Hahahaha jezus Tot. Lekker subtielquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou, dan weten we ook waar het tot morgenochtend 11.00 over zal gaan hier!
Ja hoor voor het slapenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je ff 2,5 uur hebt?
Bekijk deze YouTube-video
ze neemt niet op......quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou, dan weten we ook waar het tot morgenochtend 11.00 over zal gaan hier!
quote:
Ik heb er zelfs een heel spel omheen ontwikkeld:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja mooi leven heeft die @:homijn, beetje door de duinen huppelen, wortels eten en ho's mijnen
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er zelfs een heel spel omheen ontwikkeld:
ONZ / Revolutionair nieuw computerspel ontwikkeld
save ze allemaalquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
Over diezelfde knakker (Maar hij heeft veel meer toffe filmpjes)
Niet grappig, maar verdomd goed!
Debiele tekenkwaliteit, maar verder wel goed gedaan!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
save ze allemaal
eerst nog even die flat earther bullshit volgen
Willen we meer of minder stafmeetings?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stem voor Sint voor meer cadeautjes
Nee, ze wordt op dit moment genadeloos hard volgeblaft door haar vriendje, en kree mocht een bericht achterlaten na de piep.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
Niet gezien nee.. Heb ook geen Netflix meer
Gesprek al voorbij?
gebeld niet opgenomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
Niet gezien nee.. Heb ook geen Netflix meer
Gesprek al voorbij?
Ik zal je morgen eraan herinneren als je weer heel de nacht hier hebt gezetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja over gaza plat gooien en is ineens van america. en alle andere dingen die ie maar bepaalde.
Daar moet wat moois uit te maken zijn in comedy iig. LOL
Had ik er maar tijd voor, ideetjes heb ik genoeg.
Na dé piep of na háár piep?!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ze wordt op dit moment genadeloos hard volgeblaft door haar vriendje, en kree mocht een bericht achterlaten na de piep.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zal je morgen eraan herinneren als je weer heel de nacht hier hebt gezeten
beste ideetjes van mij komen wel in de nachtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zal je morgen eraan herinneren als je weer heel de nacht hier hebt gezeten
het was niet weggedrukt enzo. gewoon niet opgenomen. geen idee waarom enzo.quote:
ja hoor ik hou daar van, beetje funk... ook niet het enige want kan ook houden van heel verhalen vertel liedjes enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:38 schreef Grotetijd het volgende:
@:Kree Bekijk deze YouTube-video FUNKY!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |