Nu zit je aan de tafel?quote:
quote:
Wieso?quote:
Hardcore christenen; in de Bijbel staat echt dat de aarde plat is, met engelen op iedere hoek er van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben dit aan het kijken
serieus waarom bestaan erflat earthers
Ik ben geen 18 meer…quote:
2 van de 3 flat earthers zijn idd gelovig. Die andere niet. En ze hebben het ook niet zo veel over religie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hardcore christenen; in de Bijbel staat echt dat de aarde plat is, met engelen op iedere hoek er van.
Je hangt nog op de bank met Odiin?quote:
Nee met een stinkende buddyquote:
Tsjaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben dit aan het kijken
serieus waarom bestaan erflat earthers
Gezelligquote:
Je hebt jezelf al antwoord gegevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
zal ik bellen of niet, zit nog te twijfelen. ben wel benieuwd. maar heb eigenlijk geen zin in weer uur lang verhaal. ;s
Gewoon bellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
zal ik bellen of niet, zit nog te twijfelen. ben wel benieuwd. maar heb eigenlijk geen zin in weer uur lang verhaal. ;s
Ik vind die debunking videos vaak wel humor; als je ziet hoe de sterren en planeten als een debiel zouden moeten bewegen om om de aarde heen te draaien enzo in de huidige patronen!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 van de 3 flat earthers zijn idd gelovig. Die andere niet. En ze hebben het ook niet zo veel over religie.
Als 't een leuke meid is waarom dan niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Een uur lang verhaal van haar naar jou, of van jou naar ons?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als 't een leuke meid is waarom dan niet.
Ik belde met mijn ex in 't begin uuuuuuuuuuuren, en dat verveelde nooit.nah dit is anders het is ook niet echt mijn ex. hoewel keertje gedate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang verhaal van haar naar jou, of van jou naar ons?
Want van jou naar ons zou echt een verademing zijn als het maar een uur was!
Anders app je gewoon evenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel ja haha
Maar toch he......
nou uur van haar naar mij en daarna uur van mij naar julliequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang verhaal van haar naar jou, of van jou naar ons?
Want van jou naar ons zou echt een verademing zijn als het maar een uur was!
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou uur van haar naar mij en daarna uur van mij naar jullie
Ik geloof het niet dat het maar een uur zal zijn van jou naar onsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon, je gaat het toch wel doen en dat weet je.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe jaja zeg je nu wel, maar onderhand genieten jullie ook van al die struggles die ik heb of vertelquote:
Als je 1 x gedate hebt is 't niet je ex.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
nah dit is anders het is ook niet echt mijn ex. hoewel keertje gedate.
Het eerste uur wel, ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe jaja zeg je nu wel, maar onderhand genieten jullie ook van al die struggles die ik heb of vertel
Sorryquote:
weet ik. haha ik probeer erop te letten he, weten jullie toch wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Het eerste uur wel, ja!![]()
Je soms een beetje onschuldig in de zeik zetten is inmiddels wel een hobby hier, maar op een gegeven moment moet het verhaal ook wel een keer klaar zijn.
Heb je een linkje naar een leuke?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind die debunking videos vaak wel humor; als je ziet hoe de sterren en planeten als een debiel zouden moeten bewegen om om de aarde heen te draaien enzo in de huidige patronen!(Want flat-earthers zijn meestal ook geocentristen.)
Oef nee, is al weer een tijdje geleden dat ik er eentje gezien heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar een leuke?
GEwoon na een tijdje zeggen dat je moet bolkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef kree het volgende:
ik ga dr bellen en hoop het kort te houden. boeie ook. tijdje niks meer gehoord.
Misschien is het wel heel gezellig Kree. Keep us posted!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef kree het volgende:
ik ga dr bellen en hoop het kort te houden. boeie ook. tijdje niks meer gehoord.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef kree het volgende:
Ja is ook goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef nee, is al weer een tijdje geleden dat ik er eentje gezien heb.
Ik heb wel veel leuke atheïst/wetenschapper vs creationist zooi.
En dat zeg je tegen iemand die moeite heeft dat er hier gebolkt wordt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
GEwoon na een tijdje zeggen dat je moet bolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |