SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie zijn zo snel.......quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Sowieso hoeft bier niet perse op met een aanzienbare tijd.
Heb hier ook nog bier staan van m'n verjaardag van nu dik 2 maanden geleden. En elke keer als er hier een repetitie is of iets zeg ik "drummert, je hoeft je eigen bier niet mee te nemen. Staat hier nog Amstel" en hij komt steevast elke keer met zijn AH Euroshopper-achtige rommel aanzetten, dus het staat hier nog steeds te staan
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Tja als degene de TT niet aanpassen is iedereen snelquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook of althans in leukere. naja. vuile topic kapers
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey jijquote:
3 haal ik hier ook welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik trek hier ook een 2e open.
Gaan er 3 worden vanavond.Ik hou daar wel vanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Is gewone pils, hou ik niet zo erg van, dus tik ik ook niet de ene na de andere er van weg.tjaquote:wat vervelendquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een krat ingeslagen voor bezoek gisteren, maar we dronken allebei toch wat anders!smakelijk (Niet mijn ding)quote:die ziet er ook uit alsof ie voor de 3de keer door moet gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt aardig op Christopher Lee zeg!![]()
![]()
Ach hij kan ook die Euroshopperrommel meenemen en vervolgens Amstel bij je gaan zuipen, zodat je voorraad langzaam maar zeker steeds verder verEuroshoppert!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
Heb hier ook nog bier staan van m'n verjaardag van nu dik 2 maanden geleden. En elke keer als er hier een repetitie is of iets zeg ik "drummert, je hoeft je eigen bier niet mee te nemen. Staat hier nog Amstel" en hij komt steevast elke keer met zijn AH Euroshopper-achtige rommel aanzetten, dus het staat hier nog steeds te staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij kan ook die Euroshopperrommel meenemen en vervolgens Amstel bij je gaan zuipen, zodat je voorraad langzaam maar zeker steeds verder verEuroshoppert!Amstel
![]()
![]()
Ja het is tijd de hoogste tijd om op de bank neer te ploffen
Al gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ja het is tijd de hoogste tijd om op de bank neer te ploffen
Totzoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ja het is tijd de hoogste tijd om op de bank neer te ploffen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij kan ook die Euroshopperrommel meenemen en vervolgens Amstel bij je gaan zuipen, zodat je voorraad langzaam maar zeker steeds verder verEuroshoppert!Dat kan ook. Dus wat dat betreft ben ik hem wel dankbaar
![]()
Maar ik als praktisch niet-drinker blijf er mee zitten
Well, life can be a riot
Geen schultenbrau klappenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zelf drinken danquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
Heb hier ook nog bier staan van m'n verjaardag van nu dik 2 maanden geleden. En elke keer als er hier een repetitie is of iets zeg ik "drummert, je hoeft je eigen bier niet mee te nemen. Staat hier nog Amstel" en hij komt steevast elke keer met zijn AH Euroshopper-achtige rommel aanzetten, dus het staat hier nog steeds te staan
:')![]()
Ik drink praktisch nietquote:Dus ga nu ook niet aan de zuip om 't maar weg te werken
Well, life can be a riot
ONZ / De klok bierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
geen idee, nooit gehad denk ik.... als ze maar koud zijn zeg ik altijdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zelf gemaaktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nog wat bakken in de vriezer
Ik ga zo aan de Brugse Zotquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
geen idee, nooit gehad denk ik.... als ze maar koud zijn zeg ik altijd![]()
Makkelijk scoren hèquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weekend
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wieso?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Hardcore christenen; in de Bijbel staat echt dat de aarde plat is, met engelen op iedere hoek er van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben dit aan het kijken
serieus waarom bestaan erflat earthers
![]()
Ik ben geen 18 meer…quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
2 van de 3 flat earthers zijn idd gelovig. Die andere niet. En ze hebben het ook niet zo veel over religie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hardcore christenen; in de Bijbel staat echt dat de aarde plat is, met engelen op iedere hoek er van.:')![]()
Tsjaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben dit aan het kijken
serieus waarom bestaan erflat earthers
__! Pa van m'n ex was ook zo. Die kon er over praten tot op 't punt dat m'n ex zelfs vragen begon te stellen over de aarde, en dat er geen vliegreizen zijn naar bepaalde landen én dat het wel heel gek is dat er sinds 69 niemand meer op de maan is geweest etc
WappiesHeb mij nooit ook maar 1 ding aangetrokken daarvan.
Een vriendin van mij begon laatst ook over Corona. Toen ik positief testte zei ze "je gelooft toch niet meer in die onzin, is allemaal poppenkast. Is nooit meer geweest dan een griepje en bangmakertje"Well, life can be a riot
zal ik bellen of niet, zit nog te twijfelen. ben wel benieuwd. maar heb eigenlijk geen zin in weer uur lang verhaal. ;sDo what you love, love what you do!![]()
Je hebt jezelf al antwoord gegevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
zal ik bellen of niet, zit nog te twijfelen. ben wel benieuwd. maar heb eigenlijk geen zin in weer uur lang verhaal. ;s
Gewoon bellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
zal ik bellen of niet, zit nog te twijfelen. ben wel benieuwd. maar heb eigenlijk geen zin in weer uur lang verhaal. ;s
Kun je er vannacht met @KillemWieft over kletsenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind die debunking videos vaak wel humor; als je ziet hoe de sterren en planeten als een debiel zouden moeten bewegen om om de aarde heen te draaien enzo in de huidige patronen!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 van de 3 flat earthers zijn idd gelovig. Die andere niet. En ze hebben het ook niet zo veel over religie.(Want flat-earthers zijn meestal ook geocentristen.)
![]()
Als 't een leuke meid is waarom dan niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
Ik belde met mijn ex in 't begin uuuuuuuuuuuren, en dat verveelde nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Een uur lang verhaal van haar naar jou, of van jou naar ons?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
Want van jou naar ons zou echt een verademing zijn als het maar een uur was!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als 't een leuke meid is waarom dan niet.
Ik belde met mijn ex in 't begin uuuuuuuuuuuren, en dat verveelde nooit.nah dit is anders het is ook niet echt mijn ex. hoewel keertje gedate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang verhaal van haar naar jou, of van jou naar ons?
Want van jou naar ons zou echt een verademing zijn als het maar een uur was!Uw ADH vitamine Worst
Anders app je gewoon evenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel ja haha
Maar toch he......"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nou uur van haar naar mij en daarna uur van mij naar julliequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang verhaal van haar naar jou, of van jou naar ons?
Want van jou naar ons zou echt een verademing zijn als het maar een uur was!
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou uur van haar naar mij en daarna uur van mij naar jullieIn dat geval: niet bellen!
![]()
![]()
Ik geloof het niet dat het maar een uur zal zijn van jou naar onsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou uur van haar naar mij en daarna uur van mij naar jullieUw ADH vitamine Worst
Doe nou maar gewoon, je gaat het toch wel doen en dat weet je.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou uur van haar naar mij en daarna uur van mij naar jullie![]()
![]()
gehehe jaja zeg je nu wel, maar onderhand genieten jullie ook van al die struggles die ik heb of vertelquote:
Als je 1 x gedate hebt is 't niet je ex.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
nah dit is anders het is ook niet echt mijn ex. hoewel keertje gedate.
Een ex is iemand waar je wat mee had en 't uit is gegaan.
(en in sommige gevallen is't jammer dat zo iemand dan je ex is en niet meer in je leven is, zelfs op vriendschappelijke wijze. Maar dat is weer wat anders)Well, life can be a riot
Het eerste uur wel, ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe jaja zeg je nu wel, maar onderhand genieten jullie ook van al die struggles die ik heb of vertel![]()
Je soms een beetje onschuldig in de zeik zetten is inmiddels wel een hobby hier, maar op een gegeven moment moet het verhaal ook wel een keer klaar zijn.![]()
![]()
Sorryquote:
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
weet ik. haha ik probeer erop te letten he, weten jullie toch wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het eerste uur wel, ja!![]()
Je soms een beetje onschuldig in de zeik zetten is inmiddels wel een hobby hier, maar op een gegeven moment moet het verhaal ook wel een keer klaar zijn.
maar laat me er vaak in mee gaan al dan niet omdat aangespoord vanuit hier ook hoor. maar maakt niet uit. zolang het gezellig blijft ben ik er ok mee :‚Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Heb je een linkje naar een leuke?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind die debunking videos vaak wel humor; als je ziet hoe de sterren en planeten als een debiel zouden moeten bewegen om om de aarde heen te draaien enzo in de huidige patronen!(Want flat-earthers zijn meestal ook geocentristen.)
ik ga dr bellen en hoop het kort te houden. boeie ook. tijdje niks meer gehoord.Do what you love, love what you do!![]()
Oef nee, is al weer een tijdje geleden dat ik er eentje gezien heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een leuke?
Ik heb wel veel leuke atheïst/wetenschapper vs creationist zooi.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
GEwoon na een tijdje zeggen dat je moet bolkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef kree het volgende:
ik ga dr bellen en hoop het kort te houden. boeie ook. tijdje niks meer gehoord.:')![]()
Misschien is het wel heel gezellig Kree. Keep us posted!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef kree het volgende:
ik ga dr bellen en hoop het kort te houden. boeie ook. tijdje niks meer gehoord.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef kree het volgende:
ik ga dr bellen en hoop het kort te houden. boeie ook. tijdje niks meer gehoord.![]()
Nou, dan weten we ook waar het tot morgenochtend 11.00 over zal gaan hier!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja is ook goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef nee, is al weer een tijdje geleden dat ik er eentje gezien heb.
Ik heb wel veel leuke atheïst/wetenschapper vs creationist zooi.
En dat zeg je tegen iemand die moeite heeft dat er hier gebolkt wordt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
GEwoon na een tijdje zeggen dat je moet bolkenUw ADH vitamine Worst
Hahahaha jezus Tot. Lekker subtielquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou, dan weten we ook waar het tot morgenochtend 11.00 over zal gaan hier!
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja hoor voor het slapenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je ff 2,5 uur hebt?
In etappes
thanks
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Het probleem met die flat earthers is dat ze te veel op internet zitten:')![]()
ze neemt niet op......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou, dan weten we ook waar het tot morgenochtend 11.00 over zal gaan hier!
nu denk ik vast dr vriendje ,met dikke neukseks aan het doen.
Waarvan ze zei het is nu echt over...
LOL. hahahaha. mss belt ze zo nog wel terug trouwens.
ik heb daar niet al te veel vertrouwen in, maar alsnog was het niet verkeerd om beetje te kletsen. ze leek zo de goede weg te kiezen ff, maar had wel gelijk al twijfels over.Do what you love, love what you do!![]()
Over diezelfde knakker (Maar hij heeft veel meer toffe filmpjes)
Niet grappig, maar verdomd goed!
Debiele tekenkwaliteit, maar verder wel goed gedaan!![]()
![]()
![]()
quote:Ik heb er zelfs een heel spel omheen ontwikkeld:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja mooi leven heeft die @:homijn, beetje door de duinen huppelen, wortels eten en ho's mijnen
ONZ / Revolutionair nieuw computerspel ontwikkeld
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er zelfs een heel spel omheen ontwikkeld:
ONZ / Revolutionair nieuw computerspel ontwikkeldKerel!
sinterklaaskapoentje
![]()
save ze allemaalquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
Over diezelfde knakker (Maar hij heeft veel meer toffe filmpjes)
Niet grappig, maar verdomd goed!
Debiele tekenkwaliteit, maar verder wel goed gedaan!
eerst nog even die flat earther bullshit volgen:')![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
save ze allemaal
eerst nog even die flat earther bullshit volgen
Die AronRa is gewoon echt een gigant.
Hij heeft ook zo'n hele reeks over religie in het algemeen.
Maar dat over de Zondvloed is echt mooi, dan gaat elk filmpje over een andere tak van wetenschap waarmee de Zondvloed ontkracht kan worden.![]()
Willen we meer of minder stafmeetings?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stem voor Sint voor meer cadeautjes![]()
![]()
ff btw. want vond het aardige serie op Netflix
heeft iemand van jullie "Night agent" gekeken?Do what you love, love what you do!![]()
Niet gezien nee.. Heb ook geen Netflix meer
Gesprek al voorbij?Well, life can be a riot
Nee, ze wordt op dit moment genadeloos hard volgeblaft door haar vriendje, en kree mocht een bericht achterlaten na de piep.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
Gesprek al voorbij?![]()
gebeld niet opgenomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
Gesprek al voorbij?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal je morgen eraan herinneren als je weer heel de nacht hier hebt gezetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja over gaza plat gooien en is ineens van america. en alle andere dingen die ie maar bepaalde.
Daar moet wat moois uit te maken zijn in comedy iig. LOL
Had ik er maar tijd voor, ideetjes heb ik genoeg.![]()
![]()
Na dé piep of na háár piep?!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ze wordt op dit moment genadeloos hard volgeblaft door haar vriendje, en kree mocht een bericht achterlaten na de piep.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zal je morgen eraan herinneren als je weer heel de nacht hier hebt gezeten!!!
![]()
beste ideetjes van mij komen wel in de nachtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zal je morgen eraan herinneren als je weer heel de nacht hier hebt gezeten
ik moet iemand hebben om mee te maken gewoon enzo en om over te praten. maarja al met al heb ik gewoon 40 uur werk per week en ook niet heel veel tijd over voor dit soort dingen.|
@kree Bekijk deze YouTube-video FUNKY!Well, life can be a riot
het was niet weggedrukt enzo. gewoon niet opgenomen. geen idee waarom enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja hoor ik hou daar van, beetje funk... ook niet het enige want kan ook houden van heel verhalen vertel liedjes enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:38 schreef Grotetijd het volgende:
@:Kree Bekijk deze YouTube-video FUNKY!Do what you love, love what you do!![]()
Lekker manWell, life can be a riot
Ja ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
heeft iemand van jullie "Night agent" gekeken?
Boeide niet genoeg om S2 te gaan kijken.![]()
Gestopt s2 aflevering 2.. te saaaaiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:34 schreef kree het volgende:
heeft iemand van jullie "Night agent" gekeken?Smile, it's free therapy.![]()
Ze had niet tot morgenochtend 11.00 tijd voor je?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
het was niet weggedrukt enzo. gewoon niet opgenomen. geen idee waarom enzo.![]()
![]()
nou ik vond hem toch redelijk ok, het is wel weer standaard verhaaltje en kan niet tippen aan homeland ofzo. maar het idee was er wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik.
Boeide niet genoeg om S2 te gaan kijken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik.
Boeide niet genoeg om S2 te gaan kijken.Ik meende de titel idd hier voorbij te hebben zien komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gestopt s2 aflevering 2.. te saaaai![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik meende de titel idd hier voorbij te hebben zien komen.klopt!
Smile, it's free therapy.![]()
Zo, tijd voor een weekendbier!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
geen idee joh we bellen af en toe en soms lang.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had niet tot morgenochtend 11.00 tijd voor je?
ze had zich te buiten gegaan helemaal aan drank en daarna bij ouders even geweest en toen had ik nog ff gebeld met dr.
Helemaal overtuigd vriendje laat ik gaan en is niet wat ik wil (ik al twijfels toen). maargoed ik snap de situatie enzo dus ben wel blijven praten.
Toen natuurlijk was het even klaar met praten ik dacht laat haar even met rust. en zij belde mij zelf ook niet.
Verwacht dat niet he? want ik was er ff in alle paniek om mss beetje hulp te bieden. ook omdat ik het soort van snap.
Naja daarna. niks meer gehoord???
Ok vraag nu voor mij en denk, balblabla terug met vriendje in haar huis die zij betaald. terwijl die gozer op 40 nog bij ouders woont?
drank/drugs geen idee. mss denk ik het erger in als het is, maar weet ik veel. kan pas zeggen als ik haar weer ff spreek.Do what you love, love what you do!![]()
Deze is overigens ook wel behoorlijk WTF!
Ik had al meerdere filmpjes van hem gezien en steeds zag ik comments over dat ontploffende geweer, en uiteindelijk heb ik die gevonden.
En zo vond ik deze ook er bij.![]()
![]()
al met al maak me soms zorgen om. terwijl ik dat niet moet doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef kree het volgende:
al met al maak me soms zorgen om. terwijl ik dat niet moet doen.![]()
![]()
Ik ga maar ff een blokje om, kijken of 't helpt tegen m'n rugklachten.Well, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoquote:
jullie schatten me verkeerd in he?
Ik heb nooit iets van drugs gedaan en nog niet.
Dat ik de fout in ging met alcohol dat mag duidelijk zijn. hahaDo what you love, love what you do!![]()
Sowieso leer eens te relaxen, kerel!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
jullie schatten me verkeerd in he?
Ik heb nooit iets van drugs gedaan en nog niet.
Dat ik de fout in ging met alcohol dat mag duidelijk zijn. haha![]()
![]()
Tis vrijdag hè!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een bolkje om kan wel helpen ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:49 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ga maar ff een blokje om, kijken of 't helpt tegen m'n rugklachten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
haha kan wel. maar maak me soort zorgen ofzo over die meid. en dat is echt omdat ik haar leuk vond toen al. en daarna trouwens als alleen vrienden enzo en elkaar dingen vertellen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geef het even de tijd en ze komen vanzelf toch!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het even de tijd en ze komen vanzelf toch!![]()
![]()
AS.....ik moet ineens aan deze...."dame" denken die het over een ASSO (hond) heeft.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
AS.....ik moet ineens aan deze...."dame" denken die het over een ASSO (hond) heeft.![]()
Ik denk dat ik weet waarom deze 'het' die naam gekozen heeftsinterklaaskapoentje
![]()
hahah what the fuck dat paardengeluidquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
AS.....ik moet ineens aan deze...."dame" denken die het over een ASSO (hond) heeft.
De lyrics schijnen behoorlijk grof te zijn!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik weet waarom deze 'het' die naam gekozen heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hahah what the fuck dat paardengeluidEcht he!
![]()
![]()
nou dit is er eentje die ik me kan herinneren nog op cassette tapes opnemen van radio etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wordt vandaag de dag nog veel in meme-achtige cartoons gebruikt.
Hahaha lijkt zo lang terug eigenlijk :SDo what you love, love what you do!![]()
hebben jullie nog wat van liedjes ofzo. die je dan zo herinnerd eigenlijk uit je tiener jeugd?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Deed ik ook met cassettebandjes. Hele radioshows makenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is er eentje die ik me kan herinneren nog op cassette tapes opnemen van radio etc.
Hahaha lijkt zo lang terug eigenlijk :S
haha wij ook. dubbel tape deck enzo. en dan overnemen heen en weer en met microfoon aankondigen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deed ik ook met cassettebandjes. Hele radioshows maken
Zeker dat er hier nog wat van is maar ligt in archieven bij mijn ma en het zal uitdaging zijn om nu iets te vinden om cassette af te spelen.
Geheheh. naja hoop lol mee gehad wel idd.
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
De eerste CD-Single die ik kocht was Daddy DJquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:59 schreef kree het volgende:
hebben jullie nog wat van liedjes ofzo. die je dan zo herinnerd eigenlijk uit je tiener jeugd?
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Mijne was Junkie XL - little less conversationquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De eerste CD-Single die ik kocht was Daddy DJ
5 euro kostte dat:')![]()
Nee gewoon blijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is daar nog een speciale reden voor?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat magquote:
Wees blij dat je blij bent
Ik ben ook wel blij vooral dat het weekend is:')![]()
Morgen mag je weer naar Klodder toequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat mag
Wees blij dat je blij bent
Ik ben ook wel blij vooral dat het weekend is
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen mag je weer naar Klodder toe![]()
![]()
![]()
![]()
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Maar moet nu nog wel hier blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar moet nu nog wel hier blijven
Volgende week nog of langer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja waren echt niet duur man.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne was Junkie XL - little less conversation
5 euro kostte dat
Weet nog wel dat ik Little Less Conversation voor 't eerst hoorde. Was volgens mij een van de eerste Elvis gerelateerde dingen, maakte wel indruk
Well, life can be a riot
Van mij was G 'n R - Don't cry.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De eerste CD-Single die ik kocht was Daddy DJ![]()
Mooi nummer ookquote:
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het even de tijd en ze komen vanzelf toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vroeg die nog aan bij The Box. Moest je bellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja waren echt niet duur man.
Weet nog wel dat ik Little Less Conversation voor 't eerst hoorde. Was volgens mij een van de eerste Elvis gerelateerde dingen, maakte wel indruk
The Boxquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vroeg die nog aan bij The Box. Moest je bellen
Dat brengt herinneringen naar boven man, heerlijk
Weet nog wel dat ik m'n eigen ringtones opnam door voor de TV te zitten kijkend naar TMF of The Box, wachtend tot er een leuk nummer voorbij kwam. En dan 't refrein opnemen
Well, life can be a riot
Bolk maar weer gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
😂quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
The Box
Dat brengt herinneringen naar boven man, heerlijk
Weet nog wel dat ik m'n eigen ringtones opnam door voor de TV te zitten kijkend naar TMF of The Box, wachtend tot er een leuk nummer voorbij kwam. En dan 't refrein opnemen
Nee dat herinnert ik me niet. Ik liep altijd achter qua mobiele telefoons.:')![]()
1983 geboren ik en helemaal rustig nog, basis school sowieso zonder mobieltjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
😂
Nee dat herinnert ik me niet. Ik liep altijd achter qua mobiele telefoons.
LTS ook nog. pas beetje einde daarin kwam dat en zijn we in jaren 90 00 denk
Ik weet niet hoor hoeveel voordelen het nu heeft? ja waar
nadelen voor iemand met mobieltjes op basisschool enzo. ik ben voor verbieden. en daarna eigenlijk ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
Vorige weekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik meende de titel idd hier voorbij te hebben zien komen.![]()
![]()
![]()
Okequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vond hem toch redelijk ok, het is wel weer standaard verhaaltje en kan niet tippen aan homeland ofzo. maar het idee was er wel.![]()
Tmf chat was geniaal. Veel opgezeten tijdens tussenuurtjes.
Hij die gaar op de bank voetbal kijkt groet u.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik weet nog de vorige keer dat jij je zorgen maakte.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef kree het volgende:
al met al maak me soms zorgen om. terwijl ik dat niet moet doen.
En geen contact kreeg.
En dat wij zeiden dat je 112 moest bellen.
Of erheen gaan.![]()
@JustinK approves of thisquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:49 schreef Grotetijd het volgende:
Ik ga maar ff een blokje om, kijken of 't helpt tegen m'n rugklachten.![]()
![]()
weet ik en was daar echt in twijfel over toen, ook omdat i door meerdere anderen werd gevraagdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet nog de vorige keer dat jij je zorgen maakte.
En geen contact kreeg.
En dat wij zeiden dat je 112 moest bellen.
Of erheen gaan.
uiteindelijk bleek er niks loos te zijn, maar wat er nu precies gebeurde weet ik ook niet. en heeft ze me ook niet verteld.Do what you love, love what you do!![]()
al met al geef wel om haar enzo. daarom doe ik er ook moeite voor. Maar geen idee wat ze op moment uitspookt. geen contact. hoop maar dat het goed gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Oeh @sinterklaaskapoentjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen mag je weer naar Klodder toe![]()
![]()
![]()
Chili en Netflix @sinterklaaskapoentjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gezellig
Hebben jullie nog plannen?![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
😂
Nee dat herinnert ik me niet. Ik liep altijd achter qua mobiele telefoons.Naja ik had tot m'n 14e zeker al-tijd wel de nieuwste toestellen
![]()
Nu interesseert het me geen bal, heb nu een oudere iPhone en die is nog primaWell, life can be a riot
ik ben nog steeds gevoelig voor nieuwe synthesizers enzo en nieuw audio hahaha \quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh echt?Naja ik had tot m'n 14e zeker al-tijd wel de nieuwste toestellen
![]()
Nu interesseert het me geen bal, heb nu een oudere iPhone en die is nog prima
Ook een bodemloze put.Do what you love, love what you do!![]()
Is het ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Die zijn kop zag ik vandaag weer in 't nieuws ...
Lijkt wel een ouwe oma.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:We zouden eigenlijk naar een museum gaan maar dat doen we een andere keer als er meer tijd is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Chili en Netflix @:sinterklaaskapoentje
Dus ja Netflix & chill:')![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Die zijn kop zag ik vandaag weer in 't nieuws ...
Lijkt wel een ouwe oma.Oh?
![]()
Heb een jaar of 15-16 terug iemand leren kennen via Lycos chatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
Tmf chat was geniaal. Veel opgezeten tijdens tussenuurtjes.
Hij die gaar op de bank voetbal kijkt groet u.Nog een paar keer mee afgesproken, was wel een leuk mens. En was ook altijd wel een klik, en ergens in 2013 contact verloren. tijdje terug weer toegevoegd op Facebook en Instagram. Geen spat veranderd
Daar is social media dan wel weer leuk voor!
Via FOK! DM zijn ook al wel een aantal leuke gesprekken gekomen. Is toch een kleinere drempel als je al met iemand praat via een SC. En stel het praten is écht heel gezellig dan kan je al-tijd vragen om diegene zijn/haar andere Socials.Well, life can be a riot
Ik ken haar nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:36 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]De directrice van mijn middelbare school leek hier sprekend op!
(Was overigens lesbisch.)![]()
![]()
Dat is Frené Roger.quote:Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij niet tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De avond is nog niet voorbij.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij houdt je voor het lapjequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar je weet maar nooit hè..... 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu Jus voor straf keihard bolkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom ik ken ook niet elke bnnerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar je weet maar nooit hè..... 🤷♂️
Of hij mag voor straf een uur niet bolkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu Jus voor straf keihard bolken
Then must we him rock hard bolkenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ok doeiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of hij mag voor straf een uur niet bolken![]()
![]()
Dat zet ik in mijn puntentellerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of hij mag voor straf een uur niet bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toe maar evenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zet ik in mijn puntenteller
Als Lovely het goed vindt dan ga ik dat natuurlijk aanpassenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als Lovely het goed vindt dan ga ik dat natuurlijk aanpassen![]()
Ja, best wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, vooruit... JustinK ben je daar ?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is er normaal gaande dan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou normaal wel drukker hierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er normaal gaande dan?
Nauwelijks, ze was gisteren jarig maar moest tot 's avonds laat werken en dus viert ze het vandaag met haar vrienden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij je nieuwe vriendin weer gesproken vandaag?![]()
![]()
Ah ok..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nauwelijks, ze was gisteren jarig maar moest tot 's avonds laat werken en dus viert ze het vandaag met haar vrienden.
Heb je wel voor gezongen?
ik denk wat moet ik nog moeite doen met mijn vriendinnetje enzo? totaal weer geen reactie. ik denk dat ze aan het neuken is met haar verslaafde vriend in haar appartement die ze betaald enzo....
Zeg maar ergste scenario typ ik uit, maar denk het.
Vraag je je toch af hoelang duurt het voor in te zien he dat die gozer gewoon hje soort van ondergang is.
TjaDo what you love, love what you do!![]()
Jazeker, gisteravond toen het daar na twaalven was.quote:
Ik begon met Happy birthday to you (met Mini-ToT op m'n schoot), maar ze wilde dat ik een Nederlands liedje deed, dus deed ik "Er is er één jarig, hoera! Hoera!"![]()
![]()
Ze heeft je gewoon op de foe-list staan jonguh!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
ik denk wat moet ik nog moeite doen met mijn vriendinnetje enzo? totaal weer geen reactie. ik denk dat ze aan het neuken is met haar verslaafde vriend in haar appartement die ze betaald enzo....
Vraag je je toch af hoelang duurt het voor in te zien he dat die gozer gewoon hje soort van ondergang is.
Tja![]()
![]()
Haha wel liefquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker, gisteravond toen het daar na twaalven was.
Ik begon met Happy birthday to you (met Mini-ToT op m'n schoot), maar ze wilde dat ik een Nederlands liedje deed, dus deed ik "Er is er één jarig, hoera! Hoera!"
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor jij door hebt dat je haar niet kunt helpen omdat ze nog niet zo ver is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
Tja![]()
na nee. op de lijst die ze kan bellen als ze zich wel verdrietig voelt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon op de foe-list staan jonguh!
En ok wil nog wel praten dan, maar ok hoor ik weer weken niks enzo. geen idee. wmb is ze hetzelfde als voor ze kwam klagen bij me erover en over wilde praten
let wel heeft niks met dat ik of zij wat wil dus met elkaar. maar ik praat met dr als vriend nd enzo. en ok kan ze het kwijt. maar het is een aardig merkwaardig verhaal aan het worden nu
en als me iets niet bevalt is het mijn eerlijkheid beschamen enzo tov haar. en dan toch wat anders doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
Ja ze werkt in Marketing en moest na werktijd nog thuis een hele presentatie afmaken voor vandaag, dus zowel gisteren als vandaag heb ik haar weinig gesproken.
Eergisteren wel uitgebreid mee zitten videobellen toen Mini-ToT en Mini-ToTdinnetje me aan het vermoorden waren!![]()
![]()
eensquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor jij door hebt dat je haar niet kunt helpen omdat ze nog niet zo ver is.
kan niet idd, maar mag ze wel beetje praten blijven?
ik ben er ook niet alleen voor als ze ineens in paniek raakt natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb net mijn lijst leeggemaakt ff kijken hoe lang dat gaat duren maar goed, ik geef het een kansquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon op de foe-list staan jonguh!![]()
Ik heb er maar eentje in staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lijst leeggemaakt ff kijken hoe lang dat gaat duren maar goed, ik geef het een kans
Ben wel blij dat iemand me deze abo laatst gegeven heeft!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lijst leeggemaakt ff kijken hoe lang dat gaat duren maar goed, ik geef het een kans![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Waar heb jij behoefte aan bij haar?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
eens
ik ben er ook niet alleen voor als ze ineens in paniek raakt natuurlijk.:')sinterklaaskapoentje
![]()
eerlijkheid vooral op het moment. en als dat er niet is kap ik het af.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb jij behoefte aan bij haar?Do what you love, love what you do!![]()
Hoi daar was ik weerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lijst leeggemaakt ff kijken hoe lang dat gaat duren maar goed, ik geef het een kans
Heb dat hele verhaal maar half gevolgd dus ik ga er verder geen compleet oordeel over gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
eens
ik ben er ook niet alleen voor als ze ineens in paniek raakt natuurlijk.zal ik je besparen hahahahaha
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: