lol wat? betaald prijs? hahahaha.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heel goed luisteren kree
Jij staat op groen en om daar af te komen betaald iedereen een prijsDie is afhankelijk van de persoon, het moment en de reden dus in jou geval zou ik hem gewoon lekker groen laten want ik heb net heel kort overleg gehad maar het is beter zo
En al volgepland ookquote:Op zondag 9 februari 2025 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zijn de beste vakanties
Dat mocht je willenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
lol wat? betaald prijs? hahahaha.
heb ik hier met maffia te maken ofzo?
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
lol wat? betaald prijs? hahahaha.
heb ik hier met maffia te maken ofzo?
Ojaa, ff snel nog een summerbody kwekenquote:
er is nog tijdquote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojaa, ff snel nog een summerbody kweken
Heb je toch alquote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojaa, ff snel nog een summerbody kweken
de heen en terugreis zijn te verwaarlozenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
lol. gehehe ik ga uit van gezellig meet enzo en rondje doen. afgezien wat het kost om er te komen en terug.....
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
lol. gehehe ik ga uit van gezellig meet enzo en rondje doen. afgezien wat het kost om er te komen en terug.....
Dag na aankomst eten met ex schoonfamilie, dag erop door naar Nakhon Phanom naar mijn vriendin. Die kan momenteel niet lang van huis omdat ze om de 4 dagen ofzo haar moeder naar ziekenhuis moet rijden. Nieren werken nog maar voor 6% maar verder daar de tijd weer vrij tot ik weer naar Bangkok ga en even later weer naar huis.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Je nu druk maken over een meet eind mei die niet gaat komen
wat voor detailsquote:
Jij weet wanneer ik met JustinK naar curaçao ga?quote:
Vroeger wel nu een winter bodyquote:
toch lastig lijkt me mij? wel respect want moet je maar weer mee om kunnen gaan he?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dag na aankomst eten met ex schoonfamilie, dag erop door naar Nakhon Phanom naar mijn vriendin. Die kan momenteel niet lang van huis omdat ze om de 4 dagen ofzo haar moeder naar ziekenhuis moet rijden. Nieren werken nog maar voor 6% maar verder daar de tijd weer vrij tot ik weer naar Bangkok ga en even later weer naar huis.
ik denk eerlijk gezegd en als we nog wat van vrouwen hier. bij willen hebben nachtclub skippen. hoewel mss is dat grappig enzoi. maar wordt er zelf niet zo warm of koud van. heel grappig dat worden wss wel ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat voor detailsik hoop eigenlijk dat mensen gewoon een beetje meedenken en aangeven wat ze leuk vinden
Zoals GG die wil graag een hapje eten, ik ook maar ik ga dan niet nu bepalen waar we gaan vreten want wie ben ik om dat te bepalendoe gewoon zeggen wat je wel en niet wil dan maken we er een compleet feest van
want:
![]()
Het is pas feest als Kree is geweest
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |