SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben nog aan het stuiteren![]()
![]()
het zit je hoog he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
ik denk wat moet ik nog moeite doen met mijn vriendinnetje enzo? totaal weer geen reactie. ik denk dat ze aan het neuken is met haar verslaafde vriend in haar appartement die ze betaald enzo....
Zeg maar ergste scenario typ ik uit, maar denk het.
Vraag je je toch af hoelang duurt het voor in te zien he dat die gozer gewoon hje soort van ondergang is.
Tja
laat gaan kree
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?![]()
Alles zit hem toch altijd gelijk hoog?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
![]()
![]()
En het is weekend!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet niet
Koffie denk ik...![]()
![]()
Wie doet zoiets vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje in staan.
Ben wel blij dat iemand me deze abo laatst gegeven heeft!Jij staat op mijn andere lijstquote:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb jij behoefte aan bij haar?
Was jij weg danquote:![]()
![]()
het maakt niet uit he wat jullie denken over mij. ik heb best groot hart hoezeer jullie mss denken van niet.
Maarja hoop voor iedereen altijd wel het beste. en denk weten jullie ook wel.
Do what you love, love what you do!![]()
Goed ingereden klinkt een stuk vriendelijkerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh nee over je hart is geen twijfel hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
het maakt niet uit he wat jullie denken over mij. ik heb best groot hart hoezeer jullie mss denken van niet.
Maarja hoop voor iedereen altijd wel het beste. en denk weten jullie ook wel.![]()
Het is vooral je koppie soms!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wie doet zoiets vraag ik me dan af
[..]
Jij staat op mijn andere lijst
[..]
[..]
Was jij weg dan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?
No offence maar het is lastig om te volgen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
een ontbrekend zadel dan weer nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goed ingereden klinkt een stuk vriendelijkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit. Dingen waar je geen invloed op hebt moet je proberen los te laten is mij geleerd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
afgelikte boterham hoef je toch niet meer?
Uiteindelijk valt het op z'n plek en komt het gewoon goedZelfs bij ons
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Voor dames is dat wel weer een dikke plus!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ontbrekend zadel dan weer niet![]()
![]()
Lieverd,quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
Maarja hoop voor iedereen altijd wel het beste. en denk weten jullie ook wel.
Dat jij een groot hart hebt daar twijfelt volgens mij niemand aan maar dat deze trut vriendin je gewoon gebruikt is meer waar ik me druk over zou maken.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja op zichquote:
Wil wel op tijd kunnen slapen zodat het sneller morgen iz:')![]()
Mijn lijstjes zijn leeg....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje in staan.
Ben wel blij dat iemand me deze abo laatst gegeven heeft!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
enne vooral omdat ik haar zo goed ken en dit zie. en er dan niet echt heel veel aan kan doen.
dat ja dat zit me dwars. en is echt geen geintje. ik vind dat echt kut dus. en denk erover.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk eerder voor herenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dames is dat wel weer een dikke plus!
aVoNdStUiTeRquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben nog aan het stuiteren![]()
![]()
Ik wens jou ook het beste kree, een lieve vrouw, je verdient het.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef kree het volgende:
Maarja hoop voor iedereen altijd wel het beste. en denk weten jullie ook wel.![]()
begrepen alles, wat jullie zeggen ook. maar ik weet niet hoe ermee om te gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Eerst zaaien dan oogsten is natuurlijk ook wel weer een ding maar op onvruchtbare grond kun je zaaien wat je wil....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit. Dingen waar je geen invloed op hebt moet je proberen los te laten is mij geleerd.
Uiteindelijk valt het op z'n plek en komt het gewoon goedZelfs bij ons
![]()
![]()
nee wel die grap over die 2 fietsende hetero'squote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je kent die grap over die fietsende nonnetjes nog niet?
grees!!!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ontbrekend zadel dan weer niet![]()
![]()
zie je die muur in je huis naast je raam?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieverd,
Dat jij een groot hart hebt daar twijfelt volgens mij niemand aan maar dat deze trut vriendin je gewoon gebruikt is meer waar ik me druk over zou maken.
die antwoordt ook niet![]()
![]()
* gebrokenglas verschiet van kleur.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ontbrekend zadel dan weer nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
wij ALLEMAAL gunnen jou zoveel beter meneertje!!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja![]()
enne vooral omdat ik haar zo goed ken en dit zie. en er dan niet echt heel veel aan kan doen.
dat ja dat zit me dwars. en is echt geen geintje. ik vind dat echt kut dus. en denk erover.sinterklaaskapoentje
![]()
Al tijdenlang, heeft hij ook echt zijn best op gedaan!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wil je een relatie met haar @:kree![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Al tijdenlang, heeft hij ook echt zijn best op gedaan!
:')![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
wij ALLEMAAL gunnen jou zoveel beter meneertje!!!!![]()
KREEKREE
KREE
-- Gezien? --
KREE
KREE
KREE
![]()
![]()
weet ik toch. maar vertel deze dingen maar ff omdat ik ze meemaak.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
wij ALLEMAAL gunnen jou zoveel beter meneertje!!!!
natuurlijk wel voor mezelf zou ik het iets anders zien, maarja mss moment er nog niet of weet ik veel?
Tis ook niet dat ik echt stabiel leven had tijd terug, nu wel weer. maar merk dat ik dan toch stuk mss gemist heb. of wel meegemaakt wat anderen niet hadden. maar die wil ik niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Nadeel van ouder worden, dan maak je wel eens wat meequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch. maar vertel deze dingen maar ff omdat ik ze meemaak.
natuurlijk wel voor mezelf zou ik het iets anders zien, maarja mss moment er nog niet of weet ik veel?
Tis ook niet dat ik echt stabiel leven had tijd terug, nu wel weer. maar merk dat ik dan toch stuk mss gemist heb. of wel meegemaakt wat anderen niet hadden. maar die wil ik niet meer.![]()
kree wij snappen dat jij heel graag een relatie wil met een lief meisje.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch. maar vertel deze dingen maar ff omdat ik ze meemaak.
Tis ook niet dat ik echt stabiel leven had tijd terug, nu wel weer. maar merk dat ik dan toch stuk mss gemist heb. of wel meegemaakt wat anderen niet hadden. maar die wil ik niet meer.
en wij snappen ook dat jij denkt dat dat er misschien misschien misschien OOOOOOOIT nog inzit met dit meisje.
misschien.
maar ik zou daar niet mijn pijlen op richten.
die verslaving blijft.
zoals zij met die ex omgaat en vv; die gaan elkaar nooit helemaal loslaten.
en dan zit jij met de ellende.![]()
Precies, gewoon lekker datingsites afsnuffelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
kree wij snappen dat jij heel graag een relatie wil met een lief meisje.
en wij snappen ook dat jij denkt dat dat er misschien misschien misschien OOOOOOOIT nog inzit met dit meisje.
misschien.
die verslaving blijft.
en dan zit jij met de ellende.![]()
is wel zo. denk ook voer heel veel dingen anders als dat i toen mss 20 was ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nadeel van ouder worden, dan maak je wel eens wat meeDo what you love, love what you do!![]()
Zo, klein glaasje Limoncello ff hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Net een bak kwark op.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, klein glaasje Limoncello ff hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, klein glaasje Limoncello ff hoor.![]()
![]()
Kan je ook limoncello doorheen pleuren, lijkt me best lekker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De avond is nog lang.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, klein glaasje Limoncello ff hoor.![]()
![]()
snap wat je zegt. maar het is ook wel een snelle conclusie die niet altijd waar is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
kree wij snappen dat jij heel graag een relatie wil met een lief meisje.
misschien.
die verslaving blijft.
en dan zit jij met de ellende.
Dus al met al. ik weet het niet. Haha moet dr ff eerst weer eens spreken, ze belt vast wel denk en als het lang duurt dan weet ik genoeg.
En dan is het wss niet meer te redden.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook een tijd bij een junk in huis gewoond en die beschouwde mij ook als vriend en die mensen die daar kwamen vonden zich ook allemaal vrienden maar gelukkig heb ik dat al een hele tijd achter me gelaten en zelfs als ze bellen (dat doen ze inmiddels al niet meer) dan was mijn antwoord standaard NEE wat ze dan ook vroegen want uiteindelijk maakt het niet uit wat je doet, bij die verslaafden telt maar 1 ding en dat is hun eigen belang en meer niet en je praat niet tegen de persoon maar tegen het middel waar ze aan verslaafd zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
is wel zo. denk ook voer heel veel dingen anders als dat i toen mss 20 was ofzo.![]()
Ik ga niet te gek doen hoor, moet morgen beetje fit zijn. Sowieso een beetje matigen dit weekend, vorige week zaterdag was het een tikkeltje te gekquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker op tijd pikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, klein glaasje Limoncello ff hoor.Proost
![]()
ze belt jou als het niet goed gaat met haar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
snap wat je zegt. maar het is ook wel een snelle conclusie die niet altijd waar is.
Dus al met al. ik weet het niet. Haha moet dr ff eerst weer eens spreken, ze belt vast wel denk en als het lang duurt dan weet ik genoeg.
En dan is het wss niet meer te redden.
en dan denk jij: HA, ze belt mij; ik ga haar redden.
hou de eer aan jezelf kree.![]()
hele wijze woordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd bij een junk in huis gewoond en die beschouwde mij ook als vriend en die mensen die daar kwamen vonden zich ook allemaal vrienden maar gelukkig heb ik dat al een hele tijd achter me gelaten en zelfs als ze bellen (dat doen ze inmiddels al niet meer) dan was mijn antwoord standaard NEE wat ze dan ook vroegen want uiteindelijk maakt het niet uit wat je doet, bij die verslaafden telt maar 1 ding en dat is hun eigen belang en meer niet en je praat niet tegen de persoon maar tegen het middel waar ze aan verslaafd zijn.![]()
Thx man!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb net ook de laatste alvast gepaktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga niet te gek doen hoor, moet morgen beetje fit zijn. Sowieso een beetje matigen dit weekend, vorige week zaterdag was het een tikkeltje te gek![]()
![]()
eens denk. maar ik weet niet hoever die meid verslaafd is? volgens mij alleen volgens pillen dokter. ok is hele mooie serie over. hoe hete die ook alweer?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd bij een junk in huis gewoond en die beschouwde mij ook als vriend en die mensen die daar kwamen vonden zich ook allemaal vrienden maar gelukkig heb ik dat al een hele tijd achter me gelaten en zelfs als ze bellen (dat doen ze inmiddels al niet meer) dan was mijn antwoord standaard NEE wat ze dan ook vroegen want uiteindelijk maakt het niet uit wat je doet, bij die verslaafden telt maar 1 ding en dat is hun eigen belang en meer niet en je praat niet tegen de persoon maar tegen het middel waar ze aan verslaafd zijn.Do what you love, love what you do!![]()
@kree Ik ben vrijgezel geweest tot m'n 32e, kreeg toen een relatie met iemand waar echt nooit bij had durven dromen dat zij iemand als mij leuk vond, iemand die ik al jaren kende met écht een ontzettend leuk koppie. Maar, waar ik he-le-maal niet prettig uitkwam mentaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ze behandelde mij écht niet fraai en kwam er toen ook achter dat iets als "out of my league" helemaal niet bestaat. Want iemand kan nog zo leuk zijn aan de buitenkant, aan de binnenkant kan het totale tegenovergestelde zijn. "way out of my league" is iets wat je in je hoofd creëert.
Maar omdat ik te onzeker was om de rode vlaggen te zien als "ik ga 't uitmaken, dit is ongezond" maar dacht "ja, dat zijn rode vlaggen. Misschien worden ze ooit groen want als ik het uitmaak met haar vind ik NOOIT MEER iemand" heeft dat wel wat schade achtergelaten omdat ik echt mentaal een klap heb gehad van hoe ze met mij omging tijdens de relatie. Nu sta ik er een stuk stabieler in, en als het niets is dan is het niets. Maar uiteindelijk komt er wel iemand op mijn pad.
Jij moet ook niet iets proberen te forceren wat er niet is man. Go, with, the, flow. Maar wees waakzaam. Uiteindelijk komt er voor jou ook iemand man. Je bent een leuke vent, vlotte babbel. Speelt ontiegelijk lekker piano. Omarm dat, omarm jezelf, leer de positieve dingen van jezelf te omarmen en probeer daar het beste uit te halen, dat vinden andere mensen ook leuk. Ondanks dat ik je (net als andere users hier) een beetje op de hak neem en in de zeik neem, gun ik je het beste en vind ik het ook oprecht wel een gemis als je niet mee post. Jij komt er echt wel man. Ja je hebt je eigenaardigheden en je rariteiten, maar die hebben we allemaal. En uiteindelijk hoe cliché ook. Is "op elk potje past een dekseltje" wel de waarheid.Kree
Je bent een top vent.
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
@:kree Ik ben vrijgezel geweest tot m'n 32e, kreeg toen een relatie met iemand waar echt nooit bij had durven dromen dat zij iemand als mij leuk vond, iemand die ik al jaren kende met écht een ontzettend leuk koppie. Maar, waar ik he-le-maal niet prettig uitkwam mentaal. Ze behandelde mij écht niet fraaiwaarom krijg ik bij jouw reacties heel vaak zo'n R&P vibeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar omdat ik te onzeker was om de rode vlaggen te zien als "ik ga 't uitmaken, dit is ongezond" maar dacht "ja, dat zijn rode vlaggen. Misschien worden ze ooit groen want als ik het uitmaak met haar vind ik NOOIT MEER iemand" heeft dat wel wat schade achtergelaten omdat ik echt mentaal een klap heb gehad van hoe ze met mij omging tijdens de relatie. Nu sta ik er een stuk stabieler in, en als het niets is dan is het niets. Maar uiteindelijk komt er wel iemand op mijn pad.
Jij moet ook niet iets proberen te forceren wat er niet is man. Go, with, the, flow. Maar wees waakzaam. Uiteindelijk komt er voor jou ook iemand man. Je bent een leuke vent, vlotte babbel. Speelt ontiegelijk lekker piano. Omarm dat, omarm jezelf, leer de positieve dingen van jezelf te omarmen en probeer daar het beste uit te halen, dat vinden andere mensen ook leuk. Ondanks dat ik je (net als andere users hier) een beetje op de hak neem en in de zeik neem, gun ik je het beste en vind ik het ook oprecht wel een gemis als je niet mee post. Jij komt er echt wel man. Ja je hebt je eigenaardigheden en je rariteiten, maar die hebben we allemaal. En uiteindelijk hoe cliché ook. Is "op elk potje past een dekseltje" wel de waarheid.Kree
Je bent een top vent.
![]()
![]()
Nou nou nou, dat wil ik dan ook weer niet zeggen, de laatstequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb net ook de laatste alvast gepakt
Je kunt ook gewoon eens afspreken met haar. Lijkt me heel wat handiger dan maar afwachten op een berichtje. Alles uitspreken en dan weet je waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
eens denk. maar ik weet niet hoever die meid verslaafd is? volgens mij alleen volgens pillen dokter. ok is hele mooie serie over. hoe hete die ook alweer?![]()
zo gaat het een beetje wel ja?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
ze belt jou als het niet goed gaat met haar.
en dan denk jij: HA, ze belt mij; ik ga haar redden.
hou de eer aan jezelf kree.
M<aar is dat dan onwijs lomp van mij?
want ook ik heb ellende meegemaakt en ben ik blij als er iemand ff met me gaat praten die mss iets van weet?
Daarom jongens. heb er niet eens bedoelingen mee, maar snap het soort van. en denk tja waarom zou ik niet ff met dr praten als t helpt.Do what you love, love what you do!![]()
vooruit dan, de aller laatstequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat wil ik dan ook weer niet zeggen, de laatste![]()
Zover ben ik nog helemaaaaal niet!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laat het gewoon gaan joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
zo gaat het een beetje wel ja?
want ook ik heb ellende meegemaakt en ben ik blij als er iemand ff met me gaat praten die mss iets van weet?
Daarom jongens. heb er niet eens bedoelingen mee, maar snap het soort van. en denk tja waarom zou ik niet ff met dr praten als t helpt.
Als ze je nodig heeft belt ze je wel en dan ga je sowieso toch geen nee zeggen.
Zoek het niet ook nog eens extra op.![]()
Communication is key.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens afspreken met haar. Lijkt me heel wat handiger dan maar afwachten op een berichtje. Alles uitspreken en dan weet je waar je aan toe bent.Well, life can be a riot
Neequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
knip
knip
Als je vrienden bent en ze belt alleen als ze aandacht nodig heeft is het geen vriend en kun je maar 1 ding doen en dat is kei hard afkappen en dat is niet lomp maar verstandigsinterklaaskapoentje
![]()
Het is hier op dit moment toch gewoon een R&P topicquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom krijg ik bij jouw reacties heel vaak zo'n R&P vibe:')![]()
het helpt haar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
zo gaat het een beetje wel ja?
Daarom jongens. heb er niet eens bedoelingen mee, maar snap het soort van. en denk tja waarom zou ik niet ff met dr praten als t helpt.
zij is haar verhaal kwijt.
jou niet.
jij hoopt nog steeds op een relatie met haar.![]()
neequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hier op dit moment toch gewoon een R&P topic
dts is dtsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je oogst wat je zaait.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hier op dit moment toch gewoon een R&P topicWell, life can be a riot
maar je ging rustig aan doen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zover ben ik nog helemaaaaal niet!![]()
jawel maar dan ineens zo BAM hier heb je ook nog wat in je gezicht daar schrik ik dan een beetje vanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hier op dit moment toch gewoon een R&P topic![]()
![]()
Dat is relatief hè!quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
@:kree Ik ben vrijgezel geweest tot m'n 32e, kreeg toen een relatie met iemand waar echt nooit bij had durven dromen dat zij iemand als mij leuk vond, iemand die ik al jaren kende met écht een ontzettend leuk koppie. Maar, waar ik he-le-maal niet prettig uitkwam mentaal.dank voor dit. het motiveert wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ze behandelde mij écht niet fraai en kwam er toen ook achter dat iets als "out of my league" helemaal niet bestaat. Want iemand kan nog zo leuk zijn aan de buitenkant, aan de binnenkant kan het totale tegenovergestelde zijn. "way out of my league" is iets wat je in je hoofd creëert.
Maar omdat ik te onzeker was om de rode vlaggen te zien als "ik ga 't uitmaken, dit is ongezond" maar dacht "ja, dat zijn rode vlaggen. Misschien worden ze ooit groen want als ik het uitmaak met haar vind ik NOOIT MEER iemand" heeft dat wel wat schade achtergelaten omdat ik echt mentaal een klap heb gehad van hoe ze met mij omging tijdens de relatie. Nu sta ik er een stuk stabieler in, en als het niets is dan is het niets. Maar uiteindelijk komt er wel iemand op mijn pad.
Je bent een top vent.
Ben alleen zo van nature verlegen enzo.... naja wie weet ook. er is genoeg wss te doen. maar vindt alles in mijn eentje altijd lastig enzo
Want in DTS moet je persé posten in DTS stijl en mag je er niet voor iemand zijn en serieuze onderwerpen aansnijden?quote:Well, life can be a riot
Gisteren je zusje nog wat in haar gezicht gegeven, schrok ze ook wel van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
jawel maar dan ineens zo BAM hier heb je ook nog wat in je gezicht daar schrik ik dan een beetje van"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1064 / +201 / +150 / 3425 / 3649
2. Harrie / 359 / +55 / +27 / 934 / 1053
3. sp3c / 282 / +90 / +21 / 184 / 247
4. KillemWieft / 263 / +54 / +39 / 215 / 316
5. mascara-klodder / 249 / +7 / +86 / 270 / 365
6. DJMO / 134 / +8 / +11 / 171 / 239
7. Dr.Mikey / 130 / +10 / +32 / 173 / 245
8. _UserName_ / 127 / +0 / +6 / 239 / 292
9. mario390 / 125 / +68 / +25 / 322 / 396
10. drakin / 107 / +21 / +0 / 547 / 618
11. greysbones / 105 / +12 / +7 / 1020 / 1077
12. Pinnenmutske / 96 / +34 / +14 / 446 / 539
13. sinterklaaskapoentje / 84 / +6 / +7 / 700 / 797
14. HappyCharly / 84 / +10 / +0 / 463 / 524
15. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 57 / 81
16. Lovely / 78 / +1 / +6 / 780 / 865
17. MizzezAmy / 69 / +2 / +1 / 470 / 537
18. gebrokenglas / 69 / +3 / +18 / 700 / 766
19. ToT / 66 / +9 / +12 / 1159 / 1228
20. maily / 62 / +13 / +1 / 1245 / 1328SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
nee R en P vind ik een heel mooi deel van FOKquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want in DTS moet je persé posten in DTS stijl en mag je er niet voor iemand zijn en serieuze onderwerpen aansnijden?
en ondanks dat users hier enorm lief kunnen zijn
is het hier geen R en P
maar DTS
en zijn er ook users die niet altijd vriendelijk zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor jij mag DTS gewoon als je publiekelijke uitlaatklep blijven gebruiken alleen ben je hier niet beschermd tegen lompe en lullige reacties van users die al dan niet onder het genot van een drankje een reactie geven waar je echt helemaal niks aan hebt dus er kleven bepaalde risico's aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want in DTS moet je persé posten in DTS stijl en mag je er niet voor iemand zijn en serieuze onderwerpen aansnijden?
NEXT
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2025 21:31:44 ]![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog wat in haar gezicht gegeven, schrok ze ook wel van.Ja maar die heeft het zo graag.....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog wat in haar gezicht gegeven, schrok ze ook wel van.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die heeft het zo graag.....!!!
![]()
Het is ook lastig man. Maar uiteindelijk kom je als je 't vaker doet ook losser.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
dank voor dit. het motiveert wel.
Ben alleen zo van nature verlegen enzo.... naja wie weet ook. er is genoeg wss te doen. maar vindt alles in mijn eentje altijd lastig enzo
Nadat 't uitging met m'n ex kreeg ik veel meer een "het ergste wat er kan gebeuren is dat 't ongemakkelijk is" houding, en sindsdien durf ik veel meer met random mensen te praten in de kroeg of iets. Uiteindelijk komt 't voor jou ook wel goed.
Klinkt heel stom maar word lid van Facebook groepen over christelijke muziek of iets anders dat je interesseert, ga daar met mensen praten. Je weet nooit wat daar uit voorkomt. Schrijf je desnoods in op een datingsite, maak een paar leuke foto's, leuke profieltekst. En ga swipen en dan niet eens voor daten, maar voor ervaring op doen om met mensen te praten. Gaat het vanzelf makkelijker worden en is ook goed voor je zelfvertrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Uitstekend verwoord mijnheerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hoor jij mag DTS gewoon als je publiekelijke uitlaatklep blijven gebruiken alleen ben je hier niet beschermd tegen lompe en lullige reacties van users die al dan niet onder het genot van een drankje een reactie geven waar je echt helemaal niks aan hebt dus er kleven bepaalde risico's aan.
NEXTThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@kree, als je haar af wil kappen moet je gewoon je undying love aan haar verklaren en haar extreem gaan white knighten. Ik garandeer je dat je nooit meer iets van haar hoort.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee
Als je vrienden bent en ze belt alleen als ze aandacht nodig heeft is het geen vriend en kun je maar 1 ding doen en dat is kei hard afkappen en dat is niet lomp maar verstandig"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waddan joh?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn probleem is dat ik een probleem ben![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook lastig man. Maar uiteindelijk kom je als je 't vaker doet ook losser.
Nadat 't uitging met m'n ex kreeg ik veel meer een "het ergste wat er kan gebeuren is dat 't ongemakkelijk is" houding, en sindsdien durf ik veel meer met random mensen te praten in de kroeg of iets. Uiteindelijk komt 't voor jou ook wel goed.
Klinkt heel stom maar word lid van Facebook groepen over christelijke muziek of iets anders dat je interesseert, ga daar met mensen praten. Je weet nooit wat daar uit voorkomt. Schrijf je desnoods in op een datingsite, maak een paar leuke foto's, leuke profieltekst. En ga swipen.mijn lijst is weer leeg vriend..... Just sayingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hitsige doerak dat het is ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die heeft het zo graag.....
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKENquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee R en P vind ik een heel mooi deel van FOK
en ondanks dat users hier enorm lief kunnen zijn
is het hier geen R en P
maar DTS
en zijn er ook users die niet altijd vriendelijk zijn![]()
![]()
" als iemand emotionele support nodig heeft, of behoefte aan een goed gesprek moet dat ondanks dat dit een speltopic is gewoon kunnen.
Well, life can be a riot
Dat is kree ook en die proberen we ook te helpen dus.......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn probleem is dat ik een probleem ben![]()
Bolken?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar er is 1 ding dat me rechthoudt![]()
je longboardquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar er is 1 ding dat me rechthoudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKEN![]()
![]()
" als iemand emotionele support nodig heeft, of behoefte aan een goed gesprek moet dat ondanks dat dit een speltopic is gewoon kunnen.
Trust nobody![]()
dat kan ook wel en dat gebeurt dan ook wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Maar de users die niet altijd vriendelijk zijn doe je dan maar TRen of lees je langs. Ik zie geen problemen om hier over andere zaken te praten dan "KOM JONGENS LATEN WE BOLKEN![]()
![]()
![]()
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon eens afspreken met haar. Lijkt me heel wat handiger dan maar afwachten op een berichtje. Alles uitspreken en dan weet je waar je aan toe bent.
ze zei kap het af, maar twijfels over.Do what you love, love what you do!![]()
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
dat heeft ze al tig keer gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.
ze zei kap het af, maar twijfels over.
daar trappen wij iig niet meer in![]()
Dit is het onzin forum gast en een TR omdat iemand even genoeg heeft van topics vol emotioneel gelul dat gaat wel heel ver tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaaaaaahb waarom ik hier kwam in eerste instantie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hier op dit moment toch gewoon een R&P topic
It's the Circle of DTS!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaat![]()
lezen is moeilijk hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
![]()
Hey Grrrrrrrrquote:
Ligt er aan hoe er omgegaan word met de posts van iemand.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit is het onzin forum gast en een TR omdat iemand even genoeg heeft van topics vol emotioneel gelul dat gaat wel heel ver toch
Als ik een heel serieus verhaal neer plemp, en er word gereageerd met "bolk" zal me dat aan m'n anus oxyderen.
Maar als iemand uit dat serieuze verhaal een zin pakt, en daar vervolgens mee aan de haal gaat en mij naar beneden haalt, sja..Well, life can be a riot
I'm gonna keep on dancing at the pink mouse clubTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dottert!quote:
zodra ze over het aantal goede morgens heen gaan bel ik wel dan mag DTS definitief dicht Dotquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is al de 100000000000000000000000000000000000000x dat het hier over gaattot die tijd lekker laten gaan
![]()
Lezen? Moeilijk?quote:
Begrijpend lezen das pas moeilijk jonguh!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Even stukje terug gelezen. Over #letsmakethisaboutme gesproken_!
Beter ga ik maar slapen en dit deeltje van DTS uit m'n geheugen bannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oeh gemistquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar eenwil ik ook wel, maar niet zolang haar huidige vriendje in beeld is.
ze zei kap het af, maar twijfels over.
VertelTrust nobody![]()
Het is geen wiskundetoets he?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
Begrijpend lezen das pas moeilijk jonguh!Trotste mama van Ambar
Er zijn hier genoeg users die wel vriendelijk zijn. Ik zou niet weten wie er niet vriendelijk is als er serieus wat is.![]()
ik had je nog gementionedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
Begrijpend lezen das pas moeilijk jonguh!
Daar is het al dik overheenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
zodra ze over het aantal goede morgens heen gaan bel ik wel dan mag DTS definitief dicht Dottot die tijd lekker laten gaan
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DJMO het volgende:
Even stukje terug gelezen. Over #letsmakethisaboutme gesproken_!
Beter ga ik maar slapen en dit deeltje van DTS uit m'n geheugen bannen...dan vertel ons morgen na de koffie ALLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijne Nijnigheid!quote:![]()
Avi 3 jonguhquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lezen? Moeilijk?
Begrijpend lezen das pas moeilijk jonguh!Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook lastig man. Maar uiteindelijk kom je als je 't vaker doet ook losser.
Klinkt heel stom maar word lid van Facebook groepen over christelijke muziek of iets anders dat je interesseert, ga daar met mensen praten. Je weet nooit wat daar uit voorkomt. Schrijf je desnoods in op een datingsite, maak een paar leuke foto's, leuke profieltekst. En ga swipen en dan niet eens voor daten, maar voor ervaring op doen om met mensen te praten. Gaat het vanzelf makkelijker worden en is ook goed voor je zelfvertrouwen.eens. denk ook dat het wel zo is. maar moet beetje op gang komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier zo anoniem is makkelijker als in het echt.Do what you love, love what you do!![]()
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?Trotste mama van Ambar
Ik welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef Shii het volgende:
Er zijn hier genoeg users die wel vriendelijk zijn. Ik zou niet weten wie er niet vriendelijk is als er serieus wat is.
Maar zeker, gelukkig ook lieve mensenTrust nobody![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?Werewolf
Engquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is geen wiskundetoets he?
Vraag: Hoeveel snoepjes heeft de nicht van Dirk?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
engquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?![]()
![]()
Sticks en Big2 die samen een liedje brengen is wel epischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Laat ik het zo zeggen, van mij mag iedereen zijn verhaal doen en iets plaatsen en dan laat ik dat meestal gewoon gaan of ik geef mijn mening zonder kwetsend ofzo te zijn maar als iemand in de reactie bijna een verkapte "Ik weet het allemaal heel goed maar ik ben het zelf allemaal nog wel aan het verwerken" reactie geeft dan vind ik oprecht dat die beter thuis horen in R&P en niet hier in DTS.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe er omgegaan word met de posts van iemand.
Als ik een heel serieus verhaal neer plemp, en er word gereageerd met "bolk" zal me dat aan m'n anus oxyderen.
Maar als iemand uit dat serieuze verhaal een zin pakt, en daar vervolgens mee aan de haal gaat en mij naar beneden haalt, sja..
Maar ik ben dan ook gewoon een gevoelloos lomp varken dus dat is ook niet echt een goed voorbeeld![]()
![]()
Pics van de nicht van Dirk!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.
Vraag: Hoeveel snoepjes heeft de nicht van Dirk?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
0, want Dirk heeft geen nicht enkel neven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgave: 4 maal de wortel van 8,3 tot de macht 2 plus 8 appels en de moeder van de zus van de tante van je buurvrouw haalt 2 kilo aardappels.
Vraag: Hoeveel snoepjes heeft de nicht van Dirk?Trotste mama van Ambar
Klopt dat is het óók. De anonimiteit haalt een hoop "moeilijkheid" weg. Daarom is 't ook prettig dat er een forum als FOK! is voor mensen die 't echt nodig hebben, of die het fijn vinden om slap te ouwehoeren met anderen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
eens. denk ook dat het wel zo is. maar moet beetje op gang komen.
hier zo anoniem is makkelijker als in het echt.
En als je via een SC of DM iemand leert kennen dan is die drempel al een stuk lager. Lang leve FOK!
Well, life can be a riot
Het is buiten koudquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?Well, life can be a riot
Misschien is 1 van die neven er wel eentje?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
0, want Dirk heeft geen nicht enkel neven.![]()
Ik niet altijd dat geef ik gewoon toequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef Shii het volgende:
Er zijn hier genoeg users die wel vriendelijk zijn. Ik zou niet weten wie er niet vriendelijk is als er serieus wat is.![]()
sterker nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb een leven naast DTS
Deze Panter heeft gestudeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik snak naar temperaturen boven de 10 graden.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
je longboardNope. Hij komt maandag of dinsdag naar huis wegens koorts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kids van zus en broer houden me recht.Werewolf
yeah. me tooquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
sterker nog
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HUHquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?![]()
![]()
Me tooquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snak naar temperaturen boven de 10 graden.Te koud man dit
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
sterker nog
Trotste mama van Ambar
nou al gedaan min of meer. dus of je moet het terug lezen en anders via DM.quote:
heb er eigenlijk al genoeg weer over gezegd ik waardeer de tips enzo hier trouwens. en of anders erover denken
dank daarvoor.Do what you love, love what you do!![]()
Dan ben ik er al niet meer. Dan zit ik in Aalsmeer en daarna bij de kapper en m'n jongste zoon. 's avonds uit eten denk ik. Dus morgen weinig DJMO's travel story' s.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
dan vertel ons morgen na de koffie ALLES
Als je wil babbelen of weten hoe of wat, app me dan morgen maar. Dan krijg je wel wat smeuïge details.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan zouden er niet veel nieuwe relaties meer ontstaan...?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
(in de huidige tijd, dan)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Een leven buiten DTSquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
sterker nog
ik heb een leven naast DTS![]()
![]()
Dat is helemaal niet mogelijk![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze Panter heeft gestudeerd
Flinke zakken aardappelen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
1 want die andere 5 heb jij al opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag: Hoeveel snoepjes heeft de nicht van Dirk?![]()
Nee kan je ons daarbij coachen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie wel eens nagedacht over een leven buiten DTS?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Same. En een best prettig leven ook. Toch is er iets fijns aan het kunnen praten met mensen die verder van je weg staanquote:Well, life can be a riot
Drama lama boeie Sticks en Big 2 hebben samen een nummer vette shit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik stel me jou voor als juf Ilse
Trotste mama van Ambar
Neem lekker druk bezet werk en een paar hobby'squote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee kan je ons daarbij coachen?Trotste mama van Ambar
Vond de Luizenmoeder de eerste keer dat ik 't keek ontzettend grappig en op sommige mensen zelfs schokkerend. Laatst terug gekeken en dacht echt "oh.. eh is dit 't nou?"Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lieverd,
Dat jij een groot hart hebt daar twijfelt volgens mij niemand aan maar dat deze trut vriendin je gewoon gebruikt is meer waar ik me druk over zou maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gewoon ff een dagje met 11 graden tussendoor, dat je een stukje gefiets hebt en dat die muts op je kop toch ineens wel wat aan de warme kant begint te worden. Dat is toch niet teveel gevraagd?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Ja daarom zit ik hier al 20 jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt dat is het óók. De anonimiteit haalt een hoop "moeilijkheid" weg. Daarom is 't ook prettig dat er een forum als FOK! is voor mensen die 't echt nodig hebben, of die het fijn vinden om slap te ouwehoeren met anderen.
En als je via een SC of DM iemand leert kennen dan is die drempel al een stuk lager. Lang leve FOK!
Afgelopen 10 jaar een stuk minder maar nu weer veel:')![]()
Ik speel the simsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze Panter heeft gestudeerd
Zo hey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Altijd mensen die dat lekker vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
het zit je hoog he?
laat gaan kree
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik niet altijd dat geef ik gewoon toe![]()
context is belangrijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zouden er niet veel nieuwe relaties meer ontstaan...?![]()
(in de huidige tijd, dan)
@kree is al minstens een jaar met haar in gesprek en telkens blijft zij TOCH bij die vent![]()
Hoop dat we begin Maart wel weer naar die 10 Graden toe gaan. Ben al lang blij dat we weinig echte temperaturen onder nul hebben gehad.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon ff een dagje met 11 graden tussendoor, dat je een stukje gefiets hebt en dat die muts op je kop toch ineens wel wat aan de warme kant begint te worden. Dat is toch niet teveel gevraagd?Well, life can be a riot
Precies. FOK! Kan gewoon een hele fijne plek zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik hier al 20 jaar.
Afgelopen 10 jaar een stuk minder maar nu weer veelWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond en vind het echt geweldigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
Vond de Luizenmoeder de eerste keer dat ik 't keek ontzettend grappig en op sommige mensen zelfs schokkerend. Laatst terug gekeken en dacht echt "oh.. eh is dit 't nou?"
Ik heb het een paar jaar geleden voor het eerst gezien met de toenmalige mevrouw ToT, en we vonden het best grappig, althans het eerste seizoen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef Grotetijd het volgende:
Vond de Luizenmoeder de eerste keer dat ik 't keek ontzettend grappig en op sommige mensen zelfs schokkerend. Laatst terug gekeken en dacht echt "oh.. eh is dit 't nou?"![]()
Big 2 en Sticks samen een liedje waar zijn de Millennials hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dat je post in ONZ wil niet zeggen dat je maar meteen alles als onzin moet zien toch? Je kan prima normale, leuke, serieuze gesprekken voeren met mensen. Daar staat het subforum los van, vind ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.Well, life can be a riot
dat is helemaal waar maar ik ben me er van bewust dat ik soms gewoon een opmerking maak die ik IRL ook zou maken maar die in gesproken vorm wellicht toch anders overkomt dan getypt met een smiley er achterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja wat is het begrip serieus. Dat is wel een dingetje. Ik probeer wel altijd dat en ONZ te scheiden, maar is niet altijd mogelijk, omdat je hier in ONZ aan het posten bent. En sommige users je wat meer doen dan een ander. Dat is menselijk lijkt me.![]()
![]()
Ik zit op het punt dat ik elke dag als ik wakker word eerst naar de 14-dagen-voorspelling kijk om te zien of die 10+ er aan zit te komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoop dat we begin Maart wel weer naar die 10 Graden toe gaan. Ben al lang blij dat we weinig echte temperaturen onder nul hebben gehad.
Eerste seizoen was wel grappig, daarna werd het vrij snel meer van hetzelfde dat je al een keer gezien had.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar geleden voor het eerst gezien met de toenmalige mevrouw ToT, en we vonden het best grappig, althans het eerste seizoen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ditquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat je post in ONZ wil niet zeggen dat je maar meteen alles als onzin moet zien toch? Je kan prima normale, leuke, serieuze gesprekken voeren met mensen. Daar staat het subforum los van, vind ik.Trust nobody![]()
Goede zangeresquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef kree het volgende:
https://drive.google.com/(...)Wu6/view?usp=sharingAl vind ik het wel iets teveel geschoold
Het is zo typisch Musicaaaaaaaal vibraaaaattooooooooooo
Well, life can be a riot
![]()
Ik vind ONZ zo'n plek waar alles kan. Een beetje zoals 4chan random.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat je post in ONZ wil niet zeggen dat je maar meteen alles als onzin moet zien toch? Je kan prima normale, leuke, serieuze gesprekken voeren met mensen. Daar staat het subforum los van, vind ik.:')![]()
niet gekliktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef kree het volgende:
https://drive.google.com/(...)Wu6/view?usp=sharing
dat is jullie telefoongesprek?![]()
jij bent een verse boterhamquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd mensen die dat lekker vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt in shock nu![]()
![]()
Hahaha ik kijk ook veel een week vooruitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit op het punt dat ik elke dag als ik wakker word eerst naar de 14-dagen-voorspelling kijk om te zien of die 10+ er aan zit te komen.
Well, life can be a riot
Ik wilde eigenlijk vooral juf Ank een veeg geven.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond en vind het echt geweldig
voor mensen zoals jij hebben ze gewoon een R&P forum daar kun je onbeperkt steun zoeken en elkaar steunen en advies vragen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat je post in ONZ wil niet zeggen dat je maar meteen alles als onzin moet zien toch? Je kan prima normale, leuke, serieuze gesprekken voeren met mensen. Daar staat het subforum los van, vind ik.![]()
Ik heb dat nooit leuk gevonden beetje overdreven allemaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar geleden voor het eerst gezien met de toenmalige mevrouw ToT, en we vonden het best grappig, althans het eerste seizoen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weekendje met mijn werk meelopen?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit op het punt dat ik elke dag als ik wakker word eerst naar de 14-dagen-voorspelling kijk om te zien of die 10+ er aan zit te komen.
Dan kom je er vrij snel achter dat je niet langer dan 3 uur vooruit moet kijken en zelfs dat geen garantie is
Klopt. Maar niet iedereen wordt serieus genomen in wanneer er iets persoonlijks wordt gepost of dat iemand zegt dat ie zich rot voelt en dat omdat ONZ.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat je post in ONZ wil niet zeggen dat je maar meteen alles als onzin moet zien toch? Je kan prima normale, leuke, serieuze gesprekken voeren met mensen. Daar staat het subforum los van, vind ik.![]()
In het weekend moet ik bier drinken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekendje met mijn werk meelopen?
Dan kom je er vrij snel achter dat je niet langer dan 3 uur vooruit moet kijken en zelfs dat geen garantie is
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Nee ik bleef het echt leuk en verfrissend blijven. Goed dat ze na die 2 seizoenen gestopt waren want het had wel stale kunnen worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste seizoen was wel grappig, daarna werd het vrij snel meer van hetzelfde dat je al een keer gezien had.:')![]()
Is meer een DTS dingetje dan een ONZ dingetje over het algemeen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet iedereen wordt serieus genomen in wanneer er iets persoonlijks wordt gepost of dat iemand zegt dat ie zich rot voelt en dat omdat ONZ.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het weekend moet ik bier drinken.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de verandering in persoonlijkheden in het 2e seizoen behoorlijk kut, dat ze ineens religieus waren geworden enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik bleef het echt leuk en verfrissend blijven. Goed dat ze na die 2 seizoenen gestopt waren want het had wel stale kunnen worden.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja zij is wel hot iddquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vooral juf Ank een veeg geven.:')![]()
Kijk, dat is de instelling die we nodig hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het weekend moet ik bier drinken.![]()
Op zondag avond moet en zal er gezopen moeten worden, anders hebben een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werk weekend gehad
Klopt ook zeker, niet iedereen word serieus genomen (dat blijkt maar weer) maar hoe je daar mee omgaat ligt dan weer helemaal bij je zelf, en moet geen obstakel zijn om hier dan maar niet te posten over serieuze zaken waar je bij ándere users misschien wel weer fijn bij terecht kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet iedereen wordt serieus genomen in wanneer er iets persoonlijks wordt gepost of dat iemand zegt dat ie zich rot voelt en dat omdat ONZ.
En als iemand echt te ver gaat terwijl jij een onderwerp aankaart kan je altijd een TR er uitgooien. Maar het moet je niet weerhouden om hier te posten. Ja ONZ is ONZ en DTS is DTS volgens de puristen, maar we zijn hier ook gewoon als mens, en dan staat het subforum echt los van het onderwerp als het er op aankomt vind ik.Well, life can be a riot
![]()
Ja nee dus. Geen druppel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat is de instelling die we nodig hebben![]()
Op zondag avond moet en zal er gezopen moeten worden, anders hebben een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werk weekend gehad:')![]()
snap maar dat is standaard voor musical enzo, wat dit betreft ging me het beetje om tekst vooral.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Goede zangeresAl vind ik het wel iets teveel geschoold
Het is zo typisch Musicaaaaaaaal vibraaaaattooooooooooo
hoewel ik dit btw leuk vind om piano partij te spelen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nee dus. Geen druppel.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het eerste seizoen was top inderdaad. Die tweede was al moah, en de film was een echte flop.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond de verandering in persoonlijkheden in het 2e seizoen behoorlijk kut, dat ze ineens religieus waren geworden enzo.
En heb je de Duitse en Belgische versie gezien?
De snoeiharde Nederlandse humor paste daar niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik al even geen zuipzondag meer gehad heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat is de instelling die we nodig hebben![]()
Op zondag avond moet en zal er gezopen moeten worden, anders hebben een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werk weekend gehad![]()
Komt wel weer als de F1 weer begint
Die film vond ik echt helemaal niks!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was top inderdaad. Die tweede was al moah, en de film was een echte flop.
De snoeiharde Nederlandse humor paste daar niet.
Die Duitse en Belgische versies heb ik niet gezien, nee.![]()
![]()
Ik hoor in die piano partij ook wel vrij veel mooie Sus akkoorden, en ergens zitten wat Circle Of Fifth dingetjes. Snap wel dat je dat tof vind jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
snap maar dat is standaard voor musical enzo, wat dit betreft ging me het beetje om tekst vooral.
hoewel ik dit btw leuk vind om piano partij te spelen.Zijn erg leuke bewegende partijen.
Well, life can be a riot
![]()
Die film vond ik ook geweldigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was top inderdaad. Die tweede was al moah, en de film was een echte flop.
De snoeiharde Nederlandse humor paste daar niet.
Vond het allemaal even goed en geweldig
Ik wil de bradge terug!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daarom ook mijn aanbieding mijn Persoonlijk Bitch ik bedoel Assistent te wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik al even geen zuipzondag meer gehad heb.![]()
Komt wel weer als de F1 weer begint
Truste Mutskequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gast, zoek professionele hulp en probeer niet een onzin forum als psychologisch centrum te beschouwen want dan komt het allemaal niet goed op de lange termijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ook zeker, niet iedereen word serieus genomen (dat blijkt maar weer) maar hoe je daar mee omgaat ligt dan weer helemaal bij je zelf, en moet geen obstakel zijn om hier dan maar niet te posten over serieuze zaken waar je bij ándere users misschien wel weer fijn bij terecht kan.
En als iemand echt te ver gaat terwijl jij een onderwerp aankaart kan je altijd een TR er uitgooien. Maar het moet je niet weerhouden om hier te posten. Ja ONZ is ONZ en DTS is DTS volgens de puristen, maar we zijn hier ook gewoon als mens, en dan staat het subforum echt los van het onderwerp als het er op aankomt vind ik.
Voor je het weet weer een account op #anoniem en komt het verhaal in verkapte vorm weer voorbij enzo dus beter gewoon in R&P of bij de professional
dank je wel![]()
Ja. Bedtijd hier.
Oh ja.
Voor de goede orde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hehe eindelijk reactiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sticks![]()
Laatst weer live gezien![]()
Vet he big 2 en sticks samen.
Lekker old school nummertje ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
Ja. Bedtijd hier.
Oh ja.
Voor de goede orde...Lekker maffen toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoe gaat het met die echte echte kerels van Feyenoord eigenlijk?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef DJMO het volgende:
Ja. Bedtijd hier.
Oh ja.
Voor de goede orde...Welterusten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soms is het wel goed om hier ff wat ban je sores te posten en dat anderen je ff een peptalk geven, maar het moet allemaal ook weer niet een stempel op het topic drukken door te lang door te gaan enzo.
Bolken, bier en tieten!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent een verse boterham![]()
![]()
![]()
echt in shock nu![]()
![]()
![]()
![]()
Bedoelde zeker niet mezelf!
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
dit ook dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik hoor in die piano partij ook wel vrij veel mooie Sus akkoorden, en ergens zitten wat Circle Of Fifth dingetjes. Snap wel dat je dat tof vind jaZijn erg leuke bewegende partijen.
https://drive.google.com/(...)nZq/view?usp=sharing
https://drive.google.com/(...)xbp/view?usp=sharing
luister ook echt eens wat die liedjes zeggen in tekst enzo. hahaha dat omschrijft aardig wat ik denk nu met die meid.Do what you love, love what you do!![]()
Vooral dat, het doorgaan.... Pffff.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
Soms is het wel goed om hier ff wat ban je sores te posten en dat anderen je ff een peptalk geven, maar het moet allemaal ook weer niet een stempel op het topic drukken door te lang door te gaan enzo.
Bolken, bier en tieten!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga voor bolk en bierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
Bolken, bier en tieten!![]()
![]()
mailybolk
Nee, ToT was weer sneller.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik sla ff over Nijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook mijn aanbieding mijn Persoonlijk Bitch ik bedoel Assistent te worden
Ja scheisse weer dit, kan ik weer omdraaien.quote:![]()
Dacht ik nog even een verse boterham te kunnen scoren op de vrijdag avond
+ ligt eraan wie het zegtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is meer een DTS dingetje dan een ONZ dingetje over het algemeen.
Ditquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet iedereen wordt serieus genomen in wanneer er iets persoonlijks wordt gepost of dat iemand zegt dat ie zich rot voelt en dat omdat ONZ.Trust nobody![]()
Ja dit is ook tof.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
dit ook dan?
https://drive.google.com/(...)nZq/view?usp=sharing
https://drive.google.com/(...)xbp/view?usp=sharing
Krijg bij "i've gotta run" een beetje een gospel vibe qua akkoorden zoals 't alle kanten op gaat en niet stil lijkt te staan qua progressie. En ik hoor héél veel Slash akkoorden. Dingen als Gsus2/C en bijvoorbeeld iets als A7/C#. Dat soort dingen. Ben daar altijd wel fan vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ja, als ik zeg dat ik geen koffie hoef, verslikt iedereen zich in de koffie en vraagt zich bezorgd af of ik ziek ben....quote:
Zegt een ander dat, dan wordt er wat met de schouders getrokken en gaat men weer over tot de orde van de dag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
slinger ik de airfryer aanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor bolk en bier ben ik er in een kwartier![]()
![]()
morgen een kratje mee in het gele gevaarte?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
voor bolk en bier ben ik er in een kwartierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja scheisse weer dit, kan ik weer omdraaien.![]()
Dacht ik nog even een verse boterham te kunnen scoren op de vrijdag avond![]()
Jij bent altijd welkom voor een lekkere ambachtelijk gebakken bammetje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als ik zeg dat ik geen koffie hoef, verslikt iedereen zich in de koffie en vraagt zich bezorgd af of ik ziek ben....
Zegt een ander dat, dan wordt er wat met de schouders getrokken en gaat men weer over tot de orde van de dagprecies
ik neem altijd een sixpack koude paters mee in die lange gele zuipkeetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
morgen een kratje mee in het gele gevaarte?![]()
![]()
Moest lachen dat ik jouw taaltje kan ontcijferenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik neem altijd een sixpack koude paters mee in die lange gele zuipkeet
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dit is ook tof.
Krijg bij "i've gotta run" een beetje een gospel vibe qua akkoorden zoals 't alle kanten op gaat en niet stil lijkt te staan qua progressie. En ik hoor héél veel Slash akkoorden. Dingen als Gsus2/C en bijvoorbeeld iets als A7/C#. Dat soort dingen. Ben daar altijd wel fan vanik vind dat onwijs leuk om mee te doen. vandaar dat ik ze ff post als originele. (althans voor zover ik kon vinden meeste) ff post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat meedoen met musicals als muzikant is al een ding, maar het gaat er voor mij om altijd leuk en samen wat maken dan. en deze was wel eigenlijk iets geweest wat ik had willen doen ook met muziek.
Maarja heel ellende iemand van organisatie overleden en is beetje dood gebloed enzo. alsnog heb ik de dingen en bladmuziek ervan. alleen nooit meer gedaan. heel aantal anderen wel maarja wil jullie niet vervelen met christelijke muziek enzo. hoewel vind ik net zo leuk om te doen.
Maargoed. vond die teksten van "Edges" wel goed lekker confronterend ook, hou ervan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer banaan
dodododo
meneer banaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wie dafuq gaat dat bakken bij jouquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jij bent altijd welkom voor een lekkere ambachtelijk gebakken bammetje
![]()
huhquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moest lachen dat ik jouw taaltje kan ontcijferen![]()
![]()
bammetje staat er tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie dafuq gaat dat bakken bij jou![]()
Tijd voor een glaasje rum.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:dus wie gaat dat bakkenquote:ambachtelijk gebakken bammetjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja het daagt je mooi uit he? Vind sowieso dat veel christelijke muziek echt ontzettend tof in elkaar zit. Er staan op YouTube ook echt 2380473798246 Filmpjes van die echte Gospel muzikanten uit Amerika en daar zit talent tussen man, word je eng van. Ben daar zó jaloers opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat onwijs leuk om mee te doen. vandaar dat ik ze ff post als originele. (althans voor zover ik kon vinden meeste) ff post.
Dat meedoen met musicals als muzikant is al een ding, maar het gaat er voor mij om altijd leuk en samen wat maken dan. en deze was wel eigenlijk iets geweest wat ik had willen doen ook met muziek.
Maarja heel ellende iemand van organisatie overleden en is beetje dood gebloed enzo. alsnog heb ik de dingen en bladmuziek ervan. alleen nooit meer gedaan. heel aantal anderen wel maarja wil jullie niet vervelen met christelijke muziek enzo. hoewel vind ik net zo leuk om te doen.
Maargoed. vond die teksten van "Edges" wel goed lekker confronterend ook, ho0u ervan.![]()
Musical muziek zit ook mooi in elkaar, al vind ik persoonlijk dat overdreven aangeleerde vibrato en overdreven articuleren niet mooi vaak![]()
Is 't niet leuk om het weer eens op te pikken Kree? Sneu dat er iemand is overleden. Maar misschien komen er mooie herinneringen naar boven als je weer eens wat speelt?Well, life can be a riot
jij gaat naar huis vóór 0.00 uur?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
de in bb tiopic zijn niet normal 12 min nur om dat de idiot naar huis is![]()
Wie komt even drankje doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En het topic alweer vol.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik vroeg me het al afquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De ambachtelijke bakker natuurlijk wie anders
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: