrijfs bus en moet ik er meer op letten. tesla hier in de buurt staan er ook te lang, dus dikke lul
die van mij duurt 6 uur opladen meestal na eind werk dag.
Gloednieuwe elektrische MG's worden nu tegen debiel lage prijzen gedumpt. Je hebt er een waanzinnig goede auto aan voor dat geld, maar ik heb geen zin in zo'n wagen elke keer aan een openbare paal te gaan knopen.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is gedoe, die electrische auto's, als je geen eigen laadpaal hebt.
Met mijquote:Op zondag 9 februari 2025 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik ben al een stelletje met iemand.
op tijd beginnen is het ideequote:Op zondag 9 februari 2025 17:30 schreef kree het volgende:
nou meet moet maar doorgaan denk ik he? het lijkt mij wel leuk.
Hoe laat ongeveer is het plan dan? voor die nacht club. want denk wil beetje ervoor weg. maar vertel. kroegen tocht daar?
haha ja maar krijg je alleen maar meer drama door, ik weet niet wie dat briefje erop deed nl.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou een brief schrijven en die bij de laadpaal plakken.
Met dit verhaal erop.
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je.
weet ik, maar kun je nog wel leuk zijn tochquote:Op zondag 9 februari 2025 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je.
Zekerquote:Op zondag 9 februari 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar kun je nog wel leuk zijn toch
Ik zou ook gefrustreerd zijn. Laadpaalklever ben je.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja maar krijg je alleen maar meer drama door, ik weet niet wie dat briefje erop deed nl.
Maar blijkbaar frustratie.
haha soms. en snap, had weg willen halen maar kon nergens anders parkeren behalve daar.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn. Laadpaalklever ben je.
De briefschrijver ook nietquote:Op zondag 9 februari 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha soms. en snap, had weg willen halen maar kon nergens anders parkeren behalve daar.
tis neit netjes idd, dus ok zal er meer op letten. maar had ff geen zin in om weer straten verder te gaan parkeren.
Ik heb ook diverse keren meegemaakt dat een elektrische auto op een laadplaats stond zonder überhaupt aangesloten te zijn, of dat een benzine-auto daar geparkeerd stond. Diverse keren zelfs op dezelfde plek, waar ik mijn auto echt moest opladen omdat ik anders ergens op de terugweg een snellader moest vinden en daar een half uur moest staan laden.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn. Laadpaalklever ben je.
Ik zou een tr zetten, want wat ie nu gezegd heeft kan nietquote:
haha waar snap die ook wel trouwens, naja meegenomen en meer op letten voor mij. Dat was duidelijk.quote:
Dus geen smaak maar een geurtje?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
Ik heb water met een ice tea smaak ( waterdrops )
Het is geen air upquote:Op zondag 9 februari 2025 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dus geen smaak maar een geurtje?
In zo'n speciale fles?
Dat is Air Upquote:Op zondag 9 februari 2025 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dus geen smaak maar een geurtje?
In zo'n speciale fles?
"Eind van de middag."quote:Op zondag 9 februari 2025 17:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
op tijd beginnen is het idee
misschien eerst ergens ff de kop vol proppen ook
of tussendoor
er zijn nog 110 dagen te gaan om die invulling vorm te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |