Jij je nieuwe vriendin weer gesproken vandaag?quote:
Nou normaal wel drukker hierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is er normaal gaande dan?
Nauwelijks, ze was gisteren jarig maar moest tot 's avonds laat werken en dus viert ze het vandaag met haar vrienden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij je nieuwe vriendin weer gesproken vandaag?
Ah ok..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nauwelijks, ze was gisteren jarig maar moest tot 's avonds laat werken en dus viert ze het vandaag met haar vrienden.
Jazeker, gisteravond toen het daar na twaalven was.quote:
Ze heeft je gewoon op de foe-list staan jonguh!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
ik denk wat moet ik nog moeite doen met mijn vriendinnetje enzo? totaal weer geen reactie. ik denk dat ze aan het neuken is met haar verslaafde vriend in haar appartement die ze betaald enzo....
Zeg maar ergste scenario typ ik uit, maar denk het.
Vraag je je toch af hoelang duurt het voor in te zien he dat die gozer gewoon hje soort van ondergang is.
Tja
Haha wel liefquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker, gisteravond toen het daar na twaalven was.
Ik begon met Happy birthday to you (met Mini-ToT op m'n schoot), maar ze wilde dat ik een Nederlands liedje deed, dus deed ik "Er is er één jarig, hoera! Hoera!"
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor jij door hebt dat je haar niet kunt helpen omdat ze nog niet zo ver is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef kree het volgende:
ik denk wat moet ik nog moeite doen met mijn vriendinnetje enzo? totaal weer geen reactie. ik denk dat ze aan het neuken is met haar verslaafde vriend in haar appartement die ze betaald enzo....
Zeg maar ergste scenario typ ik uit, maar denk het.
Vraag je je toch af hoelang duurt het voor in te zien he dat die gozer gewoon hje soort van ondergang is.
Tja
na nee. op de lijst die ze kan bellen als ze zich wel verdrietig voelt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon op de foe-list staan jonguh!
quote:
eensquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor jij door hebt dat je haar niet kunt helpen omdat ze nog niet zo ver is.
Ik heb net mijn lijst leeggemaakt ff kijken hoe lang dat gaat duren maar goed, ik geef het een kansquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon op de foe-list staan jonguh!
Ik heb er maar eentje in staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lijst leeggemaakt ff kijken hoe lang dat gaat duren maar goed, ik geef het een kans
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lijst leeggemaakt ff kijken hoe lang dat gaat duren maar goed, ik geef het een kans
Waar heb jij behoefte aan bij haar?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
eens
kan niet idd, maar mag ze wel beetje praten blijven?
ik ben er ook niet alleen voor als ze ineens in paniek raakt natuurlijk.
eerlijkheid vooral op het moment. en als dat er niet is kap ik het af.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb jij behoefte aan bij haar?
Hoi daar was ik weerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb dat hele verhaal maar half gevolgd dus ik ga er verder geen compleet oordeel over gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:04 schreef kree het volgende:
[..]
eens
kan niet idd, maar mag ze wel beetje praten blijven?
ik ben er ook niet alleen voor als ze ineens in paniek raakt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |