SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
20 maar ik stap door, althans: ik word door een Teckel meegesleurdquote:Op zondag 9 februari 2025 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Ja is prima hoor. 25 min toch.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 18:15:22 ]![]()
met andere worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon rolschaatsen aandoen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
20 maar ik stap door, althans: ik word door een Teckel meegesleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je heel lomp doet in de trein kan de spoorpolitie je daar ontmoetenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef kree het volgende:
met anderfe worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Durf je niet alleen met de trein?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef kree het volgende:
met anderfe worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?![]()
![]()
Zou tof zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.
Het is maar een half uurtje met de trein natuurlijk
Of ik zorg voor oppas en dan ga ik in de middag eerst musea bezoeken want museumkaart![]()
En daarna een drankje met jullie en richting huis.
How can I make this topic about me?![]()
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Durf je niet alleen met de trein?
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je toch met de autoquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.![]()
Moet lukkenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.Trust nobody![]()
Ahzoquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.![]()
heb alleen geen auto he? bedrijfswagen wel. maar mag neit ermee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kan je die niet van iemand lenen?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
heb alleen geen auto he? bedrijfswagen wel. maar mag neit ermee.![]()
Wel eens een blind date gedaan?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.
Zoiets zal dit ook zijn. Reuze spannend en eng in het begin, maar na 2 minuten neemt de spanning al af en gaat over in een 'oh dit zijn hele gewone mensen'.
How can I make this topic about me?![]()
Ja zag 'tquote:Op zondag 9 februari 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
Leuke serie wel @:Maily had je nog gementioned
Het ligt er allemaal veel te dik op dat is jammer.
Dat was bij Liebes Kind beter.![]()
na of huren. maar is ov mss handiger. ik wil wel. maar jullie Meets zijn altijd best ver weg welquote:
Do what you love, love what you do!![]()
@JustinKquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens een blind date gedaan?
Zoiets zal dit ook zijn. Reuze spannend en eng in het begin, maar na 2 minuten neemt de spanning al af en gaat over in een 'oh dit zijn hele gewone mensen'.![]()
Liebes kind was ik ook aan begonnen, leek me wel goede seriequote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zag 't
Dat was bij Liebes Kind beter.![]()
Ik ga ook niet naar Tilburg hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
na of huren. maar is ov mss handiger. ik wil wel. maar jullie Meets zijn altijd best ver weg welis voor mij bijna 2 uur rijden
![]()
Als je een luchtbed meeneemt dan heb ik voor jou hier ook nog wel slaapplekquote:Dekbedden etc heb ik hier genoeg.
![]()
Tussendoor even een kleine Update
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr
🟩 @hemarookworst
🟩 @Harrie
🟩 @kree
🟩 @Shii
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @Pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @MizzezAmy
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
🟩 @Paul
⬛ @Lovely
🟨 @Aapje30
⬛ @Dr.Mikey
🟨 @Rob
🟨 @sp3c
🟨 @_username_
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @SwJ
🟨 @Homijn
🟨 @DerRabbit
🟨 @KillemWieft
🟨 @Kissingbird
🟨 @Sally
🟨 @koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Hoe laat we exact van start gaan is nog niet helemaal bekend maar het zal iets worden als:Ergens de kop vol proppen
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 1 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 2 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 18:23:47 ]![]()
zelfde voor mij ongeveer. maar ok ik waardeer die organisatie wel en wil best keertje doen. alleen ik ben verlegen en alleen erin gaan 0ook weer zo watquote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar Tilburg hooris voor mij bijna 2 uur rijden
Do what you love, love what you do!![]()
Die was sowieso wel goed iddquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zag 't
Dat was bij Liebes Kind beter.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Tenzij er totaal geen klik is.. en die is er tussen mij en fokkers altijd wel geweestquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens een blind date gedaan?
Zoiets zal dit ook zijn. Reuze spannend en eng in het begin, maar na 2 minuten neemt de spanning al af en gaat over in een 'oh dit zijn hele gewone mensen'.:')![]()
Liebes Kind was geweldigquote:Op zondag 9 februari 2025 18:21 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Liebes kind was ik ook aan begonnen, leek me wel goede serie![]()
![]()
Dat geeft toch helemaal niet, ben ook niet echt een heldquote:Op zondag 9 februari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
zelfde voor mij ongeveer. maar ok ik waardeer die organisatie wel en wil best keertje doen. alleen ik ben verlegen en alleen erin gaan 0ook weer zo wat![]()
![]()
is er. niemand hier uit de buurt dan die vanaf leiden CS wil samen met mij en daar afspreken?Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent mijn heldquote:Op zondag 9 februari 2025 18:25 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat geeft toch helemaal niet, ben ook niet echt een held![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 16:40 schreef Harrie het volgende:
Tussendoor even een kleine Update
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr
🟩 @:Hemarookworst
🟩 @:Harrie
🟩 @:Kree
🟩 @:Shii
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟨 @:MizzezAmy
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
🟩 @:Paul
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
⬛ @:Dr.Mikey
🟨 @:Rob
🟨 @:sp3c
🟨 @:mascara-klodder
🟨 @:_username_
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:maily
🟨 @:SwJ
🟨 @:Fogel
🟨 @:Homijn
🟨 @:Roos94
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:KillemWieft
🟨 @:ToT
🟨 @:Kissingbird
🟨 @:Sally
🟨 @:Koekiemonster
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning:
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
FAQ Ja leuk die Meeting maar hier heb je de meest gestelde vragen:Ik heb m in mn agenda staan, ben vooral nieuwsgierig naar de nacht, maar dat was pas vanaf 3 uur 's nachts? Kijken of ik dan aan kan sluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je bent weer smoesjes aan het zoeken volgens mijquote:Op zondag 9 februari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
zelfde voor mij ongeveer. maar ok ik waardeer die organisatie wel en wil best keertje doen. alleen ik ben verlegen en alleen erin gaan 0ook weer zo wat![]()
![]()
ga mee dan?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent weer smoesjes aan het zoeken volgens mijDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: