Zelf gemaaktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nog wat bakken in de vriezer
Ik ga zo aan de Brugse Zotquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
geen idee, nooit gehad denk ik.... als ze maar koud zijn zeg ik altijd
Nu zit je aan de tafel?quote:
quote:
Wieso?quote:
Hardcore christenen; in de Bijbel staat echt dat de aarde plat is, met engelen op iedere hoek er van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben dit aan het kijken
serieus waarom bestaan erflat earthers
Ik ben geen 18 meer…quote:
2 van de 3 flat earthers zijn idd gelovig. Die andere niet. En ze hebben het ook niet zo veel over religie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hardcore christenen; in de Bijbel staat echt dat de aarde plat is, met engelen op iedere hoek er van.
Je hangt nog op de bank met Odiin?quote:
Nee met een stinkende buddyquote:
Tsjaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben dit aan het kijken
serieus waarom bestaan erflat earthers
Gezelligquote:
Je hebt jezelf al antwoord gegevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
zal ik bellen of niet, zit nog te twijfelen. ben wel benieuwd. maar heb eigenlijk geen zin in weer uur lang verhaal. ;s
Gewoon bellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
zal ik bellen of niet, zit nog te twijfelen. ben wel benieuwd. maar heb eigenlijk geen zin in weer uur lang verhaal. ;s
Ik vind die debunking videos vaak wel humor; als je ziet hoe de sterren en planeten als een debiel zouden moeten bewegen om om de aarde heen te draaien enzo in de huidige patronen!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 van de 3 flat earthers zijn idd gelovig. Die andere niet. En ze hebben het ook niet zo veel over religie.
Als 't een leuke meid is waarom dan niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Een uur lang verhaal van haar naar jou, of van jou naar ons?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als 't een leuke meid is waarom dan niet.
Ik belde met mijn ex in 't begin uuuuuuuuuuuren, en dat verveelde nooit.nah dit is anders het is ook niet echt mijn ex. hoewel keertje gedate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |