Naar Bali 2800 eurootjesquote:Op zondag 9 februari 2025 18:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is niks, ik heb vandaag mijn tickets voor vakantie geboekt... Free drinks daarbij dat dan weer wel in de lounge en in vliegtuig.
Wow!quote:Op zondag 9 februari 2025 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dus ja
Ja, maar jij vliegt ook wel iets verder! En met free drinks, ik heb 0 drankjes included!quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook Business Class neem ik aan?
Ja met Etihad Business Class, die hebben echt goeie deals nu. KLM, EVA, Emirates allemaal rond de 3000 euro.quote:
quote:
Ik ga met Turkish, KLM sla ik sowieso over, de rest was een stuk duurderquote:Op zondag 9 februari 2025 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja met Etihad Business Class, die hebben echt goeie deals nu. KLM, EVA, Emirates allemaal rond de 3000 euro.
Ahh heerlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Op de heenweg ook nog 1 minuut voor overstap, gewoon gehaald (wel op zelfde perron). En niet eens helemaal buiten adem na mn sprintje
Ja, maar ik zit in hoogseizoen, kon niet andersquote:Op zondag 9 februari 2025 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Naar Lanzerote was ik 700 kwijt inclusief een week resort + autohuur
Biertje kopen op Schiphol was laatste keer 8,75 per glas. Toen vloog ik premium economy dus geen lounge toegang. Maar de prijzen dalen langzaam weer van de vluchten.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij vliegt ook wel iets verder! En met free drinks, ik heb 0 drankjes included!
Wtf man. Laat maar danquote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Biertje kopen op Schiphol was laatste keer 8,75 per glas. Toen vloog ik premium economy dus geen lounge toegang. Maar de prijzen dalen langzaam weer van de vluchten.
Zag vandaag wel de nieuwe BC van KLM op de vluchten naar Azië, hele verbetering. Maar ik vlieg er ook niet graag mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga met Turkish, KLM sla ik sowieso over, de rest was een stuk duurder
Binnen Europa heb je geen echte BC.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alleen de vlucht naar Istanbul is wel een pauperbusiness-class, maar ja, dat is maar 3 uur ofzo
Als je naar Bali vliegt met KLM noemen ze dat een directe vlucht. Alleen wordt je op Singapore 3 uur in de gate gedrukt, met 50 stoeltjes voor 250 man en geen WC's en geen water/etenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag vandaag wel de nieuwe BC van KLM op de vluchten naar Azië, hele verbetering. Maar ik vlieg er ook niet graag mee.
Een plaats vrij naast je en een gordijntjequote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Binnen Europa heb je geen echte BC.
Maar je mag toch wel eventjes in de stewardess knijpen?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Binnen Europa heb je geen echte BC.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je naar Bali vliegt met KLM noemen ze dat een directe vlucht. Alleen wordt je op Singapore 3 uur in de gate gedrukt, met 50 stoeltjes voor 250 man en geen WC's en geen water/eten
Alsof je dat anders niet doetquote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel eventjes in de stewardess knijpen?
De 787 business vind ik een dikke prima. Heerlijk liggen pitten onderweg naar huis.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag vandaag wel de nieuwe BC van KLM op de vluchten naar Azië, hele verbetering. Maar ik vlieg er ook niet graag mee.
Dan krijg je er weinig van meequote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
De 787 business vind ik een dikke prima. Heerlijk liggen pitten onderweg naar huis.
ze hebben dan geen slipjes aan onder de rokjes in EU BC... Dat is zelfs bij ticketprijs inbegrepen dat je je handen daar kan warmen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar je mag toch wel eventjes in de stewardess knijpen?
Dat kan goed of slecht zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 19:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ze hebben dan geen slipjes aan onder de rokjes in EU BC... Dat is zelfs bij ticketprijs inbegrepen dat je je handen daar kan warmen.
Ik ben een positief mens.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat kan goed of slecht zijn
Niet de hele vlucht liggen slapen, was ruim 13 uur.quote:
Ja, zonde om te slapen, de reis is de helft van de belevingquote:Op zondag 9 februari 2025 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet de hele vlucht liggen slapen, was ruim 13 uur.
Lekker film kijken, goed eten en drinken en slapen, gewoon alles
Heerlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 19:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet de hele vlucht liggen slapen, was ruim 13 uur.
Lekker film kijken, goed eten en drinken en slapen, gewoon alles
Ziet er goed uit inderdaad. Zei ik net ook al. Maar ik vind KLM gezien het prijsverschil met andere maatschappijen niet echt een meerwaarde hebben op lange vluchten. Ja ze vliegen direct op Bangkok, maar ik vind even het vliegtuig uit op midden van de vlucht in de zandbak ook wel prettig.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
De 787 business vind ik een dikke prima. Heerlijk liggen pitten onderweg naar huis.
Lekker kunnen slapen ipv rechtop in een stoel knikkebollen vind ik een goede beleving.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zonde om te slapen, de reis is de helft van de beleving
Het schijnt dat als je via Afrika vliegt het een heel stuk scheelt, maar ik heb dat nog niet echt uitgezochtquote:Op zondag 9 februari 2025 19:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad. Zei ik net ook al. Maar ik vind KLM gezien het prijsverschil met andere maatschappijen niet echt een meerwaarde hebben op lange vluchten. Ja ze vliegen direct op Bangkok, maar ik vind even het vliegtuig uit op midden van de vlucht in de zandbak ook wel prettig.
Je krijgt een tof huisje bij KLMquote:Op zondag 9 februari 2025 19:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad. Zei ik net ook al. Maar ik vind KLM gezien het prijsverschil met andere maatschappijen niet echt een meerwaarde hebben op lange vluchten. Ja ze vliegen direct op Bangkok, maar ik vind even het vliegtuig uit op midden van de vlucht in de zandbak ook wel prettig.
Ja, maar rechtop in een stoel om je heen kijken en alles in je opnemen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker kunnen slapen ipv rechtop in een stoel knikkebollen vind ik een goede beleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |