Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
meerdere. het komt niet van de grond dat wel?
zie positief in wel ;pquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.
als we op jou moeten wachtenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. Zo te zien zijn er toch al een stel die gaan.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je een luchtbed meeneemt dan heb ik voor jou hier ook nog wel slaapplekDekbedden etc heb ik hier genoeg.
Ik betwijfel het :quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien dat iemand van de meet wel met jou naar Bali wil na verloop van tijd
jaja elfje uit lord of the rings. hahahaquote:Op zondag 9 februari 2025 19:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit komt er een dag dat ik jullie ontmoet.
Kan je lang wachten inderdaad. Ben niet van het meetenquote:
Tja anders moet ie een topic open of via groepsreizen kijken hoe en watquote:
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lang wachten inderdaad. Ben niet van het meeten
juist ik kom mist mogelijk enzoquote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengen
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja anders moet ie een topic open of via groepsreizen kijken hoe en wat
Ok maatquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.
Maat het is hem gegund hoor
komt nóg wel. ernaquote:Op zondag 9 februari 2025 19:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er wil al niemand naar een Katwijkmeet komen.
Maat het is hem gegund hoor
Heel goed luisteren kreequote:
En waar gaan we heen dan?quote:
Na jaren niet meer gemeet te hebben had ik er afgelopen december gewoon 2quote:Op zondag 9 februari 2025 19:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet dus daar wilde ik verandering in brengen
quote:Op zondag 9 februari 2025 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Na jaren niet meer gemeet te hebben had ik er afgelopen december gewoon 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |