je hebt nog 110 dagen om alles rondom dit te regelen dus geen stress.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
deed dit. maar heb ff meer gewoon verplichtingen enzo, love dit trouwens. hahaha. geen verantwoording en ga maar los etc, maar moet met wat meer dingen rekening houden nu
meet op HS dan want die kom ik ook tegen?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
1 uur en 20 minuten zegt de app.
Op HS overstappen en dan met een uurtje in Tilburg.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2 uur reizen is niks joh. Vandaag nog gedaan. Gewoon jezelf vermaken in de trein.
Mini meet?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zit nu in de trein, bijna in Helmond! @:Harrie
ik gisteren nog van 9.00 uur tot 17.36 uurquote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2 uur reizen is niks joh. Vandaag nog gedaan. Gewoon jezelf vermaken in de trein.
Het is dus nieteens 2 uur en dan ook nog een zeer relaxte verbinding.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Manmanmanquote:Op zondag 9 februari 2025 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is dus nieteens 2 uur en dan ook nog een zeer relaxte verbinding.
HS = Helmond Stationquote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
meet op HS dan want die kom ik ook tegen?
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zit nu in de trein, bijna in Helmond! @:Harrie
Komt wel heel dicht bij nuquote:Op zondag 9 februari 2025 18:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
HS = Helmond Stationwant daar komen meer mensen voorbij heb ik begrepen
Dat gaat hier morgenochtend NOG overquote:Op zondag 9 februari 2025 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is dus nieteens 2 uur en dan ook nog een zeer relaxte verbinding.
Ja dat staan was wel Kut. Maar dan kun je alsnog muziek luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |