SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
20 maar ik stap door, althans: ik word door een Teckel meegesleurdquote:Op zondag 9 februari 2025 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Ja is prima hoor. 25 min toch.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2025 18:15:22 ]![]()
met andere worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon rolschaatsen aandoen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
20 maar ik stap door, althans: ik word door een Teckel meegesleurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je heel lomp doet in de trein kan de spoorpolitie je daar ontmoetenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef kree het volgende:
met anderfe worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Durf je niet alleen met de trein?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:15 schreef kree het volgende:
met anderfe worden. voor die meet, kan iemand me ontmoeten op Leiden CS?![]()
![]()
Zou tof zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien dat als jullie vroeg afspreken dat ik wel even op en neer reis met Jeroen voor een drankje.
Het is maar een half uurtje met de trein natuurlijk
Of ik zorg voor oppas en dan ga ik in de middag eerst musea bezoeken want museumkaart![]()
En daarna een drankje met jullie en richting huis.
How can I make this topic about me?![]()
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Durf je niet alleen met de trein?
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je toch met de autoquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.![]()
Moet lukkenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en ook zo buitenland. maar vind het altijd leuk om ff met iemand erheen te gaan.
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.Trust nobody![]()
Ahzoquote:Op zondag 9 februari 2025 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
en ja ik vind dat eng dit soort dingen.![]()
heb alleen geen auto he? bedrijfswagen wel. maar mag neit ermee.quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: