Zou kunnen, geen idee. En maakt me ook niet heel veel uit. Rond de 2000 euro vind ik acceptabel voor retour Bangkok in BC. Anders vlieg ik wel premium economy wat ook nog net gaat. Maar de afgelopen 2 jaar lag BC rond de 3500 euro. Dat is zelfs mij te gek voor 11u in vliegtuig zitten.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het schijnt dat als je via Afrika vliegt het een heel stuk scheelt, maar ik heb dat nog niet echt uitgezocht
Ik wilde deze opnemen in de FAQ maar ik heb besloten dat het beter is hier niet op in te gaanquote:Op zondag 9 februari 2025 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zonde om te slapen, de reis is de helft van de beleving
Denk dat ik DTS schrobbeler huisjes ga laten makenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wilde deze opnemen in de FAQ maar ik heb besloten dat het beter is hier niet op in te gaan
[..]
Denk dat ik DTS schrobbeler huisjes ga laten maken
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar rechtop in een stoel om je heen kijken en alles in je opnemen.Huilende kinderen enzo
Ja met Bols erin, is ook al niet te zuipenquote:
Doen!quote:Op zondag 9 februari 2025 19:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wilde deze opnemen in de FAQ maar ik heb besloten dat het beter is hier niet op in te gaan
[..]
Denk dat ik DTS schrobbeler huisjes ga laten maken
ik ook maar miss als we elkaar beetje beter kennen denk ?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wil wel met een onbekende user naar Bali, maar niet naar een meet?
Geen kedeng kedeng meer nee?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, mn stoptrein stopt, ik ga er maar uit
Ik heb de inhoud nog niet getest. Heb er 12.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja met Bols erin, is ook al niet te zuipenHeb er 3 staan hier, hoop er niet nog meer aan toe te moeten voegen
Wie wil er nu al maanden een meetquote:Op zondag 9 februari 2025 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
deed dit. maar heb ff meer gewoon verplichtingen enzo, love dit trouwens. hahaha. geen verantwoording en ga maar los etc, maar moet met wat meer dingen rekening houden nu
Nou misschien dat iemand van de meet wel met jou naar Bali wil na verloop van tijdquote:Op zondag 9 februari 2025 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar miss als we elkaar beetje beter kennen denk ?
Nou, daar kun je iig een dry January mee doorkomen zonder iemand iets te zeggenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb de inhoud nog niet getest. Heb er 12.
Ik wil ookquote:
Hoe hoog schat je die kans in?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien dat iemand van de meet wel met jou naar Bali wil na verloop van tijd
ja of naar Ballyquote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien dat iemand van de meet wel met jou naar Bali wil na verloop van tijd
40%quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je die kans in?
Schatje, we zijn al los van de grondquote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
meerdere. het komt niet van de grond dat wel?
Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
meerdere. het komt niet van de grond dat wel?
zie positief in wel ;pquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.
als we op jou moeten wachtenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je een luchtbed meeneemt dan heb ik voor jou hier ook nog wel slaapplekDekbedden etc heb ik hier genoeg.
Ik betwijfel het :quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
jaja elfje uit lord of the rings. hahahaquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit komt er een dag dat ik jullie ontmoet.
Kan je lang wachten inderdaad. Ben niet van het meetenquote:
Tja anders moet ie een topic open of via groepsreizen kijken hoe en watquote:
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lang wachten inderdaad. Ben niet van het meeten
juist ik kom mist mogelijk enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengen
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja anders moet ie een topic open of via groepsreizen kijken hoe en wat
Ok maatquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.
Maat het is hem gegund hoor
komt nóg wel. ernaquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.
Maat het is hem gegund hoor
Heel goed luisteren kreequote:
En waar gaan we heen dan?quote:
Na jaren niet meer gemeet te hebben had ik er afgelopen december gewoon 2quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengen
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Na jaren niet meer gemeet te hebben had ik er afgelopen december gewoon 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |