Nemo, dat dat alweer zo oud is hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik vond hem ook
Bekijk deze YouTube-video
Jij die wederom over politiek begint in DTS.....kansloosquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nemo, dat dat alweer zo oud is he.
grappige film wel
Ja mooi leven heeft die @Homijn, beetje door de duinen huppelen, wortels eten en ho's mijnenquote:
Moest lachenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja mooi leven heeft die @:homijn, beetje door de duinen huppelen, wortels eten en ho's mijnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat toch bovenin of luisterde je niet via YouTube?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je lekker bezig met je werk, met een muziekje erbij...., krijg je een Teams oproep.![]()
Ben je eerst aan het zoeken in welk tabje de muziek ook alweer aan het spelen is, om dat te stoppen, dan snel naar de teams oproep en beantwoorden... voordat de oproep verloopt...
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hai JustieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
ach, ik blijf het toch soort van grappig vinden om over te hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij die wederom over politiek begint in DTS.....kansloos
Al bijna klaar met werken?quote:
Oh wat een timingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik was net van plan om af te sluiten
Lekker weekendquote:
Ik neem het bolken wel overquote:
nee joh, gewoon ff leuks vertellenquote:
Niet?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee joh, daar wil ik je niet mee belasten
Welke tel-op post?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, gewoon ff leuks vertellenveel leuker ook als stomme "tel-op" posts
verhalen ben ik wel altijd fan van?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee joh, doe jij lekker rustig aan
hou niet zo van alleen maar smiley als reactie. of alleen bolk dat is nog erger.quote:
kameleon vond ik vroeger leuk die boeken seriequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga eens naar een bibliotheek of boekwinkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |